חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

נבחר מנהל חדש לבית ספר העל יסודי עירוני ג` ע”ש מוטה גור

 

דודו שרבי נבחר בשבוע שעבר לתפקיד מנהל בית הספר העל יסודי עירוני ג’ ע”ש מוטה גור, שבשכונת המגינים, ויחליף בתפקיד את הילת אופנהיימר שילה ששימשה כמנהלת בית הספר בעשר השנים האחרונות.

 

דודו שרבי נבחר בשבוע שעבר לתפקיד מנהל בית הספר העל יסודי עירוני ג’ ע"ש מוטה גור, שבשכונת המגינים, ויחליף בתפקיד את הילת אופנהיימר שילה ששימשה כמנהלת בית הספר בעשר השנים האחרונות.

שרבי, תושב העיר ובעל תואר שני, שהיה עד לפני כעשור איש עסקים בתחום הפיתוח העסקי ובחר משיקולי אידיאולוגיה לשנות קריירה ובחר לעסוק בהוראה.

בחמש השנים האחרונות שימש שרבי כמנהל בית הספר "גבעת גונן" בירושלים, ואף זכה לאחרונה בפרס חינוך של מחוז ירושלים בתחום קידום הישגים. ובמסגרת עבודתו בבית הספר הוביל שיתופי פעולה חינוכיים עם מוסדות תרבות כגון מוזיאון ישראל, מוזיאון הטבע, הספרייה הלאומית האוניברסיטה העברית ועוד.

בטרם מונה למנהל בירושלים שימש שרבי כמחנך וכחבר בצוות הניהול של בית הספר קשת בעיר וכרכז תרבות ישראל ומורשתה. במסגרת עבודתו כרכז תרבות ישראל היה שרבי ממובילי תכנית "מודיעין דרך דעת למקום". בתפקיד זה הוביל שרבי את תכנית הלימודים שהיום פועלת בכל בתי הספר היסודיים בעיר. בין השאר הוביל שרבי ב-2011 פרויקט במהלכו תלמידי כיתות ה’ קיבלו שמות של רחובות או אתרים הסמוכים לבית הספר בו הם למדו, והם בעלי משמעויות היסטוריות לעיר או למדינה. התלמידים חיברו טקסט המספר על השם והשלטים נתלו באזור הרחוב המדובר. שלטים אלה קיימים עד היום.

בעירייה ובמינהל החינוך בירכו את שרבי על בחירתו לתפקיד וציינו כי מדובר באיש חינוך איכותי, שגר בעיר והינו חלק משמעותי במערכת החינוך העירונית.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות