חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נפתחו אירועי חודש האישה הבינלאומי

 

חודש האישה הבינלאומי נפתח, ועד כה לקחו חלק באירועים השונים מאות תושבים. ביום בו צוין ברחבי העולם יום האישה הבינלאומי נערכה הפתיחה החגיגית של התערוכה ”מיני מימוזה”, בשיתוף בית האמנים, המרכז הרב תחומי ואגף תרבות ואירועים.

 

חודש האישה הבינלאומי נפתח, ועד כה לקחו חלק באירועים השונים מאות תושבים. ביום בו צוין ברחבי העולם יום האישה הבינלאומי נערכה הפתיחה החגיגית של התערוכה "מיני מימוזה", בשיתוף בית האמנים, המרכז הרב תחומי ואגף תרבות ואירועים. התערוכה כוללת יצירות אמנות שונות כמו ציור וצילום, והאוצרת היא אלחנדרה אוקרט. לאירוע הגיעו אמנים ותושבים נוספים רבים, בהם גם ראש העיר, חיים ביבס, סגנו מויש לוי, חברת המועצה ומחזיקת התיק לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, מירב פלג, וחברי המועצה אלעד שמעונוביץ, שמעון גואטה, ורד גל בחרי ואבי אלבז. הזמרת יהודית מנצור ביצעה שירים רבים ומגוונים, בין היתר ביוונית, והלהיבה מאוד את הקהל.

אירוע נוסף שהיה הוא פאנל "הכוח הנשי", שנערך במפג"ש בשיתוף עם ארגון "ארגמן". את הפאנל הנחתה ד"ר אורנה מגר, והשתתפו בו נשים מהעיר אשר מובילות בתחום העשייה המוניציפלית, ובהן: חברת המועצה, מירב פלג, סמנכ"לית העירייה, מיכל ענבר-פרפרי, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך וחברות המועצה לשעבר לבנה שיפמן ועו"ד סיגלית הנדשר-פרקש.

 בתוך כך, כמידי שנה, גם השנה ציינה מחלקת הקליטה, בניהולה של רוזיטה ברלין, את יום האישה הבינלאומי באירוע חגיגי, שנערך בבית סחלבים, בשיתוף עם מועדון "קפה אירופה" לניצולי שואה. יום זה הינו חשוב ומקובל מאוד ברחבי העולם, ובאירוע השתתפו כ-150 עולים דוברי השפות רוסית, צרפתית וספרדית. האירוע כלל הופעה של עולים חדשים ממדינות שונות, שמשתתפים בפרויקט מיוחד של משרד הקליטה הנקרא "מקורות", וכן ממוסיקה קלאסית קלה בהשתתפות תזמורת של נגני כלי קשת, חלילן וחצוצרן, בליווי זמרות אופרה.

 גם במועדון מפג"ש – מועדון פעילות לגיל השלישי, ציינו את יום האישה הבינלאומי, והם עשו זאת ביריד פינוק לנשים. יריד זה כלל הרצאות של מאפרת וסטייליסטית וכן עמדות מניקור, תכשיטים ומכירת בגדים, מהם נהנו הנשים מאוד. ממלא מקום ראש העיר, שלמה פסי, המחזיק בתיק האזרחים הוותיקים בירך את קהל הנשים שהגיע לאירוע.

 במהלך חודש האישה הבינלאומי עתידים להתקיים אירועים נוספים, ותושבי העיר מוזמנים לעקוב אחריהם בלוח האירועים שבאתר העירייה או באפליקציה העירונית "מודיעין מכבים רעות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות