חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליגת התושבים 2010 בכדורסל יצאה לדרך.

 

איך יודעים שבא אביב? - ליגת התושבים בכדורסל מתחילה עונה נוספת.

 

הפעם נרשמו לליגה 16 קבוצות, שחולקו לשני בתים. לא נלאה אתכם בכל החוקים השונים, רק בקצת - המשחקים הם בני שתי מחציות של 20 דקות, כאשר השעון עוצר רק בשלוש הדקות של כל מחצית. הליגה נועדה לבני 30 פלוס, אבל ניתן לשתף שני שחקנים בני 27 ומעלה וגם ניתן לשתף שחקנים פעילים, המשחקים בליגה ב’.יש קומבינציה מתמטית שמחשבת בכל רגע נתון, כמה שחקנים משתי הקטגוריות הנ"ל יכולים להיות על המגרש במקביל.

מחזור הפתיחה הפגיש שתי קבוצות שהתמודדו בשנה שעברה בשלב רבע הגמר - בלאק לייבל והמאמנים. בשורות בלאק לייבל חסר שלומי פאר ואילו עדי בן ארי, מכוכבי הליגה, עבר לאמן את המאמנים.

20 צופים ויתרו על שנת הצהריים שלהם ובאו לאולם עירוני ב’, לחזות במפגש בין שתי קבוצות עם שאיפות ללכת רחוק גם העונה.

יאיר פרסטמן קלע את הסל הראשון במשחק לטובת המאמנים ומסירה שלו לדביר שיינגוורטן, הסתיימה בשלשה מטווח לא חוקי - 4:5 למאמנים. שחקני בלאק לייבל, שצעירים בעשור מהמאמנים, ניצלו את היתרון היחסי שלהם, המהירות, בכדי להשיג סלים קלים במתפרצות, כאשר שמונה נקודות של דרור אברלינג’י, העלו את קבוצתו ליתרון 10:15.

"זו עבירה בלתי ספורטיבית" התלונן שחקן בלאק לייבל לאחר עבירה שנעשתה עליו. "זה שאתם צעירים, זה בלתי ספורטיבי.." הייתה התשובה מספסל המאמנים... הפער הגיע ל תשע הפרש, אבל שלשה של אבי אדרי ונקודות של אלחלל נדב מהקו, צימקו את הפער ובמחצית 21:24 לבלאק לייבל.

מחצית שנייה - שלשה נוספת של אבי אדרי, קבעה שוויון, ומכאן התפתח משחק שקול ומותח. בלאק לייבל הסתמכה על צליפות מחוץ לקשת של רועי גפן ומנקודות בצבע של דודו ייטב. מנגד, פרסטמן הריץ את אלחלל למתפרצת ובסיומה - 33:33, שמונה וחצי דקות לסיום. בלאק לייבל עלו לארבע, ומנגד, שמעון סלל רוה רודריגז השיב בחמש נקודות רצופות, שהעלו את המאמנים ליתרון ראשון לאחר ה 4:5 בפתיחה.

אברלינג’י בשתי זריקות מהקו, העלה את קבוצתו ל 40:41, 68 שניות לסיום. המאמנים השוו. סל נוסף של אברלינג’י, העלה את בלאק לייבל ל 41:43, חמש עשרה שניות לסיום. שנייה אחת עברה ונעשתה עבירה על יאיר פרסטמן. הייתה זו עבירה מיותרת, ששלחה את יאיר לקו העונשין. יאיר קלע פעמיים והשווה ל 43:43. רועי גפן החטיא מהעבר השני ושתי הקבוצות התייצבו להארכה.

הארכה - או קרב ד’ ב ד’ - לפי חוקי הליגה, שתי הקבוצות התייצבו לשלוש דקות הארכה. שלוש הדקות הניבו מהלכי התקפה יפים, כאשר המוציאים הראשיים לפועל היו דרור אברלינג’י ודביר שיינגוורטן, כאשר היתרון עבר מצד לצד. דביר בשלשה העלה את המאמנים ל 48:49, דקה לסיום. דרור חדר לסל ומצא את עינב שבח פנוי ו 49:50. המאמנים איבדו כדור ודני שטראוך העלה ל 49:51. רודריגז הוציא את העבירה החמשית מייטב, קלע את שתי העונשין שלו ו 51:51, עשרים וחמש שניות לסיום. שנייה עברה וכעת היה זה דרור שהחזיר את בלאק לייבל ליתרון נקודה. המאמנים יצאו להתקפה אחרונה ו 9.4 שניות לסיום, דביר סחט עבירה וניגש לקו העונשין. דביר קלע את שתי הזריקות והעלה את המאמנים ל 52:53. זו הייתה גם תוצאת הסיום.

בסיום המשחק, שחקני בלאק לייבל ראות את עצמם מקופחים בשל שריקות שלא נשרקו לטובתם על ידי השופט.

קלעו למאמנים:דביר שיינגוורטן 12 נק’ - 7 מהן בהארכה, שמעון סלל רוה רודריגז 12 נק’ 6 ריב’ ו 3 אס’, נדב אלחלל 8 נק’ 13 ריב’ ו 3 חס’, אבי אדרי 7 נק’, יאיר פרסטמן 6 נק’ ו 3 אס’, יאיר לוי, כפיר כהן, גיא צור ונחמיה פוזנר - קלעו 2 נק’ כל אחד. עוד שותפו - חנן דנציגר ואלעד מורג.

קלעו לבלאק לייבל - דרור אברלינג’י - 18 נק’ 6 ריב’ ו 3 אס’, דוד ייטב 11 נק’ ו 6 ריב’, עינב שבח 10 נק’ ו 9 ריב’, רועי גפן 7 נק’, דני שטראוך וירון אביאור 3 נק’ כל אחד. עוד שותף - ניר מי פז.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות