חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אלבז לביבס: לא לפרסומים מכספי ציבור בשנת בחירות / מכתבים למערכת

 

במכתבי אל ראש העיר, דרשתי להפסיק לחלוטין פרסומים באתר העירייה ו/או שליחת חוברות/פליירים ע”ח כספי הציבור אל תושבי העיר, לכאורה לצורך קידום אינטרסים פוליטיים של שום סיעה מסיעות מועצת העיר” העיריה: זה נהוג עוד מימי שכטר 

 

- מידע לציבור או תעמולת בחירות? – מצ"ב כתבה של רותי בוסידן  במקומון ’ידיעות מודיעין’, על מכתבי לראש העיר בנושא שימוש שערורייתי בכספי הציבור לכאורה לקידום אינטרסים פוליטיים אישיים.

תגובת העירייה ל’ידיעות מודיעין’ - עוד מתקופת ראש העיר הראשון, העירייה מוציאה בכל תחילת שנה חוברת ’ארנונה ומידע לתושב’.

זו התייחסות צינית ומיתממת, מכיוון שהעירייה לא הייתה צריכה באף שנה לבזבז את כספי הציבור על הפקה מיותרת ושערורייתית של חוברת כזו.   

 

- חב"ד ברעות – חב"ד הפיצו פליירים בתיבות הדואר במכבים-רעות. בפליירים חב"ד מזמינים את תושבי הרובע ל"מסיבת פורים" של מכבים-רעות.

עסקני חב"ד משקיעים משאבים כספיים ופרסומיים בכדי להציג נוכחות כלשהי ברובע מכבים-רעות, אעפ"י שהם נכשלו בנסיונותיהם להקים לפני כשנה וחצי בית חב"ד ברעות. 

כחצי שעה לאחר תחילת "המסיבה" ביום רביעי בערב, הגעתי למרכז המסחרי ’לב רעות’, וראיתי את "מסיבת פורים" של חב"ד (מצ"ב ההזמנה וצילום של "האירוע"). במקום היו כ- 30 משתתפים, בעיקר ילדים, הכיסאות המעטים שחב"ד הציבו היו ריקים.  

תושבי מכבים-רעות הוכיחו פעם נוספת שחב"ד אינה רצויה ואינה מעניינת אף אחד ברובע מכבים-רעות, והגיע הזמן שעסקני חב"ד יחפשו להם מקום אחר, מחוץ למודיעין-מכבים-רעות, להפיץ בו את המשיחיות שלהם.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות