חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 25 בנובמבר – 1 בדצמבר 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב.  הורוסקופ שבועי: 25 בנובמבר – 1 בדצמבר 2016 חוה מזר

 

 טלה

שבת ותחילת השבוע עשוי להעיד על אנרגיות טעונות ואפילו נמוכות. הירח החדש בשלישי-רביעי מדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. הבריאות תשתפר ועמם הכוחות, המרץ והחשק להתחיל ביוזמות חדשות ולממש רעיונות נועזים ובעלי חזון. שמרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום. התחדשות מרשימה בענייני כספים והשקעות עשויים להדגיש את יום חמישי.

 

שור

הירח החדש (בשלישי-רביעי) עשוי להדגיש אצל רבים מכם התעסקות בענייני כספים. לשם כך נדרשות מכם יוזמה ושליטה. ההיבט המבורך של ונוס כוכבכם עשוי להעיד כי לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות וגיחות לחו"ל. מארס בבית הקריירה שלכם עשוי להעיד כי אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת.

 

תאומים

הירח החדש שיתרחש מול מזלכם ברביעי-חמישי מדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. אתם פעילים ונמרצים. חשוב לכם להיצמד לתוכניות קבועות מראש, אך נראה שכרגע מדובר במשימה לא קלה. הדברים יתרחשו באופן בלתי צפוי בשבועיים הבאים, וככשל שתהיו גמישים, כך תוכלו להפיק תועלת רבה יותר מההזדמנויות שייפתחו לפניכם. חמישי: ענייני כספים באלמנט של מזל.

 

סרטן

ריבוי כוכבים בבית הבריאות והעבודה שלכם מוסיף מתחים, ומעורבות סטורן שם מוסיפה שמן למדורה. שימרו על בריאותכם. לקראת ירח חדש (בשלישי-רביעי) אתם לא רגועים ומשדרים את ההרגשה הזו לאנשים המקיפים אתכם, אולי בשל עייפות או התמודדות עם אילוצים נפשיים. תנו ליומיים אלה לחלוף בלי להילחץ. הרגשתכם תשתפר לקראת יום חמישי, צאו לבלות וליהנות.

 

אריה

שבת וימי תחילת השבוע עשויים להיות לחוצים. הירח החדש לקראת שלישי-רביעי עשוי להיטיב עימכם. אתם פעילים ונמרצים. הדברים יתרחשו באופן בלתי צפוי בשבועיים הבאים, וככל שתהיו גמישים, תוכלו להפיק תועלת רבה יותר מההזדמנויות שייפתחו לפניכם. ההישגים שלכם הם קנה המידה להערכה העצמית שלכם. שבירת השגרה תשפיע עליכם לטובה, ותוכלו להכיר אנשים משמעותיים לעתידכם.

 

בתולה

הירח החדש במזל קשת (בשלישי-רביעי) עשוי להשפיע במהלך החודש על ענייני הבית והמשפחה. מצב זה עשוי לגרום (עשוי להצית) למתח בעבודה או ביחסים בתוך המשפחה. הדברים לא יחזרו לקדמותם, אם לא תפיקו לקחים. קושי זה נועד לרמז על כך שמה שהיה עד כה מיצה את עצמו ועליכם לשנות את דרככם, תוך גיוס אחריות, סובלנות, רצינות וגישה ריאלית יותר. קשר שיהפוך להדוק מדי ולחוץ עלול לאיים עליכם.

 

מאזניים

זוהי תקופה המזמנת לכם יותר הישגיות ויצירתיות, ובמקביל, קל יותר ליצור קשרים חשובים ופוריים. ירח חדש בשלישי-רביעי: אתם משדרגים את הקסם האישי שלכם, מצב שמייצר אפשרות  לפרוח מבחינה תקשורתית ויצירתית, המלווה בנסיעות. בעבודה, אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים וכדאי שתימנעו מלשתף אחרים בתוכניותיכם המקצועיות.

 

 עקרב

זוהי תקופה של התמודדות עם אילוצים פיננסיים, מלווים בנטייה לסיים דברים בצורה מהירה. אתם מתחבטים ומרוכזים בענייני כספים, ולצורך זה מרבים בנסיעות או פעילים ברמה התקשורתית. חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה. שימו לב: הירח החדש בשלישי רביעי עשוי להעיד כי תיתכן הצעה עסקית אטרקטיבית שכדאי לבחון אותה.

 

קשת

השמש במזלכם מגבירה אוטומטית את הצורך בגוד-טיים, והירח החדש בימים שלישי-רביעי במזלכם עשוי להשפיע מאוד על מצב הרוח, ההרגשה וההתרחשויות. מצד שני, התחברויות מחדש והתמקדות בפן הלא שגרתי הולמות את התקופה. אם כי יש מביניכם גם כאלה שהכל הופך טעון יותר, עם דגש על התחומים שבהם ניכרת דינאמיקה מסחררת. חמישי: אתם מתמקדים בכספים ובהשקעות.

 

גדי

בריאות: ברביעי ובחמישי ניכרת תשישות ונטייה לאלרגיות. אתם לא במלוא כוחותיהם ומצבי רוח הפכפכים מקשים עליכם להכניס סדר בחייכם. נסו לקחת פסק זמן ולהניח בצד כל דבר הגורם למתח מיותר וממניפולציות שעלולים לפעול כבומרנג. קריירה ומעמד: ההתפתחות המקצועית שלכם מרכזית עבורכם, היו סובלניים. התקופה שלכם תתחיל לקראת ה-27.12, היו סובלניים.

 

דלי

זוהי תקופה של לקיחת יוזמות חברתיות ועסקיות, מלוות בהעזה ובלקיחת סיכונים. חדשות טובות עומדות על הפרק. לבני המזל שביניכם, צפוי אירוע מרגש ואתם מחוזרים ובולטים בשטח. זה הזמן להקדיש ולטפח עיסוקים יצירתיים ולבילוי בחברה שמועדפת עליכם. אל תחששו לנקוט יוזמה ולהעז, ייתכן שתהיו מעורבים בפרויקט חדש בתחום המקצועי שהצלחתו תשתלם לכם.

 

דגים

הירח החדש בימים שלישי-רביעי בבית הקריירה והמעמד שלכם: אתם מנסים למצוא פורקן הולם ואפיקי ביטוי בונים. גובר הרצון להשיג יותר עצמאות ושליטה על חייכם, להזיז את מה שנתקע ולהפגין מנהיגות ואסרטיביות. זה הזמן להציע את עצמכם לעבודות שבהן אתם בקיאים ולפנות למי שיכול לקדם אתכם. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים וכדאי שתימנעו מלשתף אחרים בתוכניותיכם המקצועיות.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות