חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרפאת טרם: שירות גרוע או טיפול מקצועי?

 

תושבת העיר שהגיעה לקבל מענה רפואי במרפאה, העלתה פוסט זועם כנגד השירות וההמתנה הארוכה לטעמה. כאן התפתח דיון שבו באו לידי ביטוי גם לא מעט שתכום דוקא ב”בטרם”. אחרים ניצלו את ההזדמנות והציבו סימני שאלה על שירותי הבריאות שמקבלים תושבי העיר. תגובת העירייה והמרפאה בכתבה. לסיפור המלא ----

 

השעה מעט אחרי חצות, תושבת העיר מגיעה למרפאת ’טרם’ שברחוב תלתן וכאן היא מופתעת לשמוע מפקידה הקבלה שזמן ההמתנה יהיה שעתיים. התושבת הזוכמת מיהרהבמקום להעלות פוסט זועם בקבוצת הפייסבוק "מודיעין שלנו": "בושה לטרם מודיעין". היא כותבת, "העיר גדלה ומתפתחת ו"בטרם מודיעין" עובד רופא אחד במשמרת לילה. הפקידה "הנחמדה" אומרת לך בהתחלה שיש לך המתנה של שעתיים. לאן הגענו?"

הפוסט משך לא מעט גולשים בשעות הקטנות של הלילה אל דיון שהתמשך עד ליום שלמחרת. הדיון עסק

 בשירות ובמקצועיות הטיפול של המרפאה. 

בתגובה, לא מעט גולשים העלו טענות דומות  כנגד המרפאה: "שבוע שעבר המתנתי מעל 3 שעות.. בנחמדות..לא בא נגדם.. רק אומר שאולי מישהו יכול לטפל בזה ולפנות לטרם ולהציע כונן נוסף לשעות האלו..", כותבת גולשת ראשונה וגולשת נוספת מוסיפה: "כבר שנים מתלוננים על טרם מודיעין. על המתנה של שעו עם רופא אחד... ואין לאף אחד פיתרון. למי פונים לשיפור המצב?"

רבים מהמתלוננים אכן חיפשו תשובה לבעיה שהעלו. גולש נוסף בנימה אירונית ביקש להסביר את תגובת הפקידה: "לא נחמדה? אפשר להבין אותה מעומס הפניות."

מאידך, גולשים אחרים דוקא התייצבו לצד מרפאת ’טרם’ ותמכו במנהליה, ומעניין וגם חשוב לציין שתגובות אלו קיבלו משמעותית יותר לייקים לעומת התגובות המתלוננות. " יש 2-3 רופאים במשמרת. מטופלים נכנסים לפי דחיפות המקרה ולא לפי תור ואולי במקום להתלונן אפשר להודות להם על טיפול מסור גם אם זה לוקח הרבה זמן?  ההמתנה מוכיחה שהם מטפלים באנשים כמו שצריך. אגב, פעם אחת חיכיתי שם 5 שעות ולא העזתי להתלונן בפייסבוק כי ידעתי שיש מקרים קשים ממני שם בפנים, ובפעם אחרת כששברתי את הברך נכנסתי באופן מיידי, שוב הכל תלוי במצב."
עוד גולשת נוספת בתומכים: "בושה? אני הייתי משנה את הנוסח. כן, יש בעיית כוח אדם ככל הנראה וזה אכן מצריך התייחסות. אבל לרשום בושה לטרם ? ידעת ש"בטרם הצילו לא פעם חיי אדם"? ידעת שבוצעו שם לידות חירום? הצוות במקום עושה הכל, אבל הכל כדי לתת טיפול מיטבי לכל

 אדם שמגיע לשם. אז אולי כדאי לפני התלונה לכתוב להם תודה." גולשת אחרת אף ציינה שהטיפול של ’טרם’ אף הציל חיים: "טוב מניסיון אישי טרם הצילו חיי אדם ואני חייב להם הרבה תודה אז בואו ננמיך את הביקורת . וניתן קרדיט לאנשים הנפלאים האלה . בכל חדר מיון מחכים לפעמים יותר אז טרם הרבה תודה אתם אנשים נפלאים ועושים עבודה נפלאה." 

גולשים אחרים ניצלו את הדיון שהתעורר כדי להעלות שאלות רחבות בעניין שירותי הבריאות שמקבלים  כלל

תושבי העיר. "בהזדמנות "חגיגית" זו לא ייתכן שבעיר של מאה אלף תושבים, בית חולים הקרוב נמצא במרחק של מעל 25 ד’.." גולשת אחרת אף הציעה פיתרון לבעיה באמצעות אלטרנטיבה: "כדאי לנסות את טרם מודיעין עלית, אחרי 40 דקות הייתי בחוץ אחרי בדיקת דם בדיקת רופא ושחרור. פשוט שרות מדהים."

 

תגובת רשת המרפאות ’טרם’: 

"מרפאת טרם פועלת בעיר מספר רב של שנים  ומשרתת בנאמנות ומקצועיות את הקהילה. שירותי המרפאה כוללים רפואה דחופה הפועלים במסירות 24 שעות ביממה (כולל חגים שבתות ומועדים) כיאה לחדר מיון קדמי המכיל ומטפל בכל הפונים אליו. ישנם שעות בהם המרפאה עמוסה בהרבה פונים וישנם שעות פחות עמוסות ורגועות בהם הטיפול מאוד מהיר וזריז.
crmubh לציין כי לאחרונה פתחה הרשת שני סניפים נוספים בלוד ומודיעין עלית שמקלים משמעותית מהלחץ על המרפאה במודיעין/
מאחלים רפואה שלימה וקיץ בריא לכולם.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות