חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 טיפים לאיתור קרקעות מומלצות להשקעה בישראל

 

האם אתם יודעים מתי השקעת נדל”ן נחשבת למוצלחת? לרוב, מדובר בהשקעות אשר מניבות תשואה יציבה למשך זמן ארוך. אם זהו בדיוק אפיק ההשקעה שאתם מחפשים, תוכלו לדעת שרבים כמוכם בוחרים לרכוש קרקעות מומלצות להשקעה אשר יפיקו להם רווח ניכר לאורך זמן ואפשרות למכירה לאחר תהליך ההפשרה.

 

האם אתם יודעים מתי השקעת נדל"ן נחשבת למוצלחת? לרוב, מדובר בהשקעות אשר מניבות תשואה יציבה למשך זמן ארוך. אם זהו בדיוק אפיק ההשקעה שאתם מחפשים, תוכלו לדעת שרבים כמוכם בוחרים לרכוש קרקעות מומלצות להשקעה אשר יפיקו להם רווח ניכר לאורך זמן ואפשרות למכירה לאחר תהליך ההפשרה. אולי המשימה לא נראית מאיימת, אך לעיתים מדובר במטלה לא קלה.

בכתבה הבאה תוכלו לקרוא על בעיות נפוצות בהם משקיעים רבים נתקלים כדי שתוכלו להימנע מהם מראש ודרכים מומלצות לחיפוש ואיתור קרקעות להשקעה בשוק הפרטי ובשוק הממשלתי.

 

אפיקי חיפוש נפוצים

השוק הפרטי:

בשוק זה נוכל למצוא מגוון רחב מאוד של קרקעות ונכסים אשר יאפשרו לנו לבחור את המקום הטוב ביותר. משרד תיווך נדל"ן מנוסה יציע עבורכם סל אפשרויות ענק ואתם אפילו לא חייבים לבקר במקומות כדי לברור ולנפות את הנכסים בהם לא תהיו מעוניינים. במידה ותרכשו שטח ממשרד כזה, עליכם לדעת שתהיה עמלת סוכן כלולה במחיר, אך זהו לא גורם שצריך להרתיע אתכם - הניסיון והמקצועיות של הסוכן לרוב מוכיח עצמו כמשתלם.

אם אתם מתכננים לבדוק ולאתר את השטח המדובר בעצמכם, תדעו שבלי הניסיון בתחום והידע המקצועי הנדרש, תהיה זו משימה לא פשוטה כלל. באתרים השונים באינטרנט ישנן המון מודעות המפרסמות שטחים וקרקעות להשקעה, בנוסף לעיתונים המקומיים שגם הם מציעים אזורים מיוחדים לפרסום מודעות נדל"ן.

השוק הממשלתי:

ישנם מכרזים אשר מציעים שטחים לרכישה המיועדים לבנייה אליהם תוכלו להגיע דרך מנהל מקרקעי ישראל. כאשר מצאתם קרקע מבטיחה אשר תרצו לקנות. שימו לב להישאר רגועים ולא לתת לאף אחד להלחיץ אתכם לבצע החלטה פזיזה. הדרך הטובה ביותר היא להיות מוכנים וערוכים מראש עם מגבלות תקציב וגבולות ירוקים ואדומים אותם לא תעברו.

כונס נכסים גם הוא יכול להציע לכם רכישת שטחים להשקעה דרך הבנק. כמו במכרזים דרך מנהל מקרקעי ישראל, גם כונסי נכסים מציעים את הקרקעות האלו דרך מכרז עבור השוק החופשי במדינה.

בעיות נפוצות ואיך למנוע אותן מראש

במידה והשלמתם את משימת האיתור קרקע להשקעה, כעת עליכם לבדוק מספר גורמים חשובים בנכס כדי להימנע ממצבים בעייתיים אשר עלולים לגרום לכם לאבד כסף רב.

ידיעה והכרה של בעל הקרקע עשויה למנוע לכם בעיות עתידיות רבות. את הרכישה במעמד חתימת החוזה מומלץ לעשות רק מול הבעלים או מחברת נדל"ן מוכרת ואמינה.

עליכם לבדוק את הסטאטוס של השטח בעירייה, כך תוכלו להיות מודעים לתכניות העתידיות לקרקע. ישנם לא מעט מקרים בהם משקיעים רוכשים קרקע ציבורית או חקלאית ללא אפשרות להפשרה ונכווים בגלל שלא עשו את הבדיקה הזו מראש.

הכירו את המיקום והאזור של השטח הרצוי לפני הרכישה שלו. נסו לבדוק גם את התכניות העתידיות של הקרקעות הסמוכות כדי להבין טוב יותר מה יקרה באזור בשנים הבאות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות