חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קייטרינג לברית ולשבת חתן – מידע והמלצות

 

מזל טוב! הגיח לעולם דור ההמשך של המשפחה. מה יותר נעים ונחמד מלאגד יחדיו את כל המשפחה ולחגוג את המאורע השמח והמלהיב המציין את הגעתו?

 

מזל טוב! הגיח לעולם דור ההמשך של המשפחה. מה יותר נעים ונחמד מלאגד יחדיו את כל המשפחה ולחגוג את המאורע השמח והמלהיב המציין את הגעתו? הסבים והסבתות נרגשים, ההורים מאושרים, עייפים ועסוקים. לא נשאר מי שיכין את האוכל לאירוע, שלא לציין את ניקיון המקום אליו מגיעים כולם. אז החלטתם לבחון את האפשרות לשכור קייטרינג לברית.

 

התאמת התפריט

חברות הקייטרינג הכינו תפריט המתאים במיוחד לקייטרינג לברית. שירותי קייטרינג לברית מילה מאפשרים למארגני האירוע לבחור בין תפריט בשרי לחלבי בהתאם למיקום בו נערך האירוע, אם זה בבית הכנסת, במלון, בבית או בחצר. אופיו של האירוע ישפיע על בחירתו של התפריט.

רבים מן המוזמנים לאירועים אלו, הינם הורים לילדים, כך שיש לשים לב כי התפריט מותאם גם לילדים וגם להוריהם. על אף השמחה הרבה וההתרגשות, אין מדובר באירוע גדול ויקר, אלא בחגיגה מצומצמת ונעימה. על כן, שירות הקייטרינג יגוון את מנותיו, כך שיתאימו לאירוע.

במידה ואינכם שומרי כשרות, תוכלו לשלב פירות ים ושילוב של מנות בשריות וחלביות, באמצעות השכרת שירותי קייטרינג לא כשר לאירוע הברית. זאת במידה ותערכו את האירוע במקום אשר אינו נושא תעודת כשרות. במידה ותשכרו שירות קייטרינג לא כשר לחגיגת הברית, תוכלו לערוך אותה בשבת בצהרים ללא כל הגבלה דתית.

אופן הגשת האוכל בברית

שירותי קייטרינג לבריתות מציעים הגשת בופה והגשה לשולחנות, תוך התאמה ספציפית למקום בו מתקיים האירוע. יש לזכור שבאירוע מסוג זה, האורחים ירצו להסתובב ולראות את בני המשפחה החדשים ולהחליט מה סגנון הגשת האוכל המתאים למשפחתכם.

קייטרינג לשבת חתן

שבת חתן הינו אירוע המתקיים בשבת לפני או אחרי מועד החתונה בהתאם לזרם אשכנזי או ספרדי. כל האורחים מתאגדים יחדיו על מנת לחגוג עם החתן כאשר הוא עולה שוב לתורה. יש משפחות בהן יהיה זה מאורע קטן ומשפחות בהן יהיה זה מאורע גדול. רבים מעדיפים להזמין את כל המשפחה לבית מלון או לאכסניה כדי שיהיה ניתן להלין את כל האורחים. בחלק מאותם בתי מלון מוצע במיוחד מגשי אירוח לשבת חתן, ואילו ישנם מלונות שלא יספקו זאת. במקרים כאלה, ניתן להזמין חברת קייטרינג אשר תחום התמחותה הינו כיבוד לשבת חתן.

מה כולל קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן כולל שלוש ארוחות מלאות וכשרות. וככזה יסייע למשפחה המארחת לבלות זמן רב יותר בחברת המוזמנים, מאחר שנושא הארוחות יוכן מראש על ידי צוות הקייטרינג.

במידה ואירוע נערך בבית משפחת החתן ומאורגן על ידה, קייטרינג לשבת חתן מאפשר למשפחה המארחת להתארגן באופן נינוח יותר לקראת האירוע, שכן הוא משחרר אותם מרכישת מוצרי המזון, הבישולים, סידור המנות, השולחנות. בנוסף, גם לאחר סיום האירוע, חברת הקייטרינג אוספת את כלי ההגשה והאוכל, ומקפלת את השולחנות והכיסאות שהביאה עמה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות