חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

משתפים פעולה עם `תעסוקה בדרך אחרת`

 

יורחב שיתוף הפעולה בין האגף לשירותים חברתיים בעיריית מודיעין  לבין תכנית ’תעסוקה בדרך אחרת’ של ”אקים”

 

’תעסוקה בדרך אחרת’ הינה תכנית המופעלת מטעם עמותת אקי"ם, אשר נועדה להרחיב את השילוב התעסוקתי של אוכלוסיות בעלות מוגבלויות. לאחר פגישה שקיימו השבוע הצדדים הוחלט על הידוק הקשרים והרחבת שיתוף הפעולה. אילן יאיר בן סעדון, סגן ראש העיר, ציין: "המפתח לשינוי מעמדם של אנשים בעלי מוגבלות, הינו שילובם בעבודה. מתוך הבנה זו אנו פועלים ליצירת שיתופי פעולה חדשים ולהעמקת שיתופי פעולה קיימים עם עמותות המסייעות בכך"
 
הבשורה על הרחבת שיתוף הפעולה הינה פועל יוצא של פגישת עבודה מוצלחת במיוחד בין נציגות העמותה, ענת שלאתיאל ומעיין נקר יעקוב לבין אילן יאיר בן סעדון, סגן ראש העיר ויעקב אלמוג, מנהל האגף לשירותים חברתיים. פירוש הידוק הקשרים הינו מיקסום מיצוי הפוטנציאל התעסוקתי וטיבו בקרב אוכלוסיות מיוחדות בעיר.
 
’תעסוקה בדרך אחרת’ הינה תכנית חשובה ביותר העוסקת בהשמת אנשים בעלי מוגבלויות בשוק העבודה החופשי, בתנאים מוגנים תוך התחשבות בצורכיהם המיוחדים. השילוב בעבודה מבוצע בליווי צמוד של מדריך מאמן, המתלווה בשלבים הראשונים בעבודה ומסייע בהשתלבות במקום. טרם השילוב, לומדים המדריכים לעומק את הצרכים התעסוקתיים של מקום העבודה ואת הנתונים האישיים של המועמדים ולאחר מכן, מבצעים את ההתאמה הטובה ביותר לשני הצדדים. התכנית משלבת במגוון רחב של תחומי תעסוקה כגון: הייטק, גרפיקה, משרד, הנהלת חשבונות, מוקדים טלפונים, שמירה, ייצור ועוד.
 
אילן יאיר בן סעדון, סגן ראש העיר, ציין: "המפתח לשינוי מעמדם של אנשים בעלי מוגבלות, הינו שילובם בעבודה. מתוך הבנה זו אנו פועלים ליצירת שיתופי פעולה חדשים ולהעמקת שיתופי פעולה קיימים עם עמותות כדוגמת אקי"ם, המפעילה את התכנית המבורכת, ’תעסוקה בדרך אחרת’. יש בכוונתי לדאוג להצלחת התכנית בעיר באופן אישי, לעבור ממפעל למפעל ומחנות לחנות, על מנת לאתר מקומות תעסוקה אפשריים לאוכלוסייה יקרה זאת בעירנו. בידנו הדבר"
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות