חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

מה הם אחוזי הנשירה מבתי הספר בעיר

 

שלום לסגן ראש העיר תמיד אנו שומעים על אחוזי זכאים לבגרות וכולי.. מדוע לא מקבלים נתונים על נתוני הנשירה בעיר ומה עושים בחינוך לצמצם. שרי תושבת העיר שואלת, מויש לוי משיב. כנסו...

 

אחוזי הנשירה

שרי |

שלום לסגן ראש העיר תמיד אנו שומעים על אחוזי זכאים לבגרות וכולי.. מדוע לא מקבלים נתונים על נתוני הנשירה בעיר ומה עושים בחינוך לצמצם.

 

שלום שרי,

משרד החינוך החל בשנים האחרונות, בצדק רב, לפרסם לא רק את נתוני אחוז הזכאים לבגרות בכל יישוב, אלא לפרסם "תמונה חינוכית יישובית".

במסגרת התמונה החינוכית, המשרד בודק, לצד אחוזי הזכאות לבגרות ואיכות תעודת הבגרות, גם פרמטרים רבים נוספים, ובהם: מידת הגיוס של בני הנוער ושירות משמעותי, מידת ההתנדבות, טוהר הבחינות, מדדים של הכלת תלמידי חינוך מיוחד במסגרות החינוך העירוניות, אחוז התלמידים בעיר שבוחר ללמוד בעיר, ועוד.

במסגרת התכנית החינוכית המשרד בודק גם את אחוזי הנשירה. במודיעין-מכבים-רעות אחוז הנשירה עומד על 0.4% (תלמידים בודדים בלבד), כאשר הממוצע הארצי עומד על 1.5%. גם השוואה לערים דומות לנו מבחינת גוד האוכלוסיה והמעמד הסוציו-אקונומי מראה שמדובר באחוז נמוך באופן משמעותי מהאחוז בערים אלה.

הנתונים מראים שאנו גם במצב של שיפור משנה לשנה.  אנו נמשיך לא לוותר על אף ילד, ונמשיך לשאוף לכך שלא יהיו כלל ילדים נושרים בעיר.

 

יש לכם עוד שאלות למויש לוי - סגן ראש העיר? כנסו!

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות