חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

איסוף צואת כלבים - מה יהיה הסלוגן הנבחר?

 

בתחילת חודש מאי תצא לדרך, בפעם הרביעית, תחרות הסלוגנים לעידוד איסוף צואת כלבים ברחבי העיר. הסלוגנים הינם פרי מוחם היצירתי של תלמידי בתי הספר היסודיים שהם גם מאמצי אתרי טבע עירוניים

 

בתחילת חודש מאי תצא לדרך, בפעם הרביעית, תחרות הסלוגנים לעידוד איסוף צואת כלבים ברחבי העיר. הסלוגנים הינם פרי מוחם היצירתי של תלמידי בתי הספר היסודיים שהם גם מאמצי אתרי טבע עירוניים: אבני חן, חוט השני, רעים, היובל, אופק, אריאל, מעוז המכבים, אלונים ועמית. התחרות תתנהל באתר העירייה בו יוכלו להצביע תושבים עבור הסלוגן הנראה להם הכי ראוי וקריאטיבי. סך הכול עלו לשלב הגמר תשעה סלוגנים מתוך כ-300, והם נבחרו על ידי ועדה בראשות מנהל אגף שפ"ע ונציגי מחלקת איכות הסביבה באגף שפ"ע ומינהל החינוך. הסלוגן שיזכה למירב הקולות, יוביל את הקמפיין בשלטים ברחבי העיר. 

כזכור, מחלקת איכות הסביבה באגף שפ"ע מקדמת פעילות חינוכית-הסברתית לעידוד לקיחת אחריות אישית של התלמידים עצמם בזמן שהם מטיילים עם כלביהם ועידוד בני משפחותיהם גם לאסוף אחרי הכלבים שלהם. במהלך התכנית למדו התלמידים במסגרת הפעילות ההסברתית על חשיבות הנושא, לקיחת אחריות על כלביהם ודאגה לניקיון צרכיו. עוד למדו התלמידים מרכזת החינוך של המחלקה על תפקיד מחלקת הפיקוח העירוני, ועל הנזקים הבריאותיים והסביבתיים הנגרמים כתוצאה מאי איסוף צרכי הכלב ובהם הימצאותם של חיידקים וטפילים ועוד. לסיכום הפעילות, נדרשו התלמידים למצוא דרכים לעידוד איסוף הצרכים של הכלבים כאשר בין השאר התלמידים הציעו סלוגנים שאחד מהם יהיה הסלוגן שיוביל את קמפיין האכיפה ויעורר מודעות בקרב התושבים לנושא.

זו השנה הרביעית, בה מקדם אגף שפ"ע בעירייה תכנית עירונית לאכיפה והעלאת מודעות לנושא איסוף צרכי הכלבים בשטחים הציבוריים. האכיפה המוגברת כוללת מארבים ופיקוח מורחב בגנים ובפארקים ברחבי העיר, כאשר הקנס על אי איסוף צרכי הכלב עומד על 475 שקלים פתיחת פניות יזומות לניקיון מקומות מועדים בפארקים ובשצ"פים ברחבי העיר על ידי מחלקת גנים ונוף ותברואה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות