חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עמותת ”אור למשפחות” תקיים ארוע ארצי ענק למען המשפחות השכולות

 

עמותת "אור למשפחות", בראשות עירית אורן גונדרס, תושבת רעות, תקיים אירוע הצדעה ענק למשפחות השכולות ב"יום ירושלים". האירוע יתקיים ב-16 במאי, בבית האופרה בתל אביב- במשכן לאמנויות הבמה

 

לאחר רצף של חגים ואירועים, חלקם שמחים וחלקם עצובים, החליטה יו"ר עמותת "אור למשפחות", עירית אורן גונדרס, מרעות, לקיים אירוע הצדעה ענק למשפחות השכולות במטרה לסיים את התחושה הקשה שבאה עקב יום הזיכרון לחללי צה"ל וכדי שבני המשפחות השכולות ירימו את ראשם, כדבריה.

האירוע יתקיים ב"יום ירושלים", 16 במאי בבית האופרה בתל אביב במשכן לאמנויות הבמה.

באירוע תשתתף ח"כ ציפי ליבני, ח"כ מגלי וואהבה, שהינו אח שכול וכ-1,200 משפחות שכולות מרחבי הארץ. עירית אורן גונדרס: "זהו האירוע הגדול ביותר שארגנתי אי פעם ואני מתרגשת כי מדובר באירוע ענק שמשדר עוצמה ותחושת גאווה ענקית".

כמו כן, יטלו חלק באירוע משפחות שכולות מקרית שמונה אליהם יצטרף ראש העירייה, ניסים מלכה, הורים שכולים בני העדה הדרוזית מבית ג’אן .

"מדובר באירוע של חיבוק, הזדהות והצדעה למשפחות השכולות כי זה המוטו של העמותה", היא אומרת מלאת גאווה כשהיא עסוקה מבוקר עד ליל בארגון האירוע. "אחרי תקופה ארוכה של דאון מתמשך שמתחיל בפורים דרך ערב ליל הסדר, יום השואה ויום הזיכרון לחללי צה"ל, חשוב לעמותה לקיים אירוע מכונן, מרומם ומחזק למשפחות השכולות כי הם מחכים למפגש הזה אחרי כל כך הרבה דמעות".

האירוע יחל בשעה 17:30 כאשר את הנשים יאפרו מאפרות מקצועיות והן תקבלנה שי. לאחר מכן, יורם אלפר, אביו של עידן אלפר ז"ל, ינחה מכירה פומבית של חפצי אמנות.

אחותו של לירן סעדיה ז"ל, ירדן, תברך את המשפחות.

בשעה 20:00 תפתח ח"כ ציפי ליבני את האירוע הרשמי בדברי ברכה. עוד ישתתפו באירוע: תזמורת צה"ל הכוללת כ-50 נגנים, האקרובטים של ענבל מאיו ומקהלת ההורים השכולים.

לאחר מכן יוענקו שמונה מלגות ללימודים אקדמאיים לאחים ואחיות שכולים. את המלגות תרמו מנכ"לית חברת ג’ייד, סיבל בן ריטן, מנכ"ל חברת "דיזנהאוז", אלי סלוק, המתגורר ברעות ושני הורים שכולים אשר תרמו, כל אחד מהם, מילגה על שם בנם: אהרון ועדה טרנטו תרמו מילגה על שם בנם, סרן משה טרנטו ז"ל ושילה ונורית הר שושנים תרמו מלגה על שם בנם, סגן יואב הר שושנים ז"ל. את הערב יחתום הזמר דודו פישר במופע ישראלי מקורי ותישא דברים מרים פרץ, אמם של אוריאל ואליאסף ז"ל.

"המוטו של האירוע הוא מוטו של חיים למרות הכל", אומרת עירית אורן גונדרס. "לצאת מהבית אחרי תקופה כל כך קשה של יגון ועצב לאירוע מכונן בה לוקחת חלק כל המשפחה כי בעצם מתי יוצא להורים לצאת לאירוע משמח עם האחים, הכלות, הסבים והסבתות? בדרך כלל המפגשים הן בין כותלי בית הכנסת, בית הקברות או באזכרות.

לכן היה לי חשוב לקיים את האירוע הזה, מפגש ענק של כולם, למרות הקושי הגדול מאוד של גיוס משאבים, של מציאת מקום, של סידורים ביורוקרטיים כי זהו אירוע שידבר לכולם. החלטתי לקיים את האירוע במטרה שהם יצאו מהערב הזה עם חיוך ותחושת גאווה שכל העם בעצם איתם.

האירוע נועד להצדיע להורים האלה ולתת אור למשפחות כי להחזיר את הילד אנחנו לא יכולים אבל אנחנו יכולים להאיר להם את הדרך ולהראות להם שאנחנו איתם לאורך כל הדרך. כשמלווים אדם באהבה, בתמיכה ובהתעניינות זה מחזק ונותן כח כך שהעשייה הזו שווה את כל קשיי הארגון. זהו האירוע הגדול ביותר שארגנתי אי פעם ואני מתרגשת כי מדובר באירוע ענק שמשדר עוצמה ותחושת גאווה ענקית".

מהיכן את שואבת את כל האנרגיות לארגן את האירועים הללו? "ברגעים הכי קשים, כשאני רואה את אמא בוכה בטלביזיה למחרת אני חושבת מה ירים אותה ואני כבר מפנטזת איך נצליח להרים אותה למעלה. זה הדרייב שלי. יש המון קשיים, יש רגעי שבר, יש לזה מחיר ענק וזה לא פשוט. זה נטל עצום אבל כשאני מקבלת את התחושה שזה מצליח, כשהמתנדבות מתקשרות להורים והנחת שאנחנו מביאים להם בה שאנחנו מתעניינים, דואגים ושולחים מתנות לימי הולדת, לקבל את החיוך ואת האמירה שהם מגיעים לאירועים בשמחה, זה השכר שלי".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות