חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הבריכה העירונית יוצאת לדרך חדשה

 

הקיץ הגיע, עבודות הקירוי של הבריכה העירונית הסתיימו וכעת, כל שנותר הוא לקפוץ ביום ראשון הקרוב, 28.5.17 לבריכה ולהתחיל ליהנות מקיץ צונן ומרענן

 

כזכור, לפני מספר חודשים החליט ראש העיר, חיים ביבס, על התאמת הבריכה לשימוש לאורך כל ימות השנה. מיד עם קביעת הפרויקט והתכנית העסקית החלה מינהלת אופק, האמונה על פעילות השוטפת של הבריכה במימוש הפרויקט שעלותו נאמדת בכ-4.5 מיליון שקלים.

ראש העיר, חיים ביבס, אמר השבוע "זהו, סיימנו השבוע את העבודות להנגשת הבריכה העירונית לכל העיר לכל השנה. בנינו בריכה ברמה גבוהה שתושבים רבים יכולים ליהנות ממנה ובעיקר תלמידי בתי הספר שלנו שייהנו משיעורי שחייה מטעם בית הספר בבריכה המקורה בבקרים, כאשר במשך שעות היום יוכלו כל תושבי העיר לשחות בה. מחירי הכניסה שנקבעו הם מחירים זולים ועממיים ביחס לבריכות האחרות בעיר ומחוץ לה על מנת שכל ציבור התושבים יוכל ליהנות ממנה. לצד המחירים הנוחים, אנחנו לא מתפשרים על רמת מתקנים ושירותים גבוהה המתאימה לבריכות מובילות ומצליחות בישראל. עונות הרחצה של הבריכה העירונית היו מוצלחות מאוד ואני בטוח שגם כעת ייהנו מבקרי הבריכה משירותיה. אני שמח להזמין את כל תושבי העיר לבוא ולבקר בבריכה ולהשתמש במתקנים השונים שהוקמו עבורם ולמענם."

הקירוי הותקן על כל שטח הבריכה, כאשר מעל הבריכה הלימודית יש קירוי קבוע, המאפשר לרוחצים לצאת מהמלתחות אל שטח מקורה ומחומם, ומעל שטח הבריכה הראשית ישנו קירוי קמור המחולק לארבע חלקים, שני חלקים קבועים ושני חלקים ניידים הנשלטים על ידי מערכות חשמליות ומנועים, שיאפשרו את פתיחת הגג בקיץ וסגירתו בחורף.

הקירוי עשוי מחומר פלסטי עמיד המאפשר כניסת אור שמש מחד, ומונע חימום יתר וייצור הצללה על שטח הבריכה מאידך. נוסף על מערכות חימום המים, במבנה הקירוי הותקנו מערכות תאורה, חימום ואוורור על מנת לאפשר את השימוש בבריכה גם בימי החורף. כמו כן קירוי הבריכה יאפשר לעירייה בשיתוף עם משרד החינוך ומנהלת אופק להוציא לפועל את פרויקט לימודי השחייה של כיתות ה’ בבקרים ובמשך שעות היום יוכלו תושבי העיר לשחות בבריכה המקורה לאורך כל ימות השנה.

במקביל יפעל במקום בית ספר לשחייה ע"י זכיין של החברה.

כידוע, מזה 7 שנים משמשת הבריכה העירונית מוקד לפנאי, נופש וספורט עבור תושבי העיר. מינהלת אופק, האחראית על המתחם, מפעילה את מרכז הספורט הכולל את חדר הכושר ואת חדרי החוגים, הפעילים כל ימות השנה ומספקים שירותים לכל שכבות הגיל. המקום מספק כניסות חד פעמיות לחדר הכושר, חוגי ספורט והתעמלות מגוונים, אירועים עירוניים, הפעלות לילדים ולנוער וחוגי שחייה, בהם שיעורי השחייה כאמור לתלמידי בתי הספר היסודיים. במתחם הבריכה פועלת בריכת שחייה חצי אולימפית ובריכת ילדים רדודה, וכן ישנם שטחי דשא וגינון מוצללים.

שעות פתיחת הבריכה עודכנו והן יהיו מעתה כדלקמן:

יום א’ בין השעות 13:00 – 22:00

ימים ב-ה בין השעות 06:00 – 22:00

יום ו’ בין השעות 08:00 – 17:00 (בקיץ 18:00)

יום שבת בין השעות 08:00 – 17:00 (בקיץ 18:00)

עם פתיחת הבריכה תינתן לתושבי העיר האפשרות לרכוש מנויים לתקופת הקיץ והחל מחודש ספטמבר יוכלו תושבי העיר לרכוש מנויים לשנה שלמה.

לאור הביקוש הרב למנויים בשנים קודמות, ובהמשך לשיטת הרישום שהתקיימה בעונות הקודמות, גם השנה תתקיים הגרלה מבין הנרשמים לרכישת מנוי, בכדי להימנע משיטת "כל הקודם זוכה" שהייתה נהוגה בעבר.

המעוניינים ברכישת מנוי ימלאו טופס השתתפות בהגרלה עם הצגת תעודת זהות או העתק מהסכם שכירות המוכיחים כי מדובר בתושבי העיר, במשרדי הבריכה עד לתאריך 30/08/2017 בשלב הבא תערך הגרלה בפיקוח מבקר העירייה והזוכים יוכלו להסדיר את הרישום והתשלום מיד לאחר מכן, עד למכירת מכסת כל המנויים. התקנון המלא של ההגרלה יעלה בימים הקרובים לאתר  האינטרנט של העירייה.

בשלב הראשון יימכרו מנויים לבריכה ללא כניסה לחדר הכושר. בהמשך תבחן האפשרות למכירת מנוי משולב.

 

להלן טבלת מחירי הבריכה:

 

מנוי ל- 3 חודשים (יוני עד אוגוסט) לא כולל חדר כושר

מנוי שנתי לבריכה  לא כולל חדר כושר

יחיד

₪ 700

₪ 2,400

זוג

₪ 1,100

₪ 3,800

זוג + 2

₪ 1,500

₪ 4,800

כל ילד נוסף

200 ₪

₪ 500

מנוי בוקר יחיד

490 ₪

₪ 1,500

מנוי בוקר זוגי

765 ₪

₪ 2,900

 

מחירון כרטיסיות וכניסות חד פעמיות

 
 
 

 

מחירון מודיעין- כניסה רק לבריכה

 

 

כרטיסיות

חד פעמי

 

מבוגר תושב

₪ 370

₪ 37

 

ילד תושב

₪ 300

₪ 30

 

מבוגר תושב שבת

₪ 420

₪ 42

 

ילד תושב שבת

₪ 350

₪ 35

 

מבוגר תושב חוץ

₪ 728

₪ 72

 

ילד תושב חוץ

₪ 594

₪ 59

 

מבוגר תושב חוץ שבת

₪ 832

₪ 83

 

ילד תושב חוץ שבת

₪ 693

₪ 69

 

רחצה נפרדת מבוגר תושב

₪ 284

₪ 28

 

רחצה נפרדת ילד תושב

₪ 250

₪ 25

 

רחצה נפרדת מבוגר תושב חוץ

₪ 566

₪ 57

 

רחצה נפרדת ילד תושב חוץ

₪ 495

₪ 50

 

הערות

* מחיר של ילד כולל נכה, חייל, גמלאי, ילד ונוער

 

 

* כרטיסייה מכילה 12 כניסות

 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות