חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפתחה ההרשמה המקודמת למרוץ מודיעין

 

הגיע הזמן להוציא את נעלי הריצה, לעשות מתיחות ולהתחיל להתכונן, כי ”מרוץ מודיעין”, אירוע הספורט המסורתי של מודיעין מכבים רעות, חוזר. ההרשמה המוקדמת נפתחה השבוע ובאגף הספורט בעמותת סחלבים מצפים כמידי שנה לאלפי משתתפים.

 

הגיע הזמן להוציא את נעלי הריצה, לעשות מתיחות ולהתחיל להתכונן, כי "מרוץ מודיעין", אירוע הספורט המסורתי של מודיעין מכבים רעות, חוזר. ההרשמה המוקדמת נפתחה השבוע ובאגף הספורט בעמותת סחלבים מצפים כמידי שנה לאלפי משתתפים.

"מרוץ מודיעין" המתקיים זו השנה ה-14, הפך עם השנים לאירוע הספורט הגדול של העיר שמושך אליו מידי שנה אלפי רצים, בהם תושבים, תלמידי בתי ספר בעיר וחיילי יחידת דובדבן בהווה ובעבר. המרוץ שיהיה גם השנה בחסות חברת "מי עדן" יערך ביום שישי 23.11.18 ויספק לרצים, ברמות השונות, מסלולי ריצה תחרותיים של 1.8, 5 ,10 וכמובן מרוץ חצי המרתון (21.1 ק"מ) שנערך בשנה שעברה לראשונה וכן מסלול עממי של 1.8 ק"מ ללא מדידת זמנים, המתאים בין היתר גם לאזרחים ותיקים ולאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. כמו כן, ישלב המרוץ את אליפות בתי הספר היסודיים והעל יסודיים במודיעין מכבים רעות.

הרישום המוקדם נפתח השבוע באתר עמותת סחלבים ובאגף הספורט מזמינים את תושבי העיר והסביבה, להירשם ולהצטרף לחוויה הספורטיבית. עלות ההשתתפות עבור תושבי העיר יעמוד על 80 שקלים במסלולים של ה-5 ו-10 ק"מ ו-100 שקלים לחצי מרתון, ברישום המוקדם. רצים מחוץ לעיר ישלמו עבור השתתפות במסלולים אלו 95 שקלים ו-115 שקלים בהתאמה. כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצת ריצה של "סאקוני" וצ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות.

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "מרוץ מודיעין גדל ומשתדרג משנה לשנה, הן מבחינת הארגון, המקצים והפעילות, והן מבחינת כמות המשתתפים, כאשר גם השנה אנו מצפים לאלפי רצים ורצות. אני מזמין את תושבי העיר להירשם במסגרת הרישום המוקדם וליהנות מהמחיר המוזל."

מנהל אגף הספורט בעמותת סחלבים, חנן דנציגר: "מרוץ מודיעין הוא אירוע הספורט הגדול של העיר וככזה הוא מושך אליו מידי שנה אלפי רצים ורצות שמגיעים לרוץ וליהנות באירוע ספורטיבי איכותי שמתקיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם הריצה. בחודשים האחרונים עשינו את ההכנות שלנו להיערך לקיום המרוץ וכעת הגיע תורם של הרצים להירשם ולהתחיל להתכונן."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות