חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יוקם מבנה חדש לנוער בכרמים

 

בימים אלה נערכת החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין חכ”ל לקראת הקמת מבנה חדש לתנועות הנוער בשכונת הכרמים, כך עדכנה השבוע עיריית מודיעין מכבים רעות.

 

בימים אלה נערכת החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין (חכ"ל) לקראת הקמת מבנה חדש לתנועות הנוער בשכונת הכרמים, כך עדכנה השבוע עיריית מודיעין מכבים רעות.

כידוע, במודיעין מכבים רעות פועלות שבע תנועות נוער ועשרה ארגוני נוער, ובסך הכל ישנם יותר מעשרים מוקדי פעילות, בשכונות העיר השונות, ליותר מ-7,000 ילדים ובני נוער. כ-40% מכלל בני הנוער בעיר פעילים בתנועות, מספר גבוה מאוד יחסית לערים אחרות.

העירייה, והעומד בראשה, רואים חשיבות רבה בכך שלכל תנועת נוער הפועלת בעיר יהיה מבנה המותאם לפעילותה, ולכן נעשית בשנים האחרונות עבודה מרובה בתחום. בשנה האחרונה הוקמו בעיר מבנים לתנועת נוע"ם, בסמוך לגג האדום, לתנועת עזרא, בסמוך לאולפנת "אורות מודיעין", ולשבט תבור של "הצופים", ברחוב פז. פעילות זו נעשית מתוך הבנה כי במודיעין מכבים רעות פועלות תנועות נוער רבות ושונות, דבר היוצר גיוון ופלורליזם, וטיפוח תנועות אלה יביא להגדלת מספר בני הנוער שפעילים בתנועות הנוער, שפעילותן מעצימה את הנערים והנערות.

על פי התכנון, המבנה החדש יחולק לשניים, כך שיפעלו בו שתי תנועות נוער, כשלכל אחת מהן יהיו חדרי פעילות, אולם מרכזי, מכולות, שירותים ומטבח. מיקומו של המבנה העתידי הוא ברחוב ניסן, לצד הטיילת, דבר שיאפשר לחניכי התנועות שיאכלסו את המבנה להעביר גם שם את פעולותיהן.

ראש העיר, חיים ביבס: "בשבוע שבו מפורסם שוב, כי בני הנוער של העיר מובילים את מדינת ישראל בגיוס לצה"ל, זה רק טבעי שאנחנו נוסיף לקדם את התשתיות שיסייעו לבני הנוער בעיר. לתנועות הנוער יש תפקיד מרכזי בעיר בכל הקשור למערכת החינוך הבלתי פורמלי וככל שנגדיל את הסיוע להן, כך יהיה לנוער עוד ועוד פעילויות איכותיות לשעות אחר הצהריים. המבנה החדש יהיה בית חם לשתי תנועות נוער בשכונת הכרמים, כי בסופו של דבר הנוער שלנו הוא העתיד של מודיעין מכבים רעות ושל המדינה ואנחנו נעשה את המיטב כדי לעזור להם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות