חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מגשי אירוח

 

ימינו מוקדשת תשומת לב רבה לנושא התזונתי, שנמצא במוקד סדר היום מבחינות רבות ומגוונות. אחד הדגשים העיקריים הוא בריאות, ויותר ויותר בני אדם משתדלים מאוד לאכול נכון בכל רגע נתון, כולל באירועים, ועוד דגש בתכנון הגשת אוכל לאורחים, בכל סוגי האירועים, הוא על גיוון וצבעוניות (בנוסף כמובן לטעם).

 

בימינו מוקדשת תשומת לב רבה לנושא התזונתי, שנמצא במוקד סדר היום מבחינות רבות ומגוונות. אחד הדגשים העיקריים הוא בריאות, ויותר ויותר בני אדם משתדלים מאוד לאכול נכון בכל רגע נתון, כולל באירועים, ועוד דגש בתכנון הגשת אוכל לאורחים, בכל סוגי האירועים, הוא על גיוון וצבעוניות (בנוסף כמובן לטעם). מבחינות אלה, ואחרות, מגשי אירוח הם פתרון אידיאלי: הם מאפשרים לכם להגיש מזון עשיר בטעמים, ייחודי, משביע בלי להכביד אלא קליל באופיו, יצירתי ומעניין, ערב גם לעין ולא רק לחיך ובאופן כללי כזה שמספק נחת רבה.

עוד יתרון של אירוח מבוסס מגשים ועליהם שלל כריכים, כריכונים, מאפים, אנטיפסטי, סלטים ומעדנים אחרים הוא המחיר האטרקטיבי.

בוריקיטס פינוקים, מיקס לחמים או פטיטיות סלק?

כשבוחרים באופציה של מגשי אירוח האפשרויות שלנו רבות ומגוונות מאוד. כך לדוגמה תוכלו להציע לאורחי האירוע, בין אם הוא פרטי ובין אם עסקי, לחמניות עשויות סלק בגוון אדום שובה לב ומעורר תיאבון ובתוכן דלעות צלויות, גבינת ברי ורוקט. עוד אופציה מעניינת היא מאפין עשוי קמח תירס (פולנטה) ובתוכו סלמון, רוקט, קרם פרש ו-ויניגרט הדרים. האפשרויות הן באמת אינסופיות כמעט – מה דעתכם למשל על בוריקיטס ובתוכו פרוסת ביצה, מלפפון חמוץ וטחינה? או סלט שמורכב מקינואה שחורה, משמשים יבשים, הדרים, צימוקי אוכמניות, גזר פיקנטי, שקדים ועלי רוקט שכולו חגיגה של טעמים וצבעים? או מנה נוספת שמוכיחה שאוכל בריא יכול להיות גם טעים להפליא: פסטה וורדה עם זוקיני צלוי, עלי תבלין, שקדים וגבינה? שלא לדבר על שורת מגשים לאירוח ועליהם מאפים שונים כמו פוקאצ’ות, בויוס קשקבל, מאפי גבינה או פלחי בטטה אפויה עם נגיעות סילאן, שרק מלדמיין את המראה בלוטות הטעם מתחילות לפעול.

מגשי אירוח – לכל קהל ולכל טעם

סיבה טובה נוספת להזמין מגשי אירוח לאירוע שלכם היא שבדרך זו תוכלו להתאים את התפריט לכל קהל יעד שהוא, כולל צמחונים, טבעונים, שומרי כשרות, רגישים לגלוטן, רגישים ללקטוז ועוד. בנוסף אירוח עם מגשים ועליהם מטעמים שונים מקל על הניקיון והפינוי בתום האירוע – עוד נדבך בפופולריות של אופציה טעימה, בריאה וכיפית זו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות