חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתי גם אתם צריכים שירותי ניסור וקידוח בטון?

 

קצב החיים הדינאמי בא לידי ביטוי בין היתר גם במבנה החלל בו אתם עובדים או גרים: מה שהתאים לכם בעבר ושירת אתכם על הצד הטוב ביותר, לא בהכרח גם משרת אתכם כעת.

 

קצב החיים הדינאמי בא לידי ביטוי בין היתר גם במבנה החלל בו אתם עובדים או גרים: מה שהתאים לכם בעבר ושירת אתכם על הצד הטוב ביותר, לא בהכרח גם משרת אתכם כעת. מזוג צעיר הפכתם למשפחה מאושרת עם כמה ילדים, ומעסק קטן עם מספר מצומצם של עובדים הפכתם לאימפריה לא קטנה כלל. במקום להעתיק את מקום המגורים או העבודה שלכם מחוץ לחלל הקיים, למה שלא לעצב אותו מחדש עם עבודות של ניסור בטון במודיעין?

 פתח נוסף לבית: פתיחת פתחים לדלתות וחלונות עם עבודת ניסור

חברת ניסור וקידוח בטון במודיעין תבצע עבורכם את כל העבודות הנדרשות, כאשר אחת העבודות המבוקשת ביותר היא לייצר פתח של חלון או דלת בחלל. לכאורה, הבטון הוא חומר שלא ניתן לחדור אותו, אך בפועל, ובעזרת עבודה מקצועית, ניתן לעשות זאת ללא כל בעיה. על כן, במידה והחלטתם להכשיר חדר נוסף בבית או במשרד, חשוב לדאוג בו לפתח חלון על מנת שהוא אכן יחשב כחדר. באמצעות עבודת הניסור המבוקרת המתבצעת על ידי אנשי מקצוע, תוכלו ליהנות מחדר חדש ועם פתח שידאג לכניסה של אוויר.

 מתקינים מזגן? קודחים בבטון!

כמו כן, לא אחת יש צורך בעבודה של ניסור קירות בטון במקרים בהם אתם רוצים להתקין בבית מזגן. אם אתם מעוניינים בהתקנה של מזגן עילי, לרוב תהיה דרישה לבצע עבודה של קדיחה בבטון הקיים. הסיבה? יש צורך להעביר את הצנרת של המזגן דרך קיר הבטון הנמצא בבית או במשרד. קידוח שכזה הוא חלק בלתי נפרד מתהליך התקנת המזגן שלכם כך שהוא חיוני, חשוב והכרחי.

 פותחים את המרחב עם ניסור עמודים

המגמה השלטת ביותר כיום בתחום עיצוב הפנים היא יצירת חללי עבודה משותפים, המוכרים לרבים בשם open space. המשמעות היא שאם פעם כל עובד היה זוכה לפרטיות בעבודה ועל כן עובד לאורך כל היום לבדו בחדר סגור, הרי שכיום המנהלים של החברות הבכירות הבינו כי עבודה בצוות, באווירה דינאמית ובשיתוף, הינה עבודה מפרה יותר שגם מביאה תוצאות טובות יותר וגם הופכת את העובדים לשבעי רצון.

 על כן, במידה ואתם עובדים כעת במשרד שבו ישנם עמודים שיוצרים תחימה בחלל, ניתן לבצע עבודת ניסור איכותית ומקצועית שתפתח את החלל. לפני עבודת הניסור יתבצעו כל הבדיקות המקדימות בכדי להבטיח שאכן ניתן להסיר את העמודים מבלי לפגוע ביציבות המבנה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות