חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הישגים לסנוניות באליפות הבינלאומית

 

בסוף השבוע שעבר אירחה מודיעין מכבים רעות את התחרות הבינלאומית בהתעמלות אומנותית, בה השתתפו 400 מתעמלות מכל רחבי הארץ ומתעמלות שהגיעו היישר מסלובקיה וגרמניה.

 

בסוף השבוע שעבר אירחה מודיעין מכבים רעות את התחרות הבינלאומית בהתעמלות אומנותית SNUNIT CUP בה השתתפו 400 מתעמלות מכל רחבי הארץ ומתעמלות שהגיעו היישר מסלובקיה וגרמניה.

התחרות שנערכה זו השנה השנייה באולם הספורט של עירוני א’, ואורגנה על ידי בית הספר להתעמלות אומנותית ואקרובטיקה, "סנונית" בשיתוף אגף הספורט בעמותת סחלבים ו"תוכנית אתנה לקידום ספורט הנשים בישראל", נפרשה על פני יומיים וכללה תרגילים מגוונים, ששילבו מכשירי יד כדוגמת חישוק, כדור, חבל וסרט.

במהלך התחרות הציגו המשתתפות בתלבושות הנוצצות תרגילים אישיים וקבוצתיים ששילבו תנועות בלט קצביות, אקרובאטיקה ומחול בשילוב מכשירים, בפני השופטים והקהל הרב שמילא את האולם וכן בפני מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה ספי, מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר ומנהל אגף הספורט, חנן דנציגר שנכחו באירוע.

לצד מתחרות ישראליות שהגיעו מירושלים, פ"ת, רמת גן, באר שבע, בת ים אשדוד וערים נוספות לקחו חלק בתחרות מתעמלות מסלובקיה וגרמניה, שהציגו מידות סנכרון וקואורדינציה גבוהות ואף הביעו התלהבות מרמת הארגון הגבוהה של התחרות בעיר. גם מודיעין מכבים רעות זכתה לייצוג מכובד כאשר 22 מתעמלות מסנונית של אופיר ורותי זהר בליווי המאמנת הראשית אולגה סגל, קטפו במהלך התחרות 30 מדליות ו-4 גביעים.

ביום הראשון של התחרות נערך "קרב רב" במהלכו צברו המשתתפים ציונים על כל התרגילים יחד, הסנוניות חזרו מיום זה עם 4 גביעים: את המקום הראשון קטפה אליענה סמיקיס שבציעה תרגילים בחבל וחישוק. במקום השני זכתה ירדן רפופורט על תרגיל עם כדור וללא מכשירים. ובמקום השלישי איריס רבינסקי וליה גלמן שביצעו תרגילים עם חישוק כדור וללא מכשירים. שלושת הנבחרות של סנונית שקיימו תרגילים קבוצתיים, חלקן עם חבלים וחלקן ללא מכשירים סיימו גם הן במקום הראשון וזכו במדליות זהב.

היום השני של התחרות הוקדש כולו לתרגילים אישיים והסנוניות הצליחו להגיע להישגים מרשימים: במקום הראשון זכו נטע צרקס, ליה גלמן ויסמין קוז’בניקוב עם חישוק, רות ויצמן עם חבל, וכן אביטל פרדלין וירדן רפפורט שתיהן ללא מכשירים. גם חלי פרוקופין אלופת ישראל לשנת 2018 זכתה בתחרות במקום הראשון על תרגיל עם חישוק. במקום השני זכו תמר בנאי דורין אורמן שהציגו תרגיל עם חישוק, רומי ברנר על תרגיל עם  כדור ונעמי סביבניוק שהציגה תרגיל ללא מכשירים. במקום השלישי היו אלו איריס רבינסקי ורומי ברנר (חישוק), ירדן רפפורט (כדור), ליה גלמן (ללא מכשירים) וחלי פרוקופין (סרט).

אופיר ורותי זהר: "כבוד לארח כאן בעיר זו השנה השנייה את התחרות הבינלאומית. הייתה תחרות מצוינת שהתנהלה ברמה גבוהה. בימים אלו אנחנו נערכים לפתיחת שנת פעילות חדשה בעמותת סחלבים ולקליטה של מתעמלות נוספות לנבחרות התחרותיות שלנו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות