חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נערי עירוני מודיעין האלופים פותחים עונה

 

חניכיו הצעירים של מקסים טריקי, שזכו בכתר כשנתון נערים ב, יחלו את אימוניהם בשבוע הבא. הבוגרים פותחים עונה אחרי לא מעט שינויים מקצועיים

 

קבוצת נערים א’ של עירוני מודיעין, שהיא בעצם ממשיכת דרכה הטבעית של קבוצת שנתון נערים ב’, תפתח את אימוניה לעונה הקרובה בשבוע הבא (רביעי) מיד אחרי ט’ באב. בעונה הבאה האתגר של השחקנים הצעירים צפוי להיות גדול יותר, עת יתמודדו תחת שנתון גיל גבוה יותר וכשחובת ההוכחה עליהם אחרי הזכייה המרשימה באליפות.

כזכור, מקסים טריקי המאמן ושחקניו הרשימו במהלך העונה החולפת וזכו באליפות המרכז עם 25 ניצחונות, תוצאת תיקו ו-2 הפסדים בלבד במשך כל העונה. כל זאת כשהם מקדימים את נערי מכבי בת-ים בדרך לתואר.  ציון דרך חשוב וראוי לציון הוא רצף של 23 ניצחונות של הקבוצה במהלך השנה האחרונה.

שני שחקנים בולטים שהיו מעמודי התווך בקבוצת האליפות, אמיר אושר ועידו אברהם ימשיכו גם בעונה הבאה עם הקבוצה. לגבי דביר מזרחי, מלך השערים, ואיתי יאיר טרם ידוע המשך דרכם בעירוני מודיעין.

בזכות זכיית נערים ב’ באליפות, שנתון 2002 של עירוני מודיעין ישחק בליגה הארצית. נערים א’ ישאפו כעת לזכות גם באליפות הליגה המחוזית במטרה להעפיל לליגה הארצית. 

מקסים טריקי, מאמן הנערים, הוא אחת הדמויות המקצועיות הוותיקות במועדון עירוני מודיעין. מעבר לתפקידו על הקווים עם הנערים הוא תורם ממרצו לקבוצת הבוגרים כמאמן שוערים, הרבה הודות לניסיונו כשוער עבר בהפועל לוד. 

"הקבוצה עברה סוג של רענון, ואנחנו מקווים לחזור על ההישג גם בשנה הבאה", פתח מקסים טריקי. "רוב שחקני הקבוצה מעונת האליפות כנערים ב’ ימשיכו גם בשנה הבאה, ואליהם צירפנו מספר שחקנים", הוסיף המאמן. 

קבוצת הנוער של עירוני מודיעין, השנתון הבכיר יותר, משתתפת בליגה הרביעית. "הצטרפתי לקבוצת הנוער ואני תורם גם שם", ציין טריקי.

מועדון עירוני מודיעין עבר מתיחת פנים לקראת העונה הקרובה. אמיר אורלי היו"ר ודני רודיטי, מאמן קבוצת הבוגרים, לא ימשיכו בתפקידם. שרון חיטמן ממכבי הרצליה יתפוס את המושכות על הקווים בתקווה להצעיד את הבוגרים לליגה א’, שנה אחרי שהקבוצה השתחלה למשחקי הפליי אוף של ליגה ב’ מחוז דרום ב’. תומר כרמל מונה לתפקיד המנכ"ל, בעוד שמשה אשכנזי ישמש כיו"ר הקבוצה. גילי לנדאו, שחקן העבר המפואר ומי שהיה בשנים האחרונות אמון על מחלקות הנוער בראשל"צ ומכבי ת"א, צורף אף הוא למועדון.

"אנחנו רוצים להתפתח ולרוץ קדימה, בתקווה שקבוצות הבוגרים והנוער יעלו ליגה. יש כמות ילדים עצומה שמשחקת כדורגל במודיעין, ובהחלט יש מקום לייצוג של הקבוצות בליגות בכירות יותר. מאמין שזה תהליך בלתי נמנע שיקרה עם הזמן", אמר מקסים טריקי.

סגל קבוצת הנערים מונה 24 שחקנים לפני פתיחת האימונים, כשמתוכם צפוי שחרור של שחקן או שניים. "יש סגל בריא, גדול וחזק", ציין מאמן הקבוצה טרום פתיחת האימונים.

"טרם קיבלתי את הגרלת המשחקים לעונה הבאה, אני עדיין לא מכיר את שאר הקבוצות, אבל בהחלט מדובר בהתרגשות. עצם העובדה כי השחקנים משחקים הרבה שנים ביחד מהווה עבורנו יתרון", הוסיף טריקי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות