חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מבצעי בשמים לחג הפסח

 

יש ריח מיוחד באוויר. ריח של פריחה, של אביב, של מצות ובעיקר של אווירת חג. הריח הזה מסמן לנו שהגיע הזמן לבלות יחד, לפנק את האנשים שאנחנו אוהבים במתנות ואם אפשר, להעניק גם לעצמנו שי קטן שעושה הרבה טוב על הלב. בין המתנות הקלאסיות, שכוללות צלחות הגשה, סירים וסט כוסות יין, יש מתנה אחת שתמיד מתקבלת בברכה. המתנה הזו מעלה חיוך על כל מי שמקבל אותה, ואם נודה על האמת, היא גם הרבה יותר אישית ומחממת את הלב מכל כלי הגשה או מפת שולחן: בושם.

 

יש ריח מיוחד באוויר. ריח של פריחה, של אביב, של מצות ובעיקר של אווירת חג. הריח הזה מסמן לנו שהגיע הזמן לבלות יחד, לפנק את האנשים שאנחנו אוהבים במתנות ואם אפשר, להעניק גם לעצמנו שי קטן שעושה הרבה טוב על הלב. בין המתנות הקלאסיות, שכוללות צלחות הגשה, סירים וסט כוסות יין, יש מתנה אחת שתמיד מתקבלת בברכה. המתנה הזו מעלה חיוך על כל מי שמקבל אותה, ואם נודה על האמת, היא גם הרבה יותר אישית ומחממת את הלב מכל כלי הגשה או מפת שולחן: בושם. בתקופת החגים מחירי הבשמים משתלמים אף יותר, מה שאומר שאתם יכולים לפנק גם אחרים וגם את עצמכם בלי צורך במשכנתא.

 כל המותגים המובילים

אם אתם רוצים להעניק כמתנה לאדם קרוב, לבת הזוג או לעצמכם, תשמחו לדעת שבין המבצעים הגדולים ביותר תוכלו למצוא גם מותגי בשמים מובילים. כך, אם בת הזוג מעדיפה את הבשמים של דונה קארן, דולצ’ה וגבאנה או בריטני ספירס, הם מוצעים כיום במחירים מוזלים ונגישים הרבה יותר. אם אתם מעדיפים את 212, Bvlgary, לקוסט או הוגו בוס, גם הם יעלו לכם היום הרבה פחות מהרגיל. עם זאת, שימו לב שהמחירים והמבצעים שונים בין חנויות ורשתות שונות, וגם ברחבי הרשת תמצאו הבדלים מסוימים. לכן, גם אם נתקלתם במבצע שנשמע אטרקטיבי במהלך הטיול בקניון, בדקו קודם האם ניתן למצוא בשמים אונליין במחירים טובים יותר.

 טיפים לבחירת בושם אידאלי

המבצעים והדילים המיוחדים הופכים את רכישת הבשמים לאטרקטיבית במיוחד, אבל רגע לפני שאתם מגהצים את כרטיס האשראי ומזמינים בושם, ודאו שהוא אכן מתאים לכם. אם יש לכם היכרות מוקדמת עם מותג מסוים או עם ריח שאהבתם, כמובן שהבחירה תהיה פשוטה יחסית. אם לא, ודאו שהבושם מתאים לכם ולצרכים שלכם. כך אתם עשויים לגלות שבשמים מובילים מתאימים לכם הרבה פחות, משום שהם מתנדפים במהירות ומשאירים אתכם בתוך זמן קצר עם ריח הרבה פחות נעים. בשמים אחרים עשויים להיות אידאליים בחורף, אבל בקיץ הם עשויים להחזיק מעמד פחות. אם רכשתם בושם איכותי במחיר טוב ואתם רוצים ליהנות ממנו לאורך זמן, זכרו לשמור אותו במקום הנכון – הרחק מהאמבטיה הלחה שמזיקה לבושם ולעמידותו, וגם רחוק מהחלון שדרכו חודרת השמש החזקה, זו שעשויה אף היא לפגוע באיכות הבושם. בחירה נכונה, אחסון מדויק וכמובן רכישה חכמה וחסכונית, אלה האם הצעדים שיבטיחו לכם ריח נפלא לאורך זמן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות