חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המועמדת האידיאלית להגדלת חזה

 

כמו בכל תחום התאמה היא הנוסחה המנצחת -  גם כאן.

 

 טיפול כירורגי מקובל

החידושים והעדכונים האחרונים בתחום הגדלת חזה הפכו את הניתוחים הללו לניתוחים מקובלים ונפוצים, כאשר הביקוש גדל במיוחד יחד עם הניסיון והפרקטיקה. כך ניתן היום להחליט בקלות על סוג השתל, המבנה והגודל התואמים לכל אחת מהמועמדות לניתוח. הפלסטיקאי המבצע את הניתוח יידע להמליץ ולהתאים את סוג השתל והצורה שלו למטופלת כך שהתוצאה בסופו של תהליך תהיה שווה. הנשים המרוצות הן אלו שגורמות לטיפול להיות מקובל ונפוץ.

התאמה מושלמת

המועמדת האידיאלית להגדלת חזה – יש לקחת בחשבון שלא כל אישה ונערה שתרצה לבצע ניתוח להגדלת חזה תוכל לבצע אותו בכל מצב וגיל. ישנם קריטריונים ברורים בהם תצטרך לעמוד זאת שתבקש לערוך את הניתוח, בהם יש לקחת בחשבון, גיל, מצב בריאותי, מצב הורמונלי ועוד.

נשים רבות בוחרות לעבור את הניתוח לפני תקופת ההריונות או לאחר סיום ההנקה. כך הן תוכלנה להיות בטוחות שההשקעה שלהן תהיה בטוחה ובעיקר לטווח ארוך.

שיטות שונות

בין השיטות להגדלת חזה יש את שיטות ההזרקה, בהן מזריקים רקמות שומן מהגוף. כך נראה שהגוף יקלוט את השומן ויבצע את הפעולה בצורה טבעית או חומר מקרוליין אשר נועד במקורו למילוי קמטים בשיטה המקובלת. שיטות אלו לא הוכחו כמתאימות למטרה ולעיתים לאחר ההשקעה המרובה לא נראו תוצאות בשטח. גם השתלים העשויים ממי מלח חלפו מן העולם, זאת בשל התוצאות הטובות של שתלי הסיליקון המתאימים את עצמם לכל אישה המבקשת לעשות הגדלת חזה.

איך זה מתבצע?

ניתוח להגדלת חזה מתבצע תחת הרדמה כללית ונמשך כשעתיים, כאשר הניתוח נחשב לניתוח בטוח עם סיכונים נמוכים מאוד אשר חלקם חולפים לאחר תקופה קצרה מאוד.

לאחר הניתוח, האישה תשהה מספר שעות תחת פיקוח רפואי ולאחריהן היא תוכל לשוב לביתה ולהמשיך לשמור על מנוחה למשך תקופה. יש להימנע מפעילות גופנית אינטנסיבית ומהרמת משאות כבדים על מנת לסייע לשתל להיקלט. כאשר המנוחה היא מנוחה טובה, תהליך ההתאוששות יתקצר וניתן יהיה לחזור לתפקוד מלא וטוב מהר יותר.

חברה מתעדכנת

הניתוחים הפלסטיים שהפכו לנפוצים מאוד בשנים האחרונות הינם חלק מהתרבות הישראלית המודרנית, אשר במסגרתה האישה יכולה להשפיע על המראה שלה ולשפר את תדמיתה ודמותה. הניתוחים הפלסטיים למיניהם הינם פרי תרבות המשקיע מחשבה וערך גדול מאוד לתדמית החיצונית של האישה. הדוגמניות המרוחות בפרסומות הרחוב ובמסכי הטלוויזיה יוצרות רצון רב לכל אישה להידמות להן, במראה הפנים המעוצב ובגזרה היפה. כך הביקוש גדל, וכן הידע והפרקטיקה. והגלגל חוזר. תוצאה טובה מביאה ביקוש גדול.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות