חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך ליצור מראה פנים מאורך?

 

נשים בטווח רחב של גילאים יכולות להשיג מראה פנים מוארך ומחמיא בעזרת טכניקות איפור נכונות. רוצה לנסות בעצמך? הנה המדריך המלא

 

מראה פנים מוארך נחשב אידיאלי כי הוא מבליט את עצמות הלחיים ויוצר תחושה של צוואר גבוה ומורם. למרות שרק מעט נשים נולדות עם מבנה כזה, יש מוצרי איפור פנים שבהם ניתן להשתמש על מנת להשיג אותו.

המטרה הכללית היא לפזר חומרי איפור כדי להצליל ולהאיר אזורים שונים, כך שבסופו של דבר המראה יתקרב למבנה המאורך ויחמיא לתווי הפנים. קבלי את כל הפרטים:

שלב ראשון: מייק אפ וברונזר

מתחילים עם מריחת מייק אפ במרקם מוצק עשיר בלחות במקום מייק אפ נוזלי. את המריחה מבצעים על ידי ספוגית רטובה בתנועות עדינות ממרכז הפנים כלפי חוץ, ובטפיחות קלות סביב אזור הלחיים ונקודת המפגש שבין המצח, האף והסנטר. לאחר מכן מקבעים את המייק אפ על ידי פודרה בגוון שזוף נוטה למבריק וממסגרים עם ברונזה.

ברונזר במרקם יבש ואבקתי מתאים לכל ימות השנה ויוצר מראה פנים מאורך ושזוף. מומלץ להשתמש בגוון חום ולמרוח אותו בתנועות שמקיפות את כל הפנים, כדי ליצור מסגרת כהה שתגרום לפרונט להיראות צר וארוך. הטיפ העיקרי בהקשר הזה הוא להשתמש במברשת כמה שיותר גדולה משיער טבעי ולא לשכוח למרוח את מה שנשאר מהברונזר על עצמות הלחיים, המצח, הצוואר והלסת.

שלב שני: עצם הלחי

אי אפשר ליצור מראה פנים מאורך בלי להקדיש מחשבה לעצם הלחי. הפתרון הוא להשתמש בסומק כדי להרים את הפנים ולמנוע מראה נפול, כמו למשל באמצעות מריחה של הסומק בחלק שקרוב יותר לאוזניים ולרכות. באופן כללי, טכניקת משיכת סומק או פודרה כהה מקובלת אצל אנשי מקצוע ליצירת הצללה ומראה פנים מוארך והאמת היא שאין צורך במיומנות גבוהה על מנת להשתמש בה גם בבית.

את הסומק ממקמים מתחת לעצם הלחי כדי להשיג אשליה של פנים במבנה מאורך, חטוב, רזה ומרשים. בנוסף, אפשר להשתמש בשני סוגי מרקם וללכת על מה שרגילים אליו מהאיפור היום יומי. האפשרות הראשונה היא שימוש במרקם של צללית דחוסה ולא אבקתית, שאותה מניחים עם מברשת סומק רכה. האפשרות השנייה היא מרקם משחה שמיועד להנחה מעל שכבת המייק אפ ועם כרית האצבע.

השלב האחרון ביצירת מראה פנים מוארך הוא משחקי אור וצל של גווני מייק אפ מתאימים. ניתן לנצל את ההזדמנות כדי לטשטש פגמים בעור, או להשתמש בצבע כהה על מנת להקטין אף מלא ולהשקיע את צדדיו. אם רוצים לקצר אף ארוך בלי לוותר על המראה המוארך של מבנה הפנים, אפשר להניח מייק אפ כהה מתחת לחוטם ולהשתמש במייק אפ בגוון המקורי של העור כדי ליצור מעבר חלק, אחיד וללא כתמים מיותרים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות