חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי:  9 – 15 בדצמבר 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב. הורוסקופ שבועי:  9 – 15 בדצמבר 2016

 

 טלה

נסיעות והתכתבויות קוסמופוליטיות עשויים לסמן כיוון מפתיע. ענייני חו"ל מודגשים. עם זאת בימים שלישי-רביעי מומלץ לנהוג משנה זהירות בכל מה שקשור לענייני נסיעות ומגעים הקשורים לחו"ל. הכוכבים ונוס ומארס עשויים להאיץ ענייני חברה, חברות וידידות. קל לכם להתיידד וליצור קשרים חדשים. אתם קורנים קסם אישי ורבים מכם גם נהנים מהשראה ומדחף יצירתי.

 

שור

השבוע עשוי להיות קשה לכם מבחינה גופנית ונפשית. שימו לב לשישי-שבת. הרגשתכם משתפרת לקראת מוצאי שבת, תוכלו להיפגש ולהיות מוקפים באווירה מחזקת, אסתטית והרמונית. ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים לקראת השליש האמצעי של השבוע. ייתכן שכרגע דברים לא זורמים לכם, ויש נסיגות בדברים שהיינו רוצים שיתקדמו בקצב מהיר יותר.

 

תאומים

השבוע עשוי להעיד על מגמה מעורבת. חלק מכם חשים את עולו של כוכב סטורן מול מזלכם ותרגישו שאינכם יכולים להשתחרר מהמועקה, האחריות והמגבלות. מצד שני, הכוכבים ונוס ומארס מטיבים עימכם בכל הנוגע לענייני חו"ל, התכתבויות ונסיעות. רבים מכם מושכים ומחוזרים, במיוחד לגבי אלה שמחפשים במערכות היחסים שלהם גם עצמאות, חופש ומרחב.

 

סרטן

רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. לכן יש להימנע מלהיכנס למצב של חוסר אונים מתמשך. הירח המלא בסביבות ימי אמצע השבוע עשוי להעיד על אנרגיות מתישות. ייתכן שאתם מקריבים מדי לאהובים, דאגו לשמור על חלוקה נבונה ומאוזנת בנתינה שלכם ושימרו על בריאותכם. אתם עשויים להתחזק לקראת ערב יום רביעי וחמישי.

 

אריה

התלהבות חדשה מתעוררת בכם, ואתם רוצים להתנסות בחוויות מאתגרות ומעניינות. האנשים שתפגשו יסקרנו אתכם, ודרכם תתוודעו לנושאים חדשים. הכוכבים ונוס ומארס מול מזלכם עשויים לייצר להט מחודש ואפשרות לבלוט ולמצוא ערוצי הנאה חושיים. הדרמטיות שלכם עשויה לבוא לידי ביטוי, במיוחד לשחקנים וליצירתיים שביניכם. לצד רגשות אלה, מומלץ לגלות חשדנות וזהירות.

 

בתולה

עיסוקים הקשורים לבית ולמשפחה ימלאו את זמנכם, שימו לב לירח המלא בימי אמצע השבוע. רשמו לפניכם כי כוכבכם מרקורי ייכנס לנסיגה לקראת השבוע הבא ביום שני, כך שכל מה שקשור לחתימות וחוזים מומלץ שייעשה השבוע. שימו לב, כוכב נפטון מול מזלכם: קנאה ותככנות עלולות להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות.

 

מאזניים

הירח המלא (בימי אמצע השבוע) עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. הכוכבים ונוס ומארס בדלי עשויים להאיץ בילויים, נסיעות, חופשות והנאות חושיות. הרומנטיקה מרחפת באוויר. כדאי לצאת, לבלות, להתכתב, לחדש קשרים ולהרחיב את פעילותכם החברתית. הזדמנות חדשה הקשורה ליכולותיכם המיוחדות עשויה למשוך את תשומת ליבו של מישהו בתחום שבו אתם עוסקים.

 

עקרב

ענייני כספים, השקעות או הוצאות עשויים לאפיין את הירח המלא בימי אמצע השבוע. אלה  ידרשו זהירות ועירנות. חשוב שתנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות. הגברים הקשוחים שביניכם לא נותנים את ליבם בקלות. אבל שבוע זה מייצר מגע של סטוץ’ מלהיב, לא יותר מזה, וכדאי שידעו זאת הנשים שביניכן שמחפשות מישהו שאפשר להישען עליו.

 

 

קשת

הירח המלא במזלכם בימי אמצע השבוע עשוי להדגיש את בית הזוגיות והשותפויות שלכם. השבוע מבליט את הקסם האישי הבלתי נדלה שלכם שגורם לאנשים להימשך אליכם. יש לכם אפשרות ליהנות מהכוכבים ונוס ומארס במזל דלי. אלה עשויים להעיד על אהבה, זוגיות ופופולריות. אבל מנגד, הם גם אוהבים את המרחבים ואת החופש, לידיעת כל הבנות שמחפשות ריגוש יציב ומתמשך.

 

גדי

מומלץ בימים אלה לשמור על כוחותיכם ולהימנע מכל מאמץ מוגבר. הירח המלא בימי אמצע השבוע עשוי להעיד כי רבים מכם עלולים להיות נטולי אנרגיה, עייפים ושחוקים ואתם זקוקים למנוחה. חשוב שתהיו קשובים לגופכם: אתם רגישים ומומלץ שתטפלו בבעיות מיד כשיתעוררו. החדשות הטובות: ונוס בבית הכספים שלכם עשויה להעיד כי ענייני כספים עשויים לקבל תפנית.

 

דלי

ונוס במזלכם מלטף לכם את האגו ומגביר את הכריזמה שלכם. זה הזמן להשקיע בעצמכם וביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. גם הירח המלא בימי אמצע השבוע מיטיב ומחזק אתכם. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. בתוך מסגרת חברתית מסוימת תמצאו קרוב לוודאי סיפוק וריגוש. קל לכם להתיידד וליצור קשרים חדשים. היו זהירים בענייני כספים והשקעות.

 

דגים

הירח המלא בימי אמצע השבוע עשוי להדגיש ענייני בית, עבודה וקריירה. הצלחה מקצועית עשויה לחזק את הביטחון העצמי שלכם. מצד שני, תיתכן בעיה עם אנשים בעלי סמכות שיש להם נגיעה בחייכם. מי שיהיה מקורי, מיוחד ובעל תעוזה, יוכל לעלות על המסלול הנכון לו. נחישותכם תעזור לכם להתגבר על כל קושי. ונוס יחזק אתכם עם כניסתו למזלכם לקראת ה-4 בינואר, שם ישהה כחודש.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות