חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קיץ מודיעיני יוצא לדרך

 

קבלות שבת בטבע, הופעות מוסיקליות , קולנוע בפארק ענבה, מסיבות ריקודים, טיולי אופניים מודרכים לאור ירח, משחקים של פעם ועוד 

 

העירייה פרסמה השבוע את תכנית אירועי הקיץ בעיר לחודשים יולי ואוגוסט, עם עשרות פעילויות חווייתיות מידי יום. על פי העירייה מדובר ביותר מ-50 אירועים מיועדים לילדים, נוער ולכל המשפחה והכניסה -חופשית.

אירועי הקיץ ייפתחו ב-2.7 ב"קיץ בשכונה" - הפנינג קומיקס וגיבורי על ברחבת מרכז הירידים בעמק החולה. באירוע ניתן יהיה ליהנות מסדנאות יצירה, קיר גרפיטי, עמדות מולטימדיה, מתנפחים, דוכני מכירת קומיקס, מפגש עם אמני קומיקס ישראלים שיחתמו על יצירותיהם. כל זאת ועוד, בין השעות 20:30-17:30. אירועים נוספים בסדרת "קיץ בשכונה" באותן שעות, יתקיימו בין היתר, ב-8.7 עם מרחב משחקים דמיון ויצירה שיכלול סדנת תיפוף גוף, ציורי גוף, מופע קצב ברזילאי, משחקי עץ בעבודת יד במגרש האתלטיקה ברעות. ב-1.8 פעילויות בגבעת התיתורה, וב-16.8 הפנינג בהשראת הסיפור בת הים הקטנה באירוע צבעוני ומיוחד בפארק עמק בית שאן.

סדרת אירועים חדשה המתווספת השנה ומיועדת לכל המשפחה תהיה תחת הכותרת "רוקדים עם ילדים" ברחבת המזרקות בפארק ענבה. באירועים אלה הילדים והוריהם מוזמנים למסיבת ריקודים כיפית לכל המשפחה עם דיג’יי, שיתקיימו בתאריכים 6.7 ו- 24.8 החל משעה 16:00.

קבלות שבת בטבע יחזרו גם השנה וילדי העיר הקטנטנים מוזמנים ליהנות משעות סיפור תיאטרליות מוסיקליות לילדים עם המספרות האהובות עינת חרוש ודקלונה. קבלות השבת יתקיימו בכל יום שישי ברחבת הדשא מול היכל התרבות ברחוב עמק דותן בשעה 17:00.

אירועי "לילות ענבה" באמפי פארק גם הן חוזרות ויציעו הופעות מוסיקליות מהנות במוצאי שבת בשעה 21:00, כך למשל, תזמורת ביג בנד תארח את חיים ועוזי אסנר בערב שירה במחווה ליוצר דודו ברק, להקת רוקוויל תגיע לענבה ותקיים מופע מחווה ללהקת כוורת וגם הזמר מני בגר יגיע לעיר ויחד עם הרכב ההיביג’יביז יערוך בפארק מופע שכולו רוקנרול  ישראלי  ועוד.

האירוע האולטימטיבי של ימי שלישי - "פארק קולנוע" חוזר אף הוא עם מסך ענק וחווייתי שבו יוקרנו סרטים אהובים לכל המשפחה בשעה 20:00. בימי שלישיש החל מתאריך 17.7.

גם "ענבה קידס" חוזר בקיץ יחד עם כוכבי הילדים ובהם טוביה צפיר ועוד הופעות מלהיבות.

אמנם הלימודים עוד לא הסתיימו אבל כבר עכשיו מומלץ לשמור את כל הספרי לימוד שאין בהם יותר שימוש, כי ירידי ספרי הלימוד המשומשים חוזרים בקיץ ברחבי העיר. ניתן יהיה לפרוש מחצלות ולמכור ספרי יד שנייה מבית הספר וכמובן לרכוש במחירים סמליים. זאת בתאריכים 16.7, 29.7, 8.8, 22.8.

אירוע סוף הקיץ יתקיים אף הוא בפארק ענבה כאשר האירוע יתחיל במופע של כוכבת הילדים רינת גבאי שתעלה על הבמה בשעה 18:30 במופע מוזיקלי עם מיטב שירי הילדים. בשעה 20:45 תופיע להקת התקווה 6 הלהקה האהובה שמביאה כישרון ענק וכריזמה סוחפת והרבה צבעוניות ושמחה לבמה.

לצד אירועים אילו, יזמה עמותת סחלבים אירועי קיץ נוספים ללא תשלום. "שני ספורטיבי", מתחמי פעילות ספורטיבית בכל יום שני 21:00-20:00 בין התאריכים 2.7-13.8 בפארקים ברחבי העיר, עם מגוון של פעילויות ספורט מהנות. טיולי אופניים מודרכים לאור ירח לרוכבים חובבים ומשפחות עם ילדים בגילאי 10 ומעלה. ימי חמישי, 26.7 ו-23.8. הטיולים יציעו רכיבה חווייתית לגדולים בשבילי הטבע היפים של העיר. ריקודי עם ועמים כל מוצ"ש לאורך חודש יולי בין השעות 23:00-20:00 באמפי פארק האלה. לחובבי האקשן, פעילות אתגרית לילדים תיערך בבי"ס אופק, כל יום שני לאורך חודש יולי.

פרטים על כל אירועי הקיץ ניתן למצוא באתר העירייה בלוח האירועים. בנוסף, יחולקו בקרוב לתושבים טבלאות שימושיות של האירועים,  על פי חלוקת ימים ושעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות