חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

קולרים חדשים הותקנו בטיילת של כביש 431

 

5 ברזיות עם מים קרים הותקנו לטובת ההולכים והרצים בטיילת

 

כל מי שנוסע למרכז עינב או חוזר ממנו, יכול לראות בדרך הולכים, רצים ורוכבי אופניים רבים. לטובתם ולשימושם התקינה לאחרונה החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין מכבים רעות חמישה קולרים – ברזיות עם מים קרים.

כידוע, במודיעין מכבים רעות מרבים התושבים לעשות פעילות גופנית, והדרך המובילה בין שדרות החשמונאים למרכז עינב היא אחד מהמוקדים המבוקשים. לאורך כביש 431 ישנה מדרכה רחבה ושביל אופניים, שמגיע משדרות החשמונאים עד לתחנת הרכבת "פאתי מודיעין" ולמרכז עינב. עד כה היו לאורך הטיילת ברזיות מים רגילות, אך בימים החמים הן לא נתנו מענה הולם. לכן, חמש הברזיות הללו הוחלפו לקולרים, שיספקו לעוברים ושבים מים קרים, לאורך כל ימות השנה.

מהעירייה נמסר כי ברחבי העיר יש עשרות ברזיות וקולרים, שמשמשים תושבים רבים. לפני מספר חודשים הותקנו ברזיות וקולרים נוספים באזורים בעיר בהם מרבים התושבים לעשות ספורט, כמו בדרך יאיר פרג, באזור הספורטק שברחוב מנחם בגין, בפארק מוריה, פארק האקסטרים, ברחוב עמק האלה לכיוון הפארק הטכנולוגי ועוד. עבודות לשיפוץ ותיקון ברזיות שאינן עובדות נעשות לאורך כל השנה, אך יחד עם זאת, במידה ותושבים רואים כי יש ברזיות שאינן עובדות כנדרש, הם מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106 או בטלפון או באמצעות האפליקציה העירונית ולעדכן  בכך את העירייה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות