חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 9-16.3 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: 2 - 8 במרץ 2018

 

הורוסקופ: 9 - 15 במרץ 2018

 

טלה

זוהי תקופה מעייפת עד מתישה. לקראת ה- 21 במרץ תיכנס השמש למזלכם ואז תוכלו להיכנס בהדרגה לחודש מואר יותר, זאת למרות דרך חתחתים שהייתם נאלצים לעבור במהלך החודש האחרון. זכרו: עדיין מפריעה לכם אי-ודאות לגבי העתיד, שמפחית מביטחונכם העצמי, אולם ככל שתתקדמו במה שאתם עושים, הוא יתחזק. היכרויות חדשות יפצו על פרידות שנכפו עליכם. היו קשובים לסביבה.

 

שור

ענייני חו"ל ועסקים עשויים לקבל דגש, מומלץ להקיף את עצמכם ברשת של קביעות ושייכות. הרצון הטוב שלכם עשוי להיות מנוצל לרעה על ידי הבטחות ואמירות, שאחר כך יתגלו כמילים חסרות כיסוי, גם אם הייתה כוונה טובה מאחוריהן. מודעות: קיים פוטנציאל למאבק כוח מזדמן ולמעורבות רגשית גבוהה. זוגות יצטרכו להשקיע ביחסים ביניהם ולשמור על שפיות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

תאומים

מודעות לאנרגיה בולמת: כדאי לזכור כי לא הכול שפיר בחייכם, מצב שעלול להעיד על החרפת המתיחות והעצבנות, שעשויות מיד להשפיע עליכם אנרגטית. סחרור מסוג זה עלול להכניס אתכם למצב תובעני ומתיש ולא ישאיר זמן רב לשיקול דעת, אם זוהי הרגשתכם קחו הכל יותר בקלות. ימים שלישי-רביעי עשויים בהדרגה להקל עליכם. השאפתנות תסייע להוציא לפועל את הרצונות שלכם בזכות הפגנת יכולת האלתור והתושייה שלכם.

 

סרטן

אתם עסוקים מדי בדברים שבשגרה, שדורשים המון אנרגיה, אך במקביל, המציאות העכשווית כמו גם ההתרחשויות לא יהיו אופייניות לדרך שבה מתנהלים חייכם. בנוסף, חשוב להיות זהירים בענייני זוגיות ושותפויות בעבודה. מתנו מצבי מתח שעשויים להחריף את אי הוודאות שלכם. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים, ואחרים עשויים להוציא את מרצם בענייני נסיעות או קריירה ומעמד.

 

אריה

השבוע מומלץ לחשוב היטב לפני נקיטת צעדים ולהפעיל שיקול דעת. מאמצע השבוע הבא עולה מפלס האנרגיה שלכם. אתם מושכים וכריזמטיים, והיוזמים שבכם משקיעים מחשבה ותכנון עתידי כדי לקדם את עצמם. צירוף מקרים מפתיע עשוי להוביל אתכם בקרוב לכיוון מבטיח, והבעיות שנראות עכשיו מסובכות ייפתרו על ידי תקשורת בונה, מודעת ויצירתית.

 

בתולה

הכוכבים שמש ונפטון מול מזלכם עשויים להעיד כי השבוע יוגברו מעורבותכם ורגישותכם לגבי הקורה סביבכם. מיקום הכוכבים במזל דגים וכוכב מארס בבית הקריירה שלכם, עשוי לגרור אצל רבים מכם הרגשה קוטבית ומתריע מפני פזיזות וחוסר עקביות. מומלץ להיות זהירים ולהימנע מכל סיכון שאינו הכרחי. היזהרו מתחושת בלבול וערפול, וכן מחוסר החלטיות ומקושי בענייני דיומא.

 

מאזניים

השבוע עשוי לאפיין תחושת ליאות וחוסר בהירות. אלה המתלבטים ומצפים להקלה קוסמית יחושו זאת לקראת השליש האחרון של חודש מרץ. אז תתחיל תקופה תקשורתית שתהיה מלווה בנסיעות, ועשויה לאפשר פנייה לכיוונים מקצועיים מבטיחים. תופתעו לזכות בתמיכה מאנשים שדעתם חשובה לכם מאוד. פנויים יוכלו לפגוש, להתלהב ואף להתחיל בקשר זוגי מבטיח.

 

 

 

 

 

 

עקרב

התחום הפיננסי עשוי להשפיע על חייכם. שימו לב במיוחד להוצאות גבוהות ובלתי צפויות, מצב שידרוש את תשומת ליבכם. במקרה של אי בהירות וספק באמינות עסקה מסוימת, הימנעו מלהתחייב והיו מרוכזים, זאת כדי שתוכלו לראות דברים בפרופורציות, וגם כדי להיכנס למסלול מסודר של עשייה. גילוי ערנות יאפשר לכם להתקדם ולהתפתח מכל בחינה ויעוד שחשובים לאופק העתידי שלכם. 

 

קשת

השבוע עשוי לטלטל את חייכם בשל חוסר היציבות שמתלווה לתקופה. לקראת יום רביעי, לתקופה של כחודש, תיכנס אנרגיה מהסוג שיצביע על אפשרות בוערת וממשית להשיג סוף-סוף שליטה מחודשת בחיים, כמו גם לשפר חלקים בולמים ממנו, בהתאם לחייכם ועיסוקכם. תשמחו בנוסף להפנים שהכוכבים ונוס ומארס עשויים לחזק אתכם, כמו גם אפשרות לבנות קשר בר קיימא.

 

גדי

השבוע דורש איזון ושיקול דעת. לכן יש לבחור בראייה מעשית, כנה ואמיתית, כך שלא מוכרחים לבחור בהסתכלות המשקפת את חוסר היציבות ואת הראייה הדו-משמעית המתלווה אליה. מיקום הכוכבים עשוי להגביר את רגישותכם ומקשה עליכם לקבל החלטות חשובות, אך עשוי לסמן מפנה לטובה מבחינה יצירתית ואמנותית, שבעקבותיו תבלטו ותצטיינו.

 

דלי

מיקום הכוכבים בבית הכספים עשוי לרמז על עסקה אופורית. עדיף להיות כרגע שמרנים ולא לחפש חידושים בתחום זה. ייתכן שנושא כספי זקוק לטיפולכם, מצב שעשוי לדרוש השקעה רבה מצדכם. חשוב להגיב בזמן ולא להניח שדברים יסתדרו מאליהם. מעצמכם. אתם עלולים להיסחף להוצאה גדולה מדי ולאופטימיות מוגזמת. מוטב שתדחו פעילות כספית משמעותית לשבוע הבא.

 

דגים

מגעים עם חו"ל עשויים לפתוח בפניכם אפשרויות חדשות. קחו בחשבון שקשר רגשי או עסקי פתלתל שיתחיל כהרפתקה מלהיבה עלול שלא להאריך ימים. השפעת מארס בבית הקריירה שלכם עשוי לגרור החלטה פזיזה, או לגרור אתכם למתח או למריבה לא רצויה. מיקום הכוכבים עשוי להיות בעל חשיבות ומשמעות להתקדמותכם, במיוחד מבחינת גיבוש של כיוון נכון ומתאים לכישורכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות