חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

איך למצוא אינסטלטור במודיעין

 

לעתים נוצרת סתימה בכיור המטבח כתוצאה מהצטברות של שאריות מזון, אבנית או בלאי של הצינורות. אם אתה תושב מודיעין ובכלל, להלן כמה דרכים לפתיחת סתימה בשיטת עשה זאת בעצמך

 

לעתים נוצרת סתימה בכיור המטבח כתוצאה מהצטברות של שאריות מזון, אבנית או בלאי של הצינורות. אם אתה תושב מודיעין ובכלל, להלן כמה דרכים לפתיחת סתימה בשיטת עשה זאת בעצמך. לפתרון יעיל וארוך טווח, מומלץ לפנות לאינסטלטור מנוסה ומקצועי.

פתיחת סתימות באמצעים שונים:

  1. פומפה - שואבת את החומרים שנתקעו בצנרת באמצעות לחץ אוויר. דחיפה ומשיכה של הפומפה יוצרת ואקום והחומרים נשאבים החוצה.

חסרון - הפומפה מתאימה למקרים של סתימה קלה בכיור ואינה מונעת סתימות עתידיות.

  1. חומרים לפתיחת סתימות - כאשר הסתימה חמורה, אפשר לנסות לשחרר אותה באמצעות חומרים כימיים כמו סודה קאוסטית. חשוב להקפיד על כללי זהירות: יש להימנע משאיפת אדי החומר, ללבוש כפפות, לפתוח חלונות לאוורור החדר ולהקפיד על מינונים נכונים של החומר. יש לשפוך לכיור נקי ממים את כמות החומר לפי הוראות היצרן .

חסרון - החומרים הכימיים חריפים יכולים לגרום נזק לצנרת, יכולים לפגוע במשתמש, לרוב אינם יעילים ומזיקים לסביבה.חומרים אלה יכולים לשמש למקרי חירום בלבד אם בכלל ואינם פותרים את הבעיה לאורך טווח.

  1. פירוק הסיפון – במקרים של סתימה מתחת לכיור, מניחים מתחתיו דלי, מפרקים את כוס הפלסטיק ומנקים אותה משאריות לכלוך. במידה והמים חוזרים לזרום הבעיה נפתרה, במידה ולא, יתכן שצריך לשחרר את הסתימה באמצעים נוספים, ממקומות אחריםאו שהבעיה היא בכלל בסיפון פגום.

חסרון – פתרון זה הוא למתקדמים ודורש ידע מקצועי רב עם שלבים רבים של עבודה.

במידה וניסיתם את אחת מהדרכים או יותר והסתימה עדיין קיימת, כדאי להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מקצועי ואמין, אשר ידע לזהות מה גורם לסתימה ומה הוא הפתרון היעיל ביותר לאורך טווח.

תוכלו למצוא אינסטלטור באתרים של אנשי מקצוע באינטרנט, הכוללים חוות דעת של גולשים או באמצעות המלצות מחברים ומשפחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות