חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עיצוב במות לכל סוגי האירועים

 

תכנון אירוע גדול, הוא לא דבר פשוט. מבחינה לוגיסטית וגם מבחינה טכנית, יש צורך לדאוג ללא מעט פרטים.  לא פעם אירוע גדול, המכיל במרכזו הופעה כלשהי מכל סוג, דורש במה, אשר תעמוד במרכז האירוע ותשמש עבור מטרתה. 

 

תכנון אירוע גדול, הוא לא דבר פשוט. מבחינה לוגיסטית וגם מבחינה טכנית, יש צורך לדאוג ללא מעט פרטים.  לא פעם אירוע גדול, המכיל במרכזו הופעה כלשהי מכל סוג, דורש במה, אשר תעמוד במרכז האירוע ותשמש עבור מטרתה. ישנן חברות שונות המתמחות בתחום עיצוב במות והקמת במות לכל סוגי האירועים. בכדי שתוכלו לדעת כי הבמה תוקם באירוע בורה הבטוחה והנכונה ביותר, יש צורך לבחור את הטובה ביותר מבין כל החברות המציעות את שירותיהן בתחום זה.

כיצד בוחרים במות לאירועים

אירועים שונים דורשים במות שונות, בהתאם לאופי האירוע, סוג האירוע, מיקום האירוע וכמות האנשים אשר ינכחו באירוע. חשוב מאוד לדעת שמלבד הקמת הבמה באופן טכני בלבד, יש ערך וחשיבות לאופן וסגנון העיצוב שלה. לכן, אנשי המקצוע אשר בוחרים, הרלוונטיים עבור הקמת הבמה, חייבים להיות אנשי מקצוע אשר מבינים בתחום עיצוב במות, באופן אשר יהלום כל במה בהתאם למטרתה. ישנן מספר סוגי במות כיום הרלוונטיות לאירועים שונים, אשר כל אחת מהן צריכה להיות מעוצבת באופן שונה וכמובן, כל אחת מהם דורשת מיקום ספציפי, גודל ספציפי וצורה ספציפית, בהתאם למטרת שימושה. סוגי במות שניתן למצוא כיום הן:

  1. במות המשמשות עבור אירועים כגון: חתונות. במות מעין אלו מיועדות עבור הקמת החופה בהן, או עבור הצבת עמדת התקליטן או הלהקה בה
  2. במות המיועדות עבור אירועים גדולים כגון הופעות ריקודים או הופעות שירה. יש להתאים את הבמה בהתאם לסוג ההופעה. במידה ומדובר בהופעה של זמר יחיד, אין צורך להשקיע בבמה גדולה מדי, לעומת זאת, במידה ומדובר בבמה עבור הופעה של רקדנים או להקה, יש צורך לבחור בבמה אשר תכיל את כולם בצורה מרווחת ונוחה
  3. במות המיועדות עבור אירועים מיוחדים, הדורשות הכנה לוגיסטית מורכבת, כגון: במות באירועי בריכה, אשר צריכות להיות ממוקמות מעל הבריכה או באמצע הבריכה
  4. במות עבור טקסים – במות מעין אלו אינן חייבות להיות במות גדולות, אך יש צורך שהן יכילו בהם אביזרים הרלוונטיים לטקסים
  5. במות עבור תצוגות – בין אם מדובר בבמות עבור תצוגות אופנה ובין אם מדובר בבמות המיועדות לצורך הצגת והשקת מוצרים, יש צורך לבחור אותם בצורה הטובה ביותר.

במות לאירועים הן דבר אשר חייב להיות מותאם באופן קפדני הן מבחינת גודל, צורה, בטיחות, איכות וכמובן עיצוב, לכל אירוע ואירוע באופן ספציפי. על במה עבור אירועים, אסור להתפשר ולכן, יש צורך לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות