חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יותר מאלף שמיניסטים הגיעו לכנס המתגייסים 2017

 

 יותר מאלף שמיניסטים מבתי הספר העל יסודיים בעיר הגיעו ביום חמישי האחרון לכנס המתגייסים השנתי, שנערך באמפי תיכון עירוני ב’ במסגרת חודש הנוער שמאורגן על ידי מחלקת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים, בניהולה של לטם גל.

 

 יותר מאלף שמיניסטים מבתי הספר העל יסודיים בעיר הגיעו ביום חמישי האחרון לכנס המתגייסים השנתי, שנערך באמפי תיכון עירוני ב’ במסגרת חודש הנוער שמאורגן על ידי מחלקת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים, בניהולה של לטם גל.

הכנס המסורתי מיועד לבני הנוער שצפויים להתגייס השנה לצה"ל או להתחיל שירות לאומי, שנת שירות או מכינה. עם כניסתם לאמפי קיבלו השמיניסטים אבטיח קר מנציגי הסניף המקומי של "האגודה למען החייל", וממרכז הצעירים העירוני הם קיבלו "חוגרונים" עם סמל מרכז הצעירים "יודה" החדש, בו יוכלו להשתמש כדי לשמור על תעודת החוגר שיקבלו עם גיוסם.

 הטקס נפתח בדברי ברכה של ראש העיר, חיים ביבס, ושל יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, תכלת ספונים, שבירכה את המתגייסים העתידיים. בדבריו אמר ביבס כי: "יש לנו את הנוער הטוב ביותר במדינת ישראל, בכל תחום. העיר שלנו מובילה כבר שבע שנים בגיוס לצה"ל ובשירות משמעותי, ואני בטוח שבזכותכם העיר תישאר בראש הטבלה. אני מאחל לכם שתלכו לשלום ותחזרו לשלום, ושיהיה לכם בהצלחה במבחנים הקרובים ובגיוס. אנחנו גאים בכם ונעמוד לרשותכם עכשיו ובעתיד."

באירוע השתתפו גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, חברי המועצה אלעד שמעונוביץ, המחזיק בתיק הנוער והצעירים, ושמעון גואטה, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, ומנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר.

 לאחר הברכות נהנו המשתתפים משני מופעי סטנד-אפ מצחיקים של מני עוזרי וחן מזרחי, ולבסוף קיבלו את השי המסורתי של העירייה, תיק "צ’ימידאן", שישמש אותם בעת שירותם. ממרכז הצעירים נמסר כי מתגייסים תושבי העיר, שלא הגיעו לאירוע, יוכלו לאסוף את התיק ממרכז הצעירים "יודה" שברחוב גינת האלה 13. פרטים אודות ימי החלוקה יתפרסמו בהמשך בפרסומי העירייה ובדף הפייסבוק "מרכז צעירים מודיעין מכבים רעות". לשאלות ובירורים ניתן לפנות למרכז הצעירים בטלפון 08-9705982.

 כנס המתגייסים היה אחד מהאירועים שפתחו את חודש הנוער, חודש שמוקדש כולו לבני הנוער של מודיעין מכבים רעות. לאורך כל שבוע זה מתקיימות במתחם הגג האדום פעילויות "ח"י בגג" (חברה ישראלית), בשיתוף מינהל החינוך העירוני ומינהל חברה ונוער, פעילויות שעוסקות במגוון רחב של תחומים הנוגעים לחברה הישראלית ולבני הנוער.

השבוע ייחתם באירוע המסורתי "שבת ביחד", שיתקיים ביום שישי הקרוב 12.5 באולם ספורט "השבטים" החל משעה 21:00. האירוע יכלול תפילת שבת, ארוחת שישי משותפת, שירי שבת וארץ ישראל ומעגלי שיח, שיימשכו אל תוך הלילה, עבור בני נוער דתיים וחילוניים כאחד.

בשבוע הבא יהיה הפנינג הופעות של בני נוער בתחומי האמנות, כולל הופעת "ספוקן וורד" ובמה פתוחה, ובהמשך החודש יתקיימו אירועים נוספים רבים, בהם גם "כוכבי הבמה", בו תיבחר להקת השנה וזמר השנה של מודיעין מכבים רעות ותופיע הלהקה "קפה שחור חזק".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות