חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ערב הנוער הלאומי חנוכה 

 

לפני כ 10 ימים  התקיים ארוע הפנינג של תנועת הנוער הלאומי במודיעין המשלב ילדים בעלי צרכים מיוחדים. נושא ההפנינג היה ” גיבורי על” כיוון שרצו להדגיש שכל אדם הוא גיבור שמתמודד עם קושי מסויים שלאו דווקא נראה לעין.

 

לפני כ 10 ימים  התקיים ארוע הפנינג של תנועת הנוער הלאומי במודיעין המשלב ילדים בעלי צרכים מיוחדים. נושא ההפנינג היה " גיבורי על" כיוון שרצו להדגיש שכל אדם הוא גיבור שמתמודד עם קושי מסויים שלאו דווקא נראה לעין.  הארוע כלל פעילויות ותחרויות המתאימות גם לילדים בעלי צרכים מיוחדים על מנת לשלב אותם כחלק בלתי נפרד מהכלל.  באירוע נצפה גם יו"ר אקים מודיעין אלון טביב (רו"ח) אשר בילה עם בנו ותמך מאוד בקיום האירוע מטעם משפחת אקים מודיעין.                              

תגובת שני מעודד רכזת הסניףהנוער הלאומי מודיעין - "לפני כשנתיים הקמנו צוות חדש בשם צוות "שמש"- שילוב מוביל שינוי. מטרת הצוות הינה לשלב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בפעילויות הסניף ובטיולים במשך השנה. היחס השווה גם לשונה מאיתנו הוא נושא שאנו מתמודדים איתו ביומיום ולכן חשוב להדגיש את הנושא עוד בילדות. הדרך שלנו בתנועה זה לדעת לקבל ולהכיל כל אדם באשר הוא, להעלות את המודעות בשילובם של ילדים בעלי צרכים מיוחדים במסגרות השונות. השאיפה שנדע לקבל כל אדם ואדם לא מתוך רחמים או חוסר ברירה אלא מתוך אהבה לזולת וכך נהפוך לחברה בריאה וערכית יותר."

בתמונה : במרכז התמונה אלון טביב יו"ר אקים מודיעין ומשמאלו שני מעודד רכזת סניף הנוער הלאומי מודיעין יחד עם חבריה בני הנוער המתנדבים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות