חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סתימות ביוב? כך תטפלו בהן מהר ונכון

 

סתימות בקו הביוב הן בעיה חמורה, כזו שמלווה בסיכונים תברואתיים ובנזקים אחרים. הריח נורא ועל זה אין ספק, וכל עוד הסתימה קיימת אתם נמנעים ממקלחת, משטיפת הכלים או מכיבוס הכביסה שלכם. 

 

סתימות בקו הביוב הן בעיה חמורה, כזו שמלווה בסיכונים תברואתיים ובנזקים אחרים. הריח נורא ועל זה אין ספק, וכל עוד הסתימה קיימת אתם נמנעים ממקלחת, משטיפת הכלים או מכיבוס הכביסה שלכם. מאחר וכל הפעולות הללו הן בסיסיות והכרחיות, הטיפול בסתימה הוא קריטי. הדרך היעילה ביותר לטפל בה היא באמצעות ביובית, ואם אתם עדיין לא מכירים את המושג הזה, הגיע הזמן לערוך היכרות רשמית. אז מה היא הביובית, מתי תזמינו אותה ולמה היא חשובה כל כך?

 ביובית – מה היא?

אם נגדיר את פעילותה של הביובית בפשטות, היא למעשה זו שמסייעת לנו לשחרר סתימות במערכת הביוב. באופן כללי מדובר במשאית גדולה ורחבה עם מכלי שאיבה עצומים ומערכת מיוחדת שיונקת את הלכלוך והשומן שהצטברו לאורך השנים בקו הביוב שלכם. היום אפשר להזמין ביובית בירושלים בקלות רבה מאוד, וגם ביובית בהרצליה או בחיפה תהיה זמינה תוך זמן קצר למדי לפרטים נוספים. כשיגיע אליכם הצוות עם המשאית הענקית תבוצע פעולת היניקה, זו שתשחרר את הסתימה ותסייע בניקוי הביוב, כדי שהנוזלים העוברים דרכו יעבור באופן חלק ובאין מפריע.

 עוד מצבים שבהם נזמין ביובית

סתימה במערכת הביוב היא הסיבה הפופולרית להזמנת ביובית אבל בפועל, היא תשמש אותנו במצבים נוספים. למשל, כאשר צינור מים מתפוצץ במרכז המסחרי או על יד הבית, ביובית היא הכלי שמספק מענה להצפה שנוצרה. המענה הזו הוא קריטי משום שההצפה פוגעת בציוד ובעוברי האורח, בעוד שאיבת הנוזלים הללו תשחרר את העומס על המערכות ותסייע בטיפול בבעיה. באופן דומה ניתן לטפל בהצפות במקומות שונים, לרבות הצפות במרתף, בפיר המעלית או בחניות. בישראל זה אולי קורה לעיתים קצת יותר רחוקות (משום שהגשם די נדיר כאן) אבל כשהבעיה מופיעה היא מחייבת תגובה מהירה.

 תחזוקה שוטפת

לבסוף, ביובית מסייעת גם בשגרה, כשהכל עדיין בסדר ואין הצפה או בעיה שדורשת טיפול. המשאית הגדולה מאפשרת לנו לנקות את קווי הביוב באופן יסודי הרבה לפני שהם נסתמים והרבה לפני שהמים עולים על גדותיהם והריחות ממלאים את הרחוב כולו. במגזר הציבורי משתמשים בה גם כדי לפנות פסולת קיימת לאתרים השונים. זו בדיוק הסיבה לכך שאתם נדרשים לעבוד רק עם חברה שפועלת בכפוף לרישיון של המשרד להגנת הסביבה, בין אם מדובר בתקלה במפעל או בביוב סתום שמונע מכם את צריכת המים בבית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות