חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: מקום לדאגה

 

מחזור 16 בליגה הארצית לנשים בכדורעף, הפגיש בפעם השלישית העונה, שתיים מהקבוצות שנאבקות על העלייה לליגה הלאומית - מוליכת הטבלה מ.ס. מודיעין מול השלישית מ.ס. רמת אביב. שני המשחקים הקודמים הסתיימו בניצחונות לקבוצה הביתית. ההפסד לרמת אביב, הוא הפסדה יחיד של מודיעין העונה ואילו רמת אביב נוצחה פעמיים על ידי שער הנגב- הקבוצה השלישית במשולש הצמרת

 

שתי הקבוצות הוסיפו אימון בשבוע שלפני המשחק ובמודיעין נערך גיוס כללי של אוהדים לקראת המשחק. אם במשחק בית ממוצע, מגיעים שישים צופים (שזה המון במונחים מקומיים), הרי שהפעם נקבצו ובאו להם לא פחות ממאתיים צופים, לאולם בשמשוני.

הכל היה ערוך ומוכן והמשחק יצא לדרך. מודיעין פתחה כהרגלה עם ליאת וקס, יעל גולדין, שחף קופרשטיין, טל בר, לינוי מזגאונקאר ושרון אופיר שטרית. המערכה הראשונה הייתה משחק של חתול ועכבר - רמת אביב בורחת ומודיעין מצמצמת - 2:5 להן, 5:5. 6:11 לרמת אביב, צומק ל 11:12. משה זנדבנק שילב את דניאלה גור בהגנה ונועה הורוביץ בהתקפה, אבל היוזמה במגרש הייתה של האורחות בראשות המגישה שני גור. הקהל המקומי לא פסק מלעודד, אבל היתרון נשאר אצל רמת אביב. שני סיימה את המערכה עם אייס 19:25 ו 0:1 לרמת אביב במערכות.

חמש נקודות רצופות, העלו את רמת אביב ל 6:10 במערכה השנייה. "תעלי לינוי, תפגיזי אותן" ביקשו ביציע ולינוי אכן הפגיזה וצימקה את הפער לשתי נקודות. רותי שטיינמץ האורחת עברה להגיש ורמת אביב השיגה שבע נקודות רצופות, בדרך ל 8:17. לינוי השיגה שלוש נקודות רצופות למודיעין, שיר זרחיה הפגיזה בסרבים ובהנחתות, הפער הלך וגדל והמערכה הסתיימה ב 16:25 לרמת אביב, שעלה ליתרון 0:2 במערכות.

רק פעם אחת העונה מודיעין פיגרה 0:2 וזה הסתיים בניצחון חוץ ענק בשער הנגב. האם גם הפעם יוכלו השחקניות לשחזר את ההישג?

שחקניות מודיעין, שעמדו עם הגב אל הקיר, פתחו היטב את המערכה השלישית. לינוי, שחף וליאת העלו את מודיעין ל 4:7. משה העלה את ליאה דואר קוטין למגרש ובמצב של 7:11, מאמנה של רמת אביב לקח את פסק הזמן הראשון שלו במשחק. חסימה גדולה של לינוי העלתה את מודיעין ל 8:13. הנקודה הבאה הייתה של רמת אביב וכעת שני גור עברה להגיש מכות פתיחה. כשהיא סיימה, התוצאה הייתה 13:13. פסק זמן של זנדבנק עצר את הרצף. הנחתה של שרון ושתי טעויות רצופות של האורחות, החזירו את מודיעין ליתרון 13:16. רמת אביב השוותה ל 16:16 וכאן המתח החל לתת את אותותיו בשתי הקבוצות, שהרבו לטעות. הנחתה של נועה העלתה את מודיעין ל 21:22 והכניסה את הקהל המקומי לאקסטזה. רותי השוותה, שני העלתה ליתרון ויובל בטש העלתה ל 22:24. שחף הצילה כדור גדול והשאירה את מודיעין במשחק... אבל לא להרבה זמן - שני נתנה "חור" קטן למרכז והמערכה הסתיימה ב 23:25. 0:3 לרמת אביב על מודיעין.

"אנחנו זן נדיר" - מיד עם תום המשחק, נעמדו להם 200 הצופים על רגליהם וכאיש אחד מחאו כפיים והודו בתשואות לקבוצה המקומית, על המאמץ ועל הלחימה שהציגה במהלך המשחק.

ארבעה מחזורים לסיום העונה, מודיעין מוליכה את הטבלה עם שני הפסדים ומיד אחריה - שער הנגב ורמת אביב ולהן שלושה הפסדים. במחזור הבא - שער הנגב מארחת את מודיעין למשחק המרכזי ורמת אביב מארחת בבית את ראשון לציון.

מסכם את המשחק, מאמנה של הקבוצה המנצחת, יאיר לוטן: "עשינו הכנה טובה השבוע. היו לנו שני אימונים טובים. היום באנו באיזי - ישבנו, שתינו קפה. באנו רגועות ועשינו את העבודה. הוכחנו הרבה אופי ופתחנו בחזרה את הליגה".

ומהצד השני, קפטנית מודיעין, שרון אופיר שטרית: "אתמול בעיקר עסקנו בלהתגונן. רמת אביב מצאו די מהר את נקודות החולשה שלנו בהגנה. הפלייאוף, הולך להיות סדרה של קרבות קשים, ברמה של ליגה לאומית, כמו שמאתיים צופים שהגיעו אתמול ראו. ברור שכל משחק תהיה מלחמה והחזק ישרוד (במקרה שלנו - ינצח), גם מנטלית וכמובן גם ברמת היכולת הקבוצתית.

אנחנו נחשוב על השינויים הנדרשים, נתכונן היטב למשחק מול שער הנגב. ביום טוב שלנו - אנחנו בלתי ניתנות לעצירה!!".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות