חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ליאור שטיינברג ממודיעין מככבת במדי אסא

 

השחקנית בת ה-18 עושה חיל במדי הקבוצה הבכירה מת”א ואף הייתה שותפה לזכייה אשתקד בגביע

 

הכדורגל הנשי צובר תאוצה מדי שנה. אם בעבר היה מדובר בנחלת המין הגברי, הרי שבשנים האחרונות עוד ועוד נשים נכנסות למעגל ובולטות בעיקר השחקניות הצעירות שמכדררות מגיל צעיר על המגרשים בתקווה להגיע לקבוצות הבכירות, לנבחרת או אף לשחק בחו"ל.

אחת הקבוצות הבכירות בארץ היא אס"א ת"א שזכתה במספר אליפויות ובעונה החולפת גם זכתה להניף את גביע המדינה. ליאור שטיינברג וסיון יוגב הן שתי שחקניות משמעותיות בקבוצה התל אביבית, והמשותף להן הוא העובדה ששתיהן תושבות מודיעין.

שטיינברג, בת 18, משחקת בעמדת הבלם באס"א ואף הייתה שותפה לנבחרת הצעירה של ישראל עד גיל 19. "גדלתי במודיעין וגם שיחקתי כאן במשך שנתיים, אבל לא הייתה אפשרות כ"כ להתקדם. הכל התחיל כתחביב, לא תמיד היה לי את הזמן, הלכתי עם חברה לאימון ניסיון והתאהבתי", סיפרה שטיינברג איך הכל התחיל.

לרוע מזלה של השחקנית הצעירה, היא סבלה מכמה פציעות, ביניהן קרע במיניסקוס, פציעה שמנעה ממנה להמשיך בנבחרת הצעירה. "השאיפה הקבוצתית שלנו באס"א היא לשחזר את הזכייה בדאבל, אליפות וגביע, אחרי הזכייה בגביע שנה שעברה", שיתפה השחקנית ממודיעין את שאיפותיה. "מבחינה אישית, הייתי שמחה להגיע לשחק בחו"ל, בקולג", הוסיפה.

ליאור שטיינברג זכתה לתמיכה רחבה ממשפחתה, שסייעה לה רבות במהלך הקריירה. "לא הייתי עוברת את כל זה בלעדיהם, המשפחה שלי תומכת ומשקיעה. אחי הגדול גם הוא שחקן, והוא זה שהחדיר בי את החיידק למשחק". 

ליאור היא לא השחקנית היחידה ממודיעין שמשחקת באס"א ת"א. סיון יוגב, שצעירה ממנה בשנה ומשחקת בעמדת הקשר, היא הצלע השנייה באס"א שמגיעה ממודיעין. שתי השחקניות הינן שותפות להישגי הקבוצה בשנים האחרונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות