חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פתיחה מוצלחת לאירועי שני תרבותי

 

עיריית הפתיחה של סדרת אירועי התרבות ”שני תרבותי” התקיימה בשבוע שעבר, ונרשמה הצלחה רבה לאירוע. כ-130 אזרחים וותיקים הגיעו לאירוע הפותח יחד עם בני משפחותיהם, במרכז האזרחים הוותיקים החדש ברחוב עמק האלה. באירוע הופיע ההרכב הייצוגי של מגמת המוזיקה בבית הספר עירוני א’ וכן

 

עיריית הפתיחה של סדרת אירועי התרבות "שני תרבותי" התקיימה בשבוע שעבר, ונרשמה הצלחה רבה לאירוע. כ-130 אזרחים וותיקים הגיעו לאירוע הפותח יחד עם בני משפחותיהם, במרכז האזרחים הוותיקים החדש ברחוב עמק האלה. באירוע הופיע ההרכב הייצוגי של מגמת המוזיקה בבית הספר עירוני א’ וכן, מופע מחול של להקת דנס קונטיננטלי ולהקת איי דנס שביצעו ריקודים סלוניים מרשימים שהלהיבו וסחפו את האזרחים הוותיקים.

לקראת סוף החודש, ב-29.1 , תתקיים הופעה של לארי ומינדי, צמד זמרים שיופיע במופע נוסטלגי עם קאברים ועיבודים לשירים ידועים משנות ה-50 עד שנות ה-70 באנגלית ובעברית. כך למשל, יבוצעו במופע שירים של אלביס פרסלי, הצמד סיימון וגורפינקל, לאונרד כהן ועוד. סדרת "שני תרבותי", מתקיימת ללא עלות, מדי שבועיים בימי שני, בין השעות 20:30-19:00 וניתן לצפות ולהתעדכן ברשימת המופעים המלאה באתר העירייה.

יש לציין כי בימים הקרובים יצא קול קורא באתר העירייה, למציאת שם עבור מרכז האזרחים הוותיקים הממוקם בעמק האלה. מרכז זה פועל במרץ רב ומציע שלל חוגים, הרצאות ופעילויות מהנות לאזרחים הוותיקים תושבי העיר. ועדת האזרחים הוותיקים בראשות סגן ומ"מ ראש העיר, שלמה פסי, מזמינה את התושבים להציע שמות מעניינים למרכז. השם האטרקטיבי ביותר, ייבחר על ידי הוועדה.

שלמה פסי, מחזיק תיק הגמלאים: "פתחנו ביוזמה המבורכת של "שני תרבותי" בתחילת 2018, שכוללת מופעי תרבות מסוגים שונים בהשתתפות אמנים, הופעות ריקודים, התעמלות לגיל השלישי ועוד. חלקם מבוצעים על ידי הרכבים, מפעילים ואמנים מקומיים וחלקם מבחוץ, כשהמטרה היא לתת לאזרחים הוותיקים היצע שופע של אירועים המיועדים במיוחד עבורם, כולם ללא תשלום. האירוע הראשון הוכתר כמוצלח במיוחד ויבואו עוד רבים כמותו, כשישנה חשיבה להגדיל ולהרחיב את היקף הפעילות של סדרת "שני תרבותי". אני מודה לראש העיר, חיים ביבס, על תמיכתו ותרומתו להצלחת האירועים. אנו קוראים לציבור האזרחים הוותיקים לבוא וליהנות מהתכנית העשירה והחווייתית".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות