חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפלייאוף מתרחק מעירוני מודיעין, עוצמה בדרך לגמר גביע האיגוד

 

 החבורה של דני רודיטי נוצחה ביבנה, 2:1, והתרחקה משמעותית מהמקום החמישי. מודיעין פספסה הזדמנות להתקרב למקום המוביל לפלייאוף, אחרי איבוד נקודות של היריבות על המיקום הנכסף

 

עירוני מודיעין יצאה ליבנה למשחק נוח על הנייר, מול קבוצת תחתית, אולם מציאות לחוד ותוצאות לחוד. בפועל, חניכיו של רודיטי המשיכו בחוסר היציבות שמאפיין אותם בשבועות האחרונות. שבוע ניצחון, שבוע הפסד. רק במחזור הקודם גברה הקבוצה בצורה מרשימה על נתיבות במשחק חוץ, כאשר לפני כן נוצחה בבית ע"י אחת מהיריבות על המיקום החמישי, בני יצ’אלאל.
ושוב, השבוע, כמיטב המסורת שהתפתחה במודיעין, הפסד מתסכל. עירוני מודיעין שיחקה מול בית"ר יבנה (שישי) באצטדיון טוטו ביבנה במסגרת המחזור ה-24 של ליגה ב’ דרום ב’. המקומיים הוליכו כבר לאחר תשע דקות של משחק, כאשר אלי מזוז העלה אותם ליתרון. ערן חדד השווה בעיתוי מצוין עבור מודיעין, חמש דקות לסיום המחצית הראשונה. השוויון נשמר עד לדקה ה-80, אז הבקיעה האורחת ממודיעין שער נוסף, אולם, איתרע מזלה, היה זה לכיוון הלא נכון מבחינתה. דמיטרי קנבסקי עם שער עצמי אומלל קבע 2:1 לבית"ר יבנה, תוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום. בתום המחזור נותרה מודיעין במקום השמיני עם 29 נק’, והיא כבר רחוקה שבע נקודות מצעירי רהט שבמקום החמישי.
כשנותרו שישה מחזורים לסיום עם 18 נק’ בקופה, נדמה שהכרטיס האחרון לפלייאוף כבר לא יגיע לעיר מודיעין. ביום שישי תדרים הקבוצה ותתארח אצל מוליכת הליגה, עירוני קריית מלאכי, למשחק שהוא אולי הכי קשה בליגה. הפסד ריאלי בהתמודדות הזו עשוי לסתום את הגולל באופן מעשי על שאיפותיהם של דני רודיטי ואמיר אורלי, קברניטי הקבוצה.
 
כדורסל - עוצמה מודיעין המשיכה את העונה המצוינת שלה, והעפילה לגמר גביע האיגוד. שחקניו של אשר חגי דרסו את אלה של מכבי חדרה, 53:83 תוך כדי תצוגת תכלית. היה זה משחק ראשון מבין שניים, כשנדמה כי הגומלין בחדרה יהיה לפרוטוקול בלבד. עוצמה הוכיחה בפעם המי יודע כמה העונה כי היא הקבוצה הטובה בליגה שלה. היריבה, מכבי חדרה, משחקת במחוז שומרון, ונמצאת במקום הראשון, לאחר שניצחה במחזור האחרון את הקבוצה שהובילה את הליגה. האורחים הגיעו למודיעין בכושר טוב. הרכב עוצמה: ארטיום קופל, אלון קרדש, ג’ורג’ אוסדצ’י, עודד יולזרי ואוהד מזרחי.

ברבע הראשון חדרה קלעה חמש שלשות, וסיימה אותו עם 19 נקודות. עוצמה, בתצוגת התקפה מרשימה, קלעה 29 נקודות, כשכל שחקני החמישייה, כולל יובל ברבינג שעלה מהספסל ונתן דקות מנוחה לאלון קרדש, פרגנו אחד לשני וקלעו באחוזים מצוינים. לרבע השני עלתה עוצמה עם אותן אנרגיות בהתקפה, כשאלעד שינדלר ואביב רודריגז החליפו את אוסדצ’י ויולזרי, ושיחקו מצוין. ברבע זה ההגנה של עוצמה השתפרה מאד, ואת הרבע היא סיימה בתוצאה 18-6. תוצאת המחצית הייתה 47-25 לחניכיו של אשר חגי. הרבע השלישי היה הפחות טוב של עוצמה. החמישייה שפתחה את המשחק עלתה גם למחצית השנייה. ירידת מתח, הן בהגנה והן בהתקפה, גרמה לאורחים לצמצם את הפער. פסק זמן שהזעיק אשר חגי הציל את המצב, והרבע הסתיים בנזק מזערי, עם 15-17 לאורחים. בסוף הרבע השלישי התוצאה הייתה 62-42. כיון שהעולה לגמר נקבעת כמנצחת לאחר שני משחקים, ניצחון בהפרש גבוה במשחק זה הפך את משחק הגומלין לקל יותר. לכן, אשר חגי ביקש מהשחקנים לתת את הכל ברבע האחרון, כדי לנצח בהפרש גדול ככל האפשר. ואכן, ברבע האחרון עוצמה שוב לחצה על הדוושה, וניצחה אותו 21-11. בסיום המשחק הייתה התוצאה 83-53. מכאן שמשחק הגומלין יהיה ככל הנראה לפרוטוקול בלבד.

שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, סיפר כי היה זה היה המשחק הטוב ביותר של הבוגרים בעונת 2016/17, ושכל השחקנים שיחקו מצוין. לדבריו, הקבוצה מצטיינת בשילוב נהדר של שחקני החיזוק עם שחקנים שצמחו במועדון, כמו אביב רודריגז החייל ותום פולובין (הפצוע כרגע), יחד עם שחקני נוער, שהם חלק בלתי נפרד מהקבוצה הבוגרת, כמו אוהד מזרחי, אלעד שינדלר ויובל ברבינג. "החיבורים בקבוצה מצוינים, ושחקני החיזוק שהבאנו השנה הם יותר מהכל, בני אדם". "העלייה לגמר והמקום הראשון בליגה מוכיחים, שכנראה אנחנו הקבוצה הטובה ביותר בליגה. קורה כאן משהו טוב במודיעין. פשוט תענוג!", הוסיף רודריגז.

קלעו לעוצמה: ארטיום קופל 26 נקודות (5 שלשות), ג’ורג’ אוסדצ’י 14 נקודות, אוהד מזרחי 9 נקודות (3 שלשות), עודד יולזרי 11 נקודות (2 שלשות), אביב רודריגז, יובל ברבינג ואלון קרדש  6 נקודות כל אחד, אלעד שינדלר 5 נקודות (שלשה אחת). לא שיחקו: תום פולובין ואלון דה מונטה הפצועים, ועידן קלז השוהה בחו"ל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות