חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מיכל זריהן מקום חמישי באליפות העולם בטאקוונדו

 

מיכל זריהן ממועדון הטאקוונדו המקומי ”טייגרס טאקוונדו”, השתתפה בסוף השבוע האחרון באליפות העולם שנערכה בדרום קוריאה וסיימה במקום החמישי. ההישג המרשים סיפק לה את כרטיס הכניסה לסגל האולימפי.

 

 מיכל זריהן ממועדון הטאקוונדו המקומי "טייגרס טאקוונדו", השתתפה בסוף השבוע האחרון באליפות העולם שנערכה בדרום קוריאה וסיימה במקום החמישי. ההישג המרשים סיפק לה את כרטיס הכניסה לסגל האולימפי.

מיכל זריהן (22) תושבת העיר, חברה בסגל נבחרת ישראל ובוגרת מועדון הטאקוונדו, טייגרס טאקוונדו הפועל בעיר באמצעות עמותת סחלבים, החלה את דרכה בגיל 10 במועדון המקומי אצל המאמנים ארז אהרוני ואביעד בלוך. בגיל 13 היא כבר זכתה במקום השלישי באליפות אירופה לקדטים וסומנה כהבטחה גדולה בענף. לאחר 4 שנים לא פשוטות בנוער, היא ביצעה קאמבק אדיר כשעברה לבוגרים ובשלוש השנים האחרונות היא נחשבת לאחת מהספורטאיות הישראליות עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בתחרויות פתוחות בעולם. לפני כשנה החלה להתאמן בספרד אצל המאמנים בריג’יט יאגו אנריקה וחואן אנטוניו רמוס סנצ’ז, ועשתה קפיצת מדרגה נוספת, כזו שהספיקה בכדי להגיע לאליפות העולם בטאקוונדו, לסיים במקום החמישי, ולהגיע להישג שנחשב כהישג הגדול בכל הזמנים של ספורטאית ישראלית באליפות העולם בטאקוונדו.

זריהן, שייצגה באליפות העולם את ישראל ואת מודיעין מכבים רעות, החלה את התחרות עם ניצחון טכני על היריבה מהונדורס שנפסלה לאחר שהגיע לתחרות עם ציוד לא תקני. בקרב השני עלתה נגד רגינה סקאוטדינובה מרוסיה, אלופת אירופה לנוער. לאחר שהיריבה מרוסיה כבר הובילה 8:2 הצליחה זריהן להפוך את התוצאה ובנחישות רבה ניצחה את הקרב 16:19.

בקרב השלישי, שמינית הגמר, נפגשה זריהן עם הקפריסאית קיריקי קוטוקי, המדורגת במקום הראשון בעולם בבוגרים והצליחה לנצח גם אותה בתום קרב צמוד בתוצאה 9:11.

ברבע הגמר, בקרב מול הקולמוביאנית אנדריאה רמירס וארגס, הובילה זריהן בשני הסיבובים הראשונים 3:0 אך בסיבוב השלישי הפכה הקולומביאנית את היוצרות והקרב נחתם לבסוף בתוצאה 6:10 לקולומביאנית וזריהן סיימה את התחרות היוקרתית במקום החמישי ועם כרטיס כניסה לסגל האולימפי.

המאמן, ארז אהרוני: "אני גאה במיכל על ההישג המרשים שהביאה למועדון, לעיר ולישראל בכלל. להשתתף באליפות העולם, לפגוש את טובי הלוחמים ולסיים במקום החמישי זה הישג מדהים כשלעצמו ועבור ספורטאית ישראלית בפרט. תודות לאביעד בלוך, המאמן שעושה את העבודה מכל הלב, למנהל אגף הספורט, חנן דנצינגר שתומך ונותן רוח גבית לאורך כל השנים, לצוות המאמנים של נבחרת ישראל, לאיגוד שנתן את ההזדמנות להתחרות וכמובן להורים של מיכל שמלווים אותה ומעניקים לה סביבה תומכת ואוהדת."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות