חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מקום חמישי בליגה לנשות עוצמה מודיעין!!!

 

קצת שמח, קצת עצוב - מחזור 20 ואחרון בליגה הארצית לנשים בכדורסל עמד בפתח. אחריו יש פגרה בת חצי שנה. מצד אחד - יתפנו ימי חמישי בערב. מצד שני - מה נעשה עכשיו בימי חמישי בערב???

 

במחזור המשחקים האחרון, ארחה קבוצת עוצמה מודיעין, את אס"א ירושלים ורשה, בקרב על המקום השישי. בדיעבד, הסתבר שבגלל הפסדה של אליצור רמלה לבית"ר אשדוד, מדובר היה למעשה בקרב על המקום החמישי בליגה.

"זה כתוב בספרים, בשירים, במפות הכוכבים" - האמת, לפני תחילת המשחק ידענו שמודיעין תנצח. מזה 13 משחקים, נמשך הרצף של הפסד ואחריו ניצחון, במשחקיה של עוצמה ובמשחק הקודם - מודיעין הפסידה. עוצמה לא נוצחה בבית בשנת 2010 והירושלמיות התייצבו למשחק עם שש שחקניות בלבד. מסתבר שקללת "רק לא שש או כפולות של שש" עובדת גם כלפי היריבות של עוצמה מודיעין...

מודיעין פתחה את המשחק עם רעות פוגל, יובל לוי, יובל שושן, תאיר גולן ואפרת ישורון. רבע ראשון - שלשה של יובל שושן על הבאזר, קבעה 4:4. מודיעין הרבתה להחטיא ברבע הראשון, אבל למזלה, גם הירושלמיות לא בדיוק המציאו את הכדורסל. יפעת סנדלר בצבע ונועה חורש בכניסות לסל, העלו את הירושלמיות ל 4:10. יאיר פרסטמן העלה את חני רפאלוביץ מהספסל ומודיעין הציגה משחק התקפה אגרסיבי, שייצרביקורים תכופים בקו העונשין. הרבע הסתיים ב 9:10 לאורחות.

הרבע שני - הזכיר במידה רבה את הרבע הראשון. האורחות עלו לשש הפרש ושוב יובל קלעה שלשה עם הבאזר (הפעם הייתה זו יובל לוי). הדקות הבאות היו שייכות למחליפות של מודיעין - קרן יקר קלעה מחצי מרחק, לאחר מסירה של חני ולאחר מכן, הכניסה כדור מצויין לעירית בצבע ואנחנו בשוויון 17:17. עירית המשיכה בשוונג, ירדה להגנה ונתנה גג גדול על שחקנית אורחת. במחצית - 17:19 לירושלמיות.

רבע שלישי או ככה צריך לשחק כדורסל - הרבע השלישי היה אחד הטובים ביותר של שחקניות עוצמה מודיעין. רעות ותאיר חטפו, יובל שושן חסמה, יובל לוי קטפה כדורים חוזרים, אבל זה רק חלק מהסיפור. החלק השני , הייתה ההצגה בהתקפה - יובל לוי פתחה את הרבע עם שלשה, תאיר ויובל שושן צלפו מרחוק והפעילו היטב את רעות בצבע. מודיעין קלעה 11 נקודות רצופות, בדרך ל 24:31. חני חדרה על הבייסליין וקלעה סל מזוית בלתי אפשרית ותאיר השיגה את הבאזר למחצית וקבעה 28:39 למודיעין, לאחר שלושה רבעים.

רבע רביעי ואחרון לעונה - חמש דקות עברו והפער עדיין 11 נקודות לטובת המארחות. הירושלמיות בניצוחן של הנועות - חיות את חורש, צימקו בהדרגה את הפער ודקה לסיום, יתרונה של מודיעין ירד לשש נקודות בלבד. בהתקפה הבאה, הכדור עבר מעירית ליובל שושן וממנה לשירה להב, שרק נכנסה למגרש - שירה קלעה מחצי מרחק, את הסל שהבטיח את הניצחון למודיעין והיה גם הסל האחרון שנקלע העונה. 41:49 לעוצמה מודיעין.

לאחר הניצחון, נוצר שויון נקודות בין שלוש קבוצות - רמלה, מודיעין וירושלים. בטבלת המשחקים הפנימית בין הקבוצות, מודיעין דורגה ראשונה, עם מאזן של 1:3, אחריה רמלה 2:2 וירושלים 3:1. וכך, עוצמה מודיעין, שכזכור הוקמה רק השנה, סיימה את הליגה במקום החמישי המכובד.

קלעו לעוצמה מודיעין: רעות פוגל 15 נק’ 17 ריב’ ו 5 חט’, יובל שושן 11 נק’ 5 ריב’ 5 אס’ ו 2 חס’, יובל לוי 8 נק’ ו 12 ריב’, תאיר גולן 6 נק’ 4 ריב’ 4 אס’ ו 3 חט’, חני רפאלוביץ 3 נק’, שירה להב עירית וקרן יקר 2 נק’ כל אחת. עוד שותפה - אפרת ישורון.

הרבו לקלוע לירושלים: נועה חורש 12 נק’ ונעה חיות 10 נק’.

בסיום המשחק חגגה הקבוצה בארוחה במסעדת הבורגרס בר.

שפט נעם בן משה, לעיני 12 צופים באולם עירוני ב’ במודיעין.
מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: "המשחק האחרון של השנה הראשונה היה תמצית העונה , הגנה חזקה, התקפה לעיתים מהוססת לעיתים נהדרת ואחוזי קליעה נמוכים. הירושלמיות היו מוכנות לרעות אחרי שקלעה מולן 32 נק ’ במשחק הראשון והיה קשה למסור לה את הכדור , פעולות טובות של עירית וקרן שהחליפו אותה יחד עם נק’ של יובל שושן והגנה מצויינת של יובל לוי תאיר וחני השאירו אותנו קרוב . ברבע השלישי יובל לוי , יובל שושן ותאיר קלעו באחוזים טובים הכריחו את ההגנה של י-ם לצאת מהצבע ופינו את הדרך לרעות מה שסגר סופית את המשחק . תודה לשחקניות על עונה נהדרת , מלאה תהפוכות , וסיבוב שני מדהים ."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות