חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מנקים את העיר לקראת תשע”ח

 

ראש השנה הולך ומתקרב, וכבכל שנה, גם השנה נערכים באגף שפ”ע למבצע ניקיונות ופינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, בהובלת מחלקת התברואה ובסיוע היחידה הסביבתית, הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף, שדואגת לטיפוח הפארקים, הגנים והכיכרות.

 

ראש השנה הולך ומתקרב, וכבכל שנה, גם השנה נערכים באגף שפ"ע למבצע ניקיונות ופינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, בהובלת מחלקת התברואה ובסיוע היחידה הסביבתית, הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף, שדואגת לטיפוח הפארקים, הגנים והכיכרות.

על מנת להשלים את ההכנות, ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג, רעננו השבוע בעירייה את נהלי פינוי הפסולת בעיר, כאשר גם בחג זה תשים העירייה דגש מיוחד לנושא האכיפה של השארת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך, וזאת בכדי לאפשר לתושבי העיר ליהנות מעיר נקייה במהלך החג.

 הוצאת גזם וגרוטאות לנקודות האיסוף תתאפשר, טרם החג, עד ליום שישי 15.9.17 בשעה 10:00. לאחר מועד זה חל איסור מוחלט על הוצאת גזם וגרוטאות ומפקחי מחלקת הפיקוח העירוני יבצעו אכיפה מוגברת ויחלקו קנסות, בהתאם לחוק העזר העירוני, לתושבים אשר לא יפעלו לפי ההנחיות.

 ביום רביעי 20.9.17, ערב החג של ראש השנה, יבוצע פינוי של האשפה בשכונות: נחלים, משואה, השבטים, מוריה, ציפורים, מכבים ורעות.

 בערב חג הסוכות, יום רביעי 4.10.17, יבוצע פינוי של האשפה בשכונות: הנחלים, משואה, השבטים, מוריה, ציפורים, מכבים ורעות. במהלך ימי חול המועד ייעשה פינוי האשפה במתכונת הרגילה, וכך גם פינוי הגזם, שמבוצע כך: בימים ראשון ורביעי נעשה פינוי מהשכונות הפרחים, הנחלים הציפורים ומכבים, בימים שני וחמישי מפונה הגזם מהנביאים, המגינים, הכרמים ורעות צפון, ובימים שלישי ושישי ישנו פינוי מהשכונות משואה, השבטים, מוריה, אבני חן וברעות דרום.

באגף שפ"ע, האחראי על ניקיון העיר, מזכירים לתושבים כי אין להחנות כלי רכב בצורה העלולה לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה והגזם, ובכך להפריע להכנות לחג.

 מנהל אגף שפ"ע, חיים בלאיש: "השנה, יותר משנים קודמות, אנו נקדים את ההיערכות לחגי תשרי, וזאת בשל אכלוס שכונות העיר החדשות ועבודות הבנייה שנעשות בעיר. אנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי לנקות את העיר לקראת החג, ואני בטוח שבזכות שיתוף הפעולה המלא שיש לנו דרך קבע עם תושבי העיר, נביא לכך שערב החג היא תהיה נקייה מתמיד ותמשיך להיות העיר היפה בארץ."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות