חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 13 – 19 באפריל 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 13 – 19 באפריל 2018

 

                                הורוסקופ: 13 – 19 באפריל 2018 - חוה מזר

 

 טלה

הירח החדש במזלכם בימים שבת וראשון עשוי להדגיש כי זוהי תקופה הישגית, כך שהאווירה סימפטית ואוהדת ואפשר ליהנות ממנה. זה הזמן להיות החלטיים ונחושים ולהתמסר לעשיית הדברים המעניינים אתכם. עכשיו אתם נפתחים לאפשרויות חדשות, דואגים פחות ומוכנים להעז ולהתנסות. טיפ השבוע: מומלץ לצאת לחופשה, לשנות אווירה או להתמסר לעיסוקים ותחביבים.

 

שור

התקופה מצביעה על חולשה מסוימת, על מצב רוח קצת ירוד או על געגועים למשהו שחסר. אתם בתקופה רגשנית במיוחד ועושה רושם שהימים הקרובים ילוו בהתלבטויות. שימו לב לשבת-ראשון. מיום שני ואילך אתם מתחזקים. הקיפו את עצמכם בבני משפחה תומכים ואהובים, צאו ושנו אווירה, אתם זקוקים לזה. הפסקת נסיגת התקשורת ביום ראשון מצפה מכם להיות דיסקרטיים.

 

תאומים

הכוכבים מעניקים לכם פיקחות ויכולת לבטא את עצמכם בגדול. שיחת טלפון תעודד, תפתיע ותשמח אתכם. התקופה מחזירה לחייכם את הצד החברתי האהוב עליכם. אירועים ומפגשים שונים, כולל היכרויות, יהיו לחם חוקכם במהלך השבועות הבאים, ותתפלאו, גם לתוך חודש מאי. הפסקת נסיגת כוכבכם מרקורי ביום ראשון הן חדשות טובות. שני-שלישי: מומלצים למנוחה אנרגטית.

 

סרטן

התקופה חשובה לעסקים ולקריירה, ומומלץ להיות ערניים למה שקורה ולדאוג לשמור על האינטרסים שלכם, כדי שלא ינצלו את טוב ליבכם ואת האמון שלכם בזולת. הפסקת נסיגת כוכב התקשורת בראשון חיובית עבורכם, אם כי מומלץ עדיין לשים לב לענייני תקשורת וקריירה. שני-שלישי עשויים להדגיש ענייני חברה וחברויות. לקראת רביעי-חמישי מומלץ לשמור על מנוחה אנרגטית.

 

אריה

לתקופה הנוכחית השפעה חזקה על הרגשתכם, שהרי אי אפשר להתעלם שתקופת האביב כבר מתחילה להכניס לכם סומק לפנים. עם זאת, בשל תנודות הפכפכות של אי יציבות כוכבית, הדבר מחייב זהירות, זאת כדי שהאנרגיה שלכם תהיה משוחררת וזורמת יותר. כללית, יש לכם יוזמה ורעיונות שיעוררו התפעלות. ענייני נסיעות וחופשות עשויים להדגיש את התקופה.

 

 בתולה

הירח החדש בשבת-ראשון: ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם במהלך השבוע.  כוכבכם מרקורי מפסיק את נסיגתו ביום ראשון ואלה חדשות טובות לאלה שחשו בדאגות שלא אפשרו תפקוד כרגיל. קשר חדש התחיל לאחרונה, או שיתחיל עד התקופה של 24 באפריל. עם זאת, מומלץ לסגל עדיין זהירות ומודעות בענייני כספים ורגשות ולחכות לשבוע הבא.

 

מאזניים

ריכוז כוכבים מול מזלכם משפיע על חיי הרגש ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. הירח החדש מול מזלכם בשבת ראשון משפיע על חייכם במיוחד, אם כי בשל הפסקת כוכב התקשורת מול מזלכם, מומלץ לשים לב לצעדים ולתוכניות העתידיות שלכם. חלקכם פועלים ושואפים להפסיק את מה שאבד עליו הכלח, ומגבירים את העצמאות על ידי עיסוק בדבר חדש או רענון הקיים ושדרוגו.

 

עקרב

ענייני בריאות ועבודה עשויים להעסיק אתכם במהלך השבוע. עם זאת, ימים אלה מדגישים את יכולת הביטוי העצמי, היצירתיות והמקוריות שלכם. דברים יקרו בספונטניות אבל גם בתכנון ממוקד ואחראי, וככל שתיטיבו לזרום עימם, תוכלו להפיק מהם יותר תועלת. אמנים ואנשים הזקוקים להשראה בעבודתם יכולים לצאת נשכרים. ונוס מול מזלכם מגבירה את הכריזמה שלכם.

 

קשת

הירח החדש בשבת ראשון עשוי להעיד כי רבים מכם בתקופה נמרצת ודינמית, אך גם סוערת ומפתיעה. תוכלו לצאת מהשגרה, לנסוע, לטייל ולתת מענה לכל תחומי העניין שקרובים לליבכם. היכרויות אישיות או עסקיות יכולות להפתיע. מומלץ לצאת, להתמזג ולהתמנגל יותר, גם קשרים לא מחייבים, קרי סטוצים יתאימו לשבועות הבאים. שימו לב: ענייני כספים עשויים לתסכל אתכם.

 

גדי

הירח החדש בשבת-ראשון עשויים להדגיש במהלך השבוע ענייני בית ומשפחה. כוכב ונוס במיקום מחמיא מיטיב עמכם. ייתכן שהתחלתם או שעשוי להיכנס קשר חדש בחייכם עד ה-24 באפריל. עם זאת, אצל חלקכם מצטבר מתח מתסכל ולא רצוי עם נטייה לאבד שליטה בחייכם.  המיקום הרגיש של כוכבים במזלכם עשוי להעמיד רבים מכם במצב לא נוח. הימנעו ממצבי כעס ותסכול.

 

 דלי

הירח החדש בשבת-ראשון עשוי להדגיש את בית הנסיעות, החברה והתקשורת שלכם. הימנעו מרכישות לא רצויות, במיוחד אלה עם אלמנט אשלייתי בצידן. בתחום הזוגי הדברים תלויים בכם, ברצינותכם ובנכונותכם להשקיע. התנאים אולי לא שגרתיים, וזה מעורר את יצר ההרפתקנות שחבוי בכם. המצב עוד ישתפר פלאים לקראת השבועות הבאים, יש למה לצפות.

 

 דגים

אתם לא רגועים, בהחלט לא מרוצים וקיימת נטייה להיכנס לנושא יחסים ועימותים ורגישויות יתר במובן הבעייתי של המילה - וזה אומר שיש להימנע ממצבים המזמנים התגרויות לא רצויות. הירח החדש בימים ראשון ושני מצפה מכם לשים לב לענייני כספים והשקעות ולגלות זהירות. בימים שני-שלישי מומלץ ליהנות מחברה מהנה ומפרגנת. ונוס במזל שור מיטיב עמכם.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות