חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פסי ההאטה בכביש 431 הונמכו

 

פסי ההאטה בכביש 431 הונמכו, זאת בעקבות סיור מקצועי שערך ראש העיר ובו הודגשה נחיצותם של פסי ההאטה בכביש זה

 

ביום ראשון ערך ראש העיר, חיים ביבס סיור מקצועי עם המשנה למנכ"ל, גיא עידו, מהנדס העיר צחי כץ ומנהל אגף תשתיות בעירייה, מנחם ויצמן, על מנת לבחון שיפורו של מקטע פסי ההאטה שהתווסף לפני כמה ימים, בצומת שדרות החשמונאים- יצחק רבין, בכביש 431.

במקטע המדובר, התווספו שלושה פסי האטה במטרה להפחית ולמנוע תאונות דרכים אשר על פי נתוני מחלקת התנועה בעירייה, מתרחשות במקטע זה בשל חוסר זהירות ונהיגה מהירה בכביש. בבדיקה שערך הצוות המקצועי יחד עם ראש העיר, הוסכמה נחיצותם הקריטית של פסי ההאטה בכביש, אך הומלץ על שיפורם על ידי הנמכתם לטובת הנהגים, על מנת להעניק חווית נסיעה נעימה יותר. המסקנות שהתקבלו במהלך הסיור: הורדת פס ההאטה הראשון, הנמכת שני פסי ההאטה הבאים והגבלת הנסיעה במקטע זה לעד 50 קמ"ש. העבודות הועברו לביצוע באופן מידיעל ידי אגף התשתיות, שביצע את העבודות בלילה שבין יום שני ליום שלישי.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק התחבורה, אילן יאיר בן סעדון: "צומת חשמונאים – יצחק רבין חווה מספר רב של תאונות, וכנבחרי ציבור מוטלת עלינו האחריות לעשות ככל שניתן על מנת למנוע את התאונה הבאה. פנינו בבקשה למשטרת התנועה על מנת להציב מצלמה. לצערי, נענינו בשלילה. לאחר בדיקה מקצועית ובתיאום עם ראש העיר, אני שמח על שינוי מבנה פסי ההאטה שהם נמוכים יותר ורחבים יותר ובעיקר ידידותיים יותר. אני שמח שמצאנו את האיזון שבין צמצום התאונות, לנסיעה נוחה יותר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות