חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הפגנות המחאה במודיעין נמשכות יותר מחודשיים

 

במוצ”ש הקרוב, 23.9, תתקיים ההפגנה העשירית במספר נגד השחיתות השלטונית. בהפגנה האחרונה שנערכה במוצ”ש האחרון השתתפו תושבים רבים ובהם נציגים מהעבודה, הליכוד ומרצ

 

הפגנת המחאה נגד השחיתות השלטונית, המתקיימת מדי מוצ"ש בכניסה למודיעין, צוברת תאוצה מאז החלה בחודשי הקיץ, ובמוצ"ש האחרון היא התקיימה בפעם התשיעית ברציפות. במוצ"ש הקרוב, 23.9, בשעה 20:30, תתקיים ההפגנה בפעם העשירית בהשתתפות חברי כנסת, אישי ציבור ופעילים חברתיים. הפגנת המחאה במודיעין צוברת יותר ויותר תומכים ממפלגות שונות: העבודה, מרצ ואפילו מהליכוד. בהפגנה שנערכה במוצ"ש האחרון השתתפו עשרות מפגינים ומפגינות מהאזור, ובהם סגן ראש העיר אילן בן סעדון, גילעד ביהרי ויהורם גלילי – ממארגני ההפגנה, חבר המועצה אבי אלבז, פעילי מפלגות המחנה הציוני ומרצ בעיר, איתי אלמוג בר, יהודה בראון, גל ויטנברג – פעיל ליכוד מהעיר, ואחרים.

בהפגנה הניפו המפגינים שלטים רבים עם סיסמאות כמו: "השחיתות בעלייה, ישראל בצלילה", "ימין ושמאל נגד שחיתות שלטונית", "הון שלטון סירחון, ביבי הביתה", "מושחת נמאסת – לך הביתה", ועוד. נהגים רבים שעברו בצומת שילת צפרו כאות הזדהות עם המפגינים.

גל ויטנברג, פעיל ליכוד, אמר: "כשאדם שעומד בראשות הממשלה מתנהל בצורה כזאת מפוקפקת, רוח המפקד מחלחלת למטה. בגלל זה נבוא לפה שבוע אחרי שבוע ונסביר לאנשים שנמצאים למעלה שזה לא עניין של ימין או של שמאל אלא שהם חייבים לנו דין וחשבון, ואנחנו נדרוש מהם את הדין והחשבון הזה". איתי אלמוג בר: "ביבי זה אחד שיודע על כל חמגשית ועל כל ציוץ נגדו בכל כלי תקשורת נידח, אז על הקשר של עו"ד דוד שימרון לצוללות הוא לא ידע? לי כאדם נורמטיבי כל זה לא נשמע סביר ובטח לא תקין. ואם בכל זאת ביבי לא ידע כלום על פרשת השוחד העמוקה הסובבת אותו, אז הוא צריך להתפטר".

יהודה בראון: "אנחנו רואים היום שמשרד האנרגיה דואג לחברות האנרגיה, שמשרד התקשורת דואג לחברות התקשורת ושבכירים בצה"ל ובמשרד הביטחון דואגים למי שהכסף נמצא בצדו, וכך גם ברשויות המקומיות ובמקומות רבים, אבל הציבור לא שותק ומבקש חקירה. אז מה עושים? משנים את החוקים כך שבית המשפט העליון לא יוכל לשמור עלינו ושכל הרגולטורים ימונו על ידי השלטון".

בסיום ההפגנה, רגע לפני שירת המנון "התקווה" והנפת דגלי ישראל, הודיעו מארגני ההפגנה על קיום ההפגנה במוצ"ש הקרוב, כאשר במוצ"ש שלאחר מכן ב-30.9, לא תתקיים ההפגנה עקב יום הכיפורים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות