חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

טיולים מאורגנים לטנזניה

 

למה כדאי לטייל בטנזניה? טנזניה נמצאת במרחק של כ-5-6 שעות טיסה מנתב”ג, שטחה הוא קרוב למיליון קמ”ר שמורת הסרנגטי לבדה משתרעת על שטח השווה לשני שליש משטחה של מדינת ישראל! וחיים בה כ-50 מיליון

 

מאז ומתמיד אפריקה – שמשום מה מכונה היבשת השחורה למרות שבפועל היא רבת גוונים וססגונית להפליא – הציתה לנו את הדמיון.

העלייה ברמת החיים והשתכללות תחום התעופה הופכים את אפריקה, שמלכתחילה אינה רחוקה מאיתנו, לעוד יותר נגישה, ובפרט פופולרית האופציה של טיול מאורגן לטנזניה.

למה כדאי לטייל בטנזניה?

טנזניה נמצאת במרחק של כ-5-6 שעות טיסה מנתב"ג, שטחה הוא קרוב למיליון קמ"ר (שמורת הסרנגטי לבדה משתרעת על שטח השווה לשני שליש משטחה של מדינת ישראל!) וחיים בה כ-50 מיליון בני אדם ועוד אינספור בעלי חיים שנהנים מחופש מלא והם גם הסיבה העיקרית לאטרקטיביות של הטיולים לטנזניה.

איפה כדאי לבקר בטנזניה?

טיולים מאורגנים לטנזניה כוללים בעיקר ביקורים בשמורות הטבע מרהיבות העין שבמדינה, וכן נופש מפנק באי היפהפה זנזיבר.

שמורות הטבע העיקריות והפופולריות ביותר הן:

שמורת ימת מניירה – שמורה הסמוכה לעיר ארושה שבצפון המדינה. השמורה כוללת את ימת מניירה וכן יער גשם עבות, מאות מיני ציפורים, קרנפים, קופים, צ’יטות, לביאות (כולל כאלה שאוהבות לרבוץ על ענפי העצים) ואלפי פלמינגו שמספקים תמונה ורודה וקסומה במיוחד.

סרנגטי – הלב של כמעט כל טיול מאורגן בטנזניה. מדובר כאמור בשמורה המשתרעת על שטח עצום בגודלו, ושחיים בה מגוון עצום של בעלי חיים ובפרט הגנו (פר גדול ורב רושם), הזברה החיננית, האנטילופה העדינה והמתוקה וכן 5 ה"גדולים" – אריות, קרנפים, פילים, נמרים ועדרי באפלו.

שמורת נגורנונגורנו – שמורת טבע ייחודית שהתפתחה בתוך לוע של הר געש (כבוי). עומקו של הלוע הוא כ-700 מטר והוא נמצא בגובה של כ-1,800 מטר מעל פני הים. נגורנונגורנו כוללת מעיינות, יערות, ימה ומישורי עשב רחבי ידיים, כך שמדובר בבית גידול אידיאלי למגוון רחב מאוד של בעל חיים ובהם אריות, קרנפים, בעלי כנף וגם בני אדם ניתן לפגוש בשמורה המרתקת.

הפארק הלאומי קילימג’רו – עוד אטרקציה מרכזית של טיול מאורגן בטנזניה. הקילימנג’רו הוא ההר הגבוה ביותר ביבשת אפריקה, ושמורת הטבע המשתרעת סביבו כוללת נופים יפהפיים.

שמורת טרנגירה – טיולים מאורגנים לטנזניה אשר כוללים את טרנגירה (הבחירה של המסלול בכל טיול היא על סמך עונות השנה ומזג האוויר בכל חלק של המדינה) יפגישו אתכם עם פילים אפריקאים מעוררי התפעלות ועוד מגוון רחב של בעלי חיים. כמו כן מפורסמת הטרנגירה בזכות עצי הבאובב שבה.  

מתי כדאי לתזמן טיול מאורגן לטנזניה?

ניתן לצאת אל טיול מאורגן לטנזניה בכל עונות השנה.

הדבר אפשרי בזכות הבדלי האקלים בין האזורים השונים במדינה, כך שעם תכנון נכון תמיד ניתן ליהנות ממפגש בלתי אמצעי עם הטבע ועם בעלי החיים בסביבתם הטבעית במזג אוויר נוח במיוחד.

האביב, ובפרט חופשת הפסח, הם התקופה שבה טיולים לטנזניה מבוקשים במיוחד, גם בזכות הרצון שלנו לצאת לחופשה וגם בזכות מזג האוויר המושלם בסרנגטי, מה גם שבין פברואר לאפריל זוהי תקופת ההמלטות בשמורה הענקית, אבל כאמור ניתן ליהנות מהקסם של טנזניה לאורך כל השנה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות