חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנכ”ל החברה הכלכלית, משה אשכנזי, עוזב

 

מנכ”ל החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, משה אשכנזי, הודיע השבוע בישיבת הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו כמנכ”ל. אשכנזי נבחר לתפקיד מנכ”ל החכ”ל לפני כשנתיים. קודם לכן שימש אשכנזי במשך ארבע שנים כמנכ”ל תאגיד המים ”מי מודיעין”. אשכנזי הודיע על עזיבתו לאחר שנבחר לתפקיד מנכ”ל חברה פרטית הפועלת במגזר העסקי.

 

מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, משה אשכנזי, הודיע השבוע בישיבת הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו כמנכ"ל. אשכנזי נבחר לתפקיד מנכ"ל החכ"ל לפני כשנתיים. קודם לכן שימש אשכנזי במשך ארבע שנים כמנכ"ל תאגיד המים "מי מודיעין". אשכנזי הודיע על עזיבתו לאחר שנבחר לתפקיד מנכ"ל חברה פרטית הפועלת במגזר העסקי.

 לאחר בחירתו ביולי 2015, עמד אשכנזי בראש החברה שהייתה אחראית על תנופת הפיתוח של החברה הכלכלית, שכללה בשנים אלה שורה ארוכה של פרויקטים ברחבי העיר, ובהם הקמת התשתיות של מרכז העסקים הראשי של העיר ושל שכונת נופים, הקמת בתי ספר, גני ילדים, מועדוני נוער, בתי כנסת ומקוואות. כמו כן, החברה בראשות אשכנזי הייתה אחראית על פיתוח שטחים ציבוריים ופארקים, הקמת שבילי אופניים, בניית מבני העירייה בעמק האלה: מבנה השירותים החברתיים ומבנה פיס לגמלאים, לצעירים ובית יד לבנים, פיתוח והקמת רצועות ירוקות וטיילת לאורך שדרות החשמונאים ועוד. בימים אלה נמצאת החברה הכלכלית בשיא העבודה, כאשר בין השאר בימים אלה נמצאת החברה בתהליכי הקמת המבנה הרב תכליתי במע"ר, מחלף הכניסה לשכונת נופים ועוד פרויקטים רבים.

מאחר והחכ"ל היא חברה עירונית, רווחי החברה הוחזרו לקהילה והושקעו במיזמים לטובת הציבור כגון הקמת מבני תנועות נוער, בניית גני ילדים להשכרה ועוד.

כאמור, הפרויקט הגדול ביותר העומד בפני החכ"ל בימים אלה, בהובלתו של אשכנזי, הוא המשך פיתוח מרכז העיר החדש והקמתן של שלוש השכונות החדשות בעיר: נופים, מורשת וגבעת שר.

בפועל הצליחה החכ"ל, בניהולו של אשכנזי, להוציא לפועל בזמן קצר את עבודות התשתית במע"ר ובשכונת נופים. החכ"ל אמונה, יחד עם אגף ההנדסה, על קידום התכנון של שכונות אלו, לרבות תכנון והקמת בתי ספר וגני ילדים שביצועם יקדים את אכלוס השכונות.

מהעירייה נמסר כי בשבועות הקרובים יחל תהליך של איתור ופרסום מכרז למנכ"ל חדש לחברה, כאשר אשכנזי ימשיך בתפקידו עד לכניסת מחליף ולאחר ביצוע חפיפה מסודרת.

 ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה, חיים ביבס: "משה אשכנזי הגיע לחברה הכלכלית כאשר הפכה להיות אחת מהחברות הכלכליות הגדולות בישראל. החברה אחראית לבינוי ופיתוח העיר והשכונות העתידיות לטובת תושבי העיר ותושביה העתידיים. אני רוצה להודות למשה אשכנזי על העבודה הטובה שעשה בחברה בשנתיים האחרונות. אנחנו נזכה ליהנות מהעבודה המצוינת שנעשתה על ידי החכ"ל בראשותו גם בעוד שנים רבות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות