חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות התיכונים בכדורגל

 

בתחילת השבוע התקיימה האליפות המסורתית של בתי הספר העל יסודיים בכדורגל. את מגרש הכדורגל בעמק בית שאן מילאו מאות תלמידים מבתי הספר העל יסודיים בעיר שהגיעו להתחרות באליפות.

 

בתחילת השבוע התקיימה האליפות המסורתית של בתי הספר העל יסודיים בכדורגל. את מגרש הכדורגל בעמק בית שאן מילאו מאות תלמידים מבתי הספר העל יסודיים בעיר שהגיעו להתחרות באליפות. התוצאה: 2 גביעים לעירוני ב’, 1 לעירוני ג’ ו-1 לעירוני ד’.

במשחקים, שנערכו בהובלת אגף הספורט בעמותת סחלבים השתתפו 25 נבחרות מכיתות ז’ – י’, שעלו על הדשא הסינטטי והתחרו ביניהן על הזכות להניף את הגביע. בתום יומיים של משחקים מותחים, בהם הכדורגלנים הצעירים הפגינו כישורי משחק משובחים, הוכתרו הזוכים בקטגוריות השונות: 

במקום הראשון לכיתות ז’ זכתה הקבוצה מבית ספר עירוני ב’ לאחר שניצחה בגמר את עירוני ג’ בתוצאה 1:2.  בשכבה ח’ נחתם המשחק בין עירוני ד ועירוני ג’ בתיקו 2:2 אך את הגביע קטפה עירוני ד’ ששמרה על מאזן מעולה עם 3 ניצחונות ו-0 הפסדים. בשכבה ט’ הייתה זו הנבחרת של עירוני ב’ שלקחה את המקום הראשון לאחר שניצחה בפנדלים את היריבים מעירוני ג’ 4:5. בגמר של שכבה י’ ניצחה עירוני ג’ את תיכון מו"ר בתוצאה 0:1 וחזרה לבית הספר עם הגביע.

בתואר השחקן המצטיין זכו: ניר כהן וניל חזקהו מעירוני ב’ אופיר ירקוני מעירוני ג’  ורון שבירו מעירוני ד’

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות