חיפוש

 

 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

לשכת המסחר - שומרים על ירושלים מאוחדת!

 

נשיא לשכת המסחר דרור אטרי,  יו”ר ארגון העסקים במזרח ירושלים מאזן אלקאק, ויו”ר נשות העסקים בישראל עו”ד אוסנת מרק ערכו אמש ( יום ב 11.12.17 ) סיור במזרח ירושלים. סיור זה בא יום לאחר אירוע הדקירה בירושלים במטרה להביא  לחיזוק מרקם היחסים בין הקהילה העסקית הערבית והיהודית המשקפת את אחדות ירושלים והשותפות העסקית המאחדת  את כל הפלגים לדרך לעשייה עסקית משותפת.   

 

נשיא לשכת המסחר דרור אטרי,  יו"ר ארגון העסקים במזרח ירושלים מאזן אלקאק, ויו"ר נשות העסקים בישראל עו"ד אוסנת מרק ערכו אמש ( יום ב’ 11.12.17 ) סיור במזרח ירושלים. סיור זה בא יום לאחר אירוע הדקירה בירושלים במטרה להביא  לחיזוק מרקם היחסים בין הקהילה העסקית הערבית והיהודית המשקפת את אחדות ירושלים והשותפות העסקית המאחדת  את כל הפלגים לדרך לעשייה עסקית משותפת. 
  
הסיור החל ממתחם ממילה ועבר דרך שער יפו מול מגדל דוד בו מתקיים מסחר בין ערבי מזרח ירושלים לבין סוחרים יהודים.
  
נשיא הלשכה דרור אטרי: " הקהילה העסקית במגזר הערבי והיהודים מצרים על כל ניסיון לפגוע במרקם היחסים שנבנה בנינו ואנו נמשיך לשמור על ירושלים מאוחדת על כל חלקיה במגזר העסקי ובכלל."
  
יו"ר איגוד העסקים במזרח ירושלים מאזן אלקאק: " בנינו יש שותפות גורל,  אנו בקהילה העסקית מאמינים סדר קיום ומסחר משרד ופתוח, הפיגוע האחרון הוא פגיעה קשה במרקם העדין הקיים בנינו ואנו מוקיעים זאת, ונמשיך לפעול יחד עם חברנו בלשכת המסחר בראשות מר אטרי לחיזוק פעילותנו המשותפת."
 
 
יו"ר נשות העסקים בישראל עו"ד אוסנת מרק:" באנו היום להדגיש את האחדות והשתתפות לדרך בים כל המגזרים בקהילה העסקית בירושלים."
 
 
 
 
 
 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות