חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כך תיראה כיכר פסל האור

 

בימים אלה נמצאות העבודות להקמת מרכז העסקים הראשי של העיר המע”ר בעיצומן, כאשר על פי הנתונים שבידי אגף ההנדסה, כל היזמים הפועלים כיום בתוך המע”ר אישרו את תכניות הבינוי, קיבלו היתרים וכבר פועלים בשטח.

 

בימים אלה נמצאות העבודות להקמת מרכז העסקים הראשי של העיר (המע"ר) בעיצומן, כאשר על פי הנתונים שבידי אגף ההנדסה, כל היזמים הפועלים כיום בתוך המע"ר אישרו את תכניות הבינוי, קיבלו היתרים וכבר פועלים בשטח. במקביל, העירייה, באמצעות החכ"ל, סיימה את הקמת התשתיות במקום, ובימים אלה ממשיכה בהקמת השטחים הציבוריים של המע"ר, הכוללים את מדרכות השדרה המרכזית, את כיכר הכניסה לעיר ואת המיצג המרכזי בה, שנקרא "כיכר שערי המים".

בנוסף, החכ"ל נמצא בימים אלה לקראת תחילת העבודות להקמת כיכר נוספת בכניסה המזרחית למע"ר, בצומת הרחובות תלתן, עמק איילון וערער. את הכיכר, שתיקרא כיכר פסל האור, תכנן משרד האדריכלים שלמה אהרונסון אדריכלים.

כיכר פסל האור הינה הכיכר האחרונה ברצף מסלול המע"ר החדש, הנבנה בימים אלו. היא תהיה למעשה המשכו של עמק איילון, ובמרכזה יהיה פסל הבנוי משלושה חצאי טבעות, המורכבות מקונסטרוקציית פלדה שזוויותיה משתנות לכל אורך ההיקף. הפסל יואר על ידי מספר גופי תאורה ייעודיים, שיצרו משחקי אור וצל וצבעוניות משתנה, כך שמכל כיוון יראה הפסל בצבע שונה. בנוסף, בכל אזור הכיכר יוצבו ספסלים לרווחת העוברים ושבים, וכן יבוצעו עבודות גינון ונטיעות, אשר יעניקו לתושבים אזורי שהייה נעימים הן ביום והן בלילה.

הדמיית כיכר פסל האור - באדיבות שלמה אהרונסן אדריכלים2

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות