חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עטפה את הקהל באהבה

 

 אלפים התרגשו בהופעתה של הדיווה ריטה בענבה LIVE. עלות כרטיס לדשא 100 שקלים בלבד, לרוכשים 4  כרטיסים ומעלה

 

 המופע השני של ענבה LIVE התקיים ביום חמישי האחרון 12.7, עם הדיווה המרגשת ריטה. על הבמה עלתה ריטה עם מיטב הקלאסיקות לצד שיריה החדשים והיפים ואירחה את הזמר עידן עמדי. אלפים בקהל שרו יחד איתה ונסחפו אל תוך האווירה המיוחדת שריטה יודעת לייצר עם התנועה והנוכחות הבימתית ומלאת הקסם. בקהל נכחו חיילי מילואים שהגיע לענבה מגזרת עוטף עזה, לאחר שהוזמנו על ידי ריטה למופע. רגעים מרגשים במיוחד היו כששרה את השיר "קחי לך" וביצעה אותו כשהיא מתבוננת במסך הענק שעל הבמה בו שרה ביתה משי קלינשטיין את הדואט. בנוסף, הקדישה ריטה שיר בפרסית לאימו של עידן עמדי שלדבריו הגיעה במיוחד למופע.

כבר עתה עומלים במרץ בהכנות לקראת שני המופעים הגדולים הבאים, שצפויים להגביר הילוך באנרגיה ובאווירה השמחה והים תיכונית שתהיה על הבמה. ביום חמישי, 26.7 יופיע הזמר שלומי שבת כשהוא מארח את דיקלה ועברי לידר, שלושת הזמרים ייחודיים בנוף המוסיקה ומהווים ללא ספק תמהיל מסקרן ומושך שלא כדאי לפספס.

שבוע לאחר מכן, ביום חמישי 2.8, יחתמו את מופעי ענבה LIVE אייל גולן ואתניקס, עם המופע "כל המדינה שרה" שיקפיץ את כל מי שיהיה בו עם כל הלהיטים האהובים של גולן ןאתניקס בערב מהנה במיוחד.   

כזכור, בעירייה עדכנו כי תושבים, שירכשו 4 כרטיסים ויותר למופעי ענבה LIVE ביציע הדשא יוכלו לרכוש אותם בהנחה. עלות כל כרטיס תהיה 100 שקלים. את הכרטיסים ניתן יהיה לרכוש בהיכל התרבות עד ליום המופע.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות