חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

לא הולך עם הזרם / קובי עצבני

 

ממש לא טריויאלי  שראש עיר  המקורב לראש הממשלה שאגב לא מפריע  לניסיון ההשתלטות של אריה דרעי להשתלט על חיינו, יצא  מעל כל במה ברדיו ובטלוויזיה נגד היוזמה של יו”ר ש”ס לסגור בכפיה בתי עסק בשבת. גם עבדכם הנאמן, רחוק ת”ק פרסה מהליכוד ומהימין, שמת כבר שביבי וחבר מלחכי הפינכה שסביבו יפנו מקומם למי שלא יהיה, אומר לראש עירית מודיעין - שאפו!   יום ד הקרוב, 19.00 בערב בישיבת מועצת העיר הולכים לאשר את תיקון חוק העזר . בואו להפגין נוכחות

 

זה לא החל היום. למרות כל מילות התודה והחיבה על ביבס  שהפייסבוק מלא בו היום, אולי אתם לא יודעים, אבל אם חבר המועצה בעל ההופעה הסחבקית אך המסוכן מאוד לאופיה הפתוח והסובלני של מודיעין, הרי הוא ידידנו ברוך בוחניק, לא הולך להתמודד שוב בבחירות בנובמבר, הרי זה נטו עבודה של ראש העיר שחודש אחר חודש, ישיבה אחר ישיבה, הדף את ההרצאות המלומדות והמנמוקות  של בוחניק המתוחכם  כשהעלה שוב ושוב את נושא המחלקה לשרותי דת שבערה בעצמותיו מסיבות "שיבוציות" ("כל עוד אני ראש העיר, אתה לא תכניס לכאן את החברים שלך ממודיעין עילית") עד שהלז נשבר ופרש מהקואליציה ואם השמועות נכונות הרי הוא יפרוש מחיינו הציבוריים בנובמבר.

חיים ביבס בהקפות: ולמרות הכל - שומר מסורת

ברוך אגב, חמד של בחור, והוא חביב עלי באופן אישי, אלא מאי... זה נכון כל עוד לא מדובר בשאלה האם צריך בית ספר חרדי / תורני בעיר או הלכות דת ומדינה. כאן אחים שלי... תתרחקו מהאיש כי מתק השפתיים שלו יכל לבלבל את הדעת כמו לנגמל אלכוהול שסגר חצי בקבוק ערק של תום המוספים בתפילת שחרית של שבת.

אז מה שהשפתיים של ברוך לא עשו, מנסה לתקן יו"ר ש"ס אריה דרעי (לא מגיע לו התואר רב) שבכל מדינה יהודית רבע מתוקנת, היה נשלח לתלמוד תורה לבקש מחילה מהקב"ה על כל מעלליו שעוד יסופר עליהם בדברי הימים אבל מה לעשות והמדינה בעידן  תיק ה 1000 2000 3000 ושלא נגיע לרבבה, אינה עשירית מתוקנת וראש הממשלה  שמזמן הוכיח לכל בר דעת  שמאמציו להתחפש לפוטין וטראמפ רק מזיקים למדינה.

עכשיו בא דרעי, ירא השמיים הלז שלא נקף אצבע נגד העסקים שפתחו בשבת בהיותו שר הכלכלה, בא היום מתוקף היותו שר שאינו קשור לאכיפת חוקים ומנסה בגלל התחשבנויות פוליטיות קטנוניות ומכוערות שראש הממשלה שותף להם בעצם היותו פאסיבי, לעגל את הריבוע ולהפוך עולמות כדי שבשעה טובה יקום הדתי הראשון במודיעין שישרוף בית עסק או רחמנא ליצלן חילוני שישרוף כולל נסתר.  לזה אתה שואף, אדון צדיק  שלא עשה רע לאיש מימיו למעט... כן, הכל כתוב בספר דברי הימים של איך ליצנים מחופשים ליראי ה’ הביאו לחורבן בית שלישי.

מר דרעי... בחייאת ראבק...  עזוב אותנו בשקט

ולעניננו... אין לי ולכם אלא להוריד את הכובע ולאמר שאפו! לראש העיר חיים ביבס, שאגב, לא בטוח אם לא נשמע עליו יותר ויותר כמועמד פוטנציאלי  לראש הפירמידה ממש. 

שאפו ראש העיר על העמידה האיתנה, שאפו על העקביות בנושאי חדירת החרדים למודיעין מאז ימי בי"ס למען אחי" של מיודעינו בוחניק. שאפו על שאתה הולך נגד הזרם, כי זרמים כידוע  נוהגים להחליף כיוון. 

למען ההגינות אציין, שנושא חדירת החרדים למודיעין, בער תמיד בעצמותי עוד מימיו של ראש העיר הקודם, חשפתי ככתב "גל גפן" את הולדתו של בי"ס למען אחי, וליוויתי את המלחמה בו עד שעזב אותנו בשקט . וטוב שכך.

ולהזכירכם: יום ד’ הקרוב, 19.00 בערב בישיבת מועצת העיר הולכים לאשר את תיקון חוק העזר בסוגיית פתיחת בתי עסק בשבת . בואו להפגין נוכחות!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות