חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פסטיבל צלילי סתיו חוזר

 

פסטיבל המוזיקה העירוני ”צלילי סתיו”, הפסטיבל המסורתי שמקבל מדי שנה את בוא הסתיו, חוזר זו השנה ה-17 למודיעין מכבים רעות.

 

תושבי העיר ייהנו משלושה ימים של חגיגה מוזיקלית עם מופעים מגוונים, הופעות מפתיעות ומרגשות עם אמנים מהשורה הראשונה מהעיר ומחוצה לה, חוויה מוזיקלית מז’אנרים שונים ובקיצור – סופ"ש מיוחד שכולו צלילים והרמוניה, החל ממוזיקה קלאסית, מוזיקת עולם, ג’אז ועד רוק ומוזיקה ישראלית. הרפרטואר העשיר והמגוון יאפשר לכל אחד ואחת לבחור באילו מופעים לצפות ואף לעבור מבמה אחת לשנייה. מרבית המופעים יהיו ללא תשלום.

הפסטיבל, שיתקיים בסוף השבוע 17-19.11.16, נחשב לאחר מאירועי השיא בפעילות התרבותית המתרחשת בעיר, ומופק על ידי אגף תרבות ואירועים, בניהולו של אלון שמידט.
סוף השבוע המוזיקלי ייפתח ביום חמישי 17.11 בשעה 21:00 בהיכל התרבות במופע החגיגי "הללויה לעולם", בו יחגוג קובי אשרת 50 שנות יצירה. יחד עם אושרת יופיעו התזמורת הסימפונית אשדוד ואמנים אורחים כמו הזמרת אילנית, להקת חלב ודבש ושרונה נסטוביץ’ בן עטר. הצופים שיגיעו יזכו ליהנות משיריו הרבים של אשרת, חתן פרס אקו״ם ופרס אמ"י למפעל חיים, שירים אשר מלווים את פס הקול של חיינו מזה עשרות שנים. בין להיטיו: "דרך ארוכה", "גשם בעיתו", "גלגל ענק", "הללויה", "ולנטינו", "שש עשרה מלאו לנער", "ילדונת" ועוד רבים וטובים.

לאחר מכן, בשעה 22:30 בלובי היכל התרבות, יערך מופע של חמישיית יעל פלדהיים, נגנית מפוחית הפה. אלה יבצעו מופע מוזיקלי קסום של מוזיקה ברזילאית סוחפת, פלמנקו ומוזיקה ישראלית. הכניסה למופע זה הינה חו

במסגרת הפסטיבל יערך ביום חמישי בערב מופע לבני נוער בלבד, בו יופיע הזמר מאור כהן. כחימום למופע יעלו לבמה מיטב מלהקות הנוער של מועדון "הג’ק". המופע יחל בשעה 19:30 במתחם אומנויות לנוער – הגג האדום. עלות כרטיסים במכירה מוקדמת הינה 25 שקלים, רכישת הכרטיסים נעשית דרך עומר: 054-8118669.

בוקר יום שישי של "צלילי סתיו" ייפתח במופע של יגאל ישראלי ומעגל הוירטואוזים, שיבצעו קלאסיקות מעולם הרוק בעיבודים מקוריים עם נגיעות אתניות. המופע יתחיל בשעה 11:30, במרכז לב רעות שבשדרות העומרים, הכניסה חופשית. ביום גשום, המופע יבוטל.

בהמשך היום, באולם עינן, יופיעו מקהלות מירושלים, מהערבה, מבאר שבע והמקהלה האמנותית מודיעין מכבים רעות עם המופע "פניני האופרה", מופע סוחף של יצירות ידועות ואהובות ממיטב הרפרטואר העולמי, בניצוחו של יואל סיוון.

לאחר מכן, בשעה 12:30, חבורת הזמר "שרים בגיל", בניצוחה של הניה דננברג, יקבלו את השבת בלובי היכל התרבות עם שירים מזמרת הארץ, שירים עבריים מכל הזמנים שלא נס ליחם. הכניסה לאירוע זה חופשית וכולם מוזמנים להצטרף לשירתם.

מופע נוסף שעתיד למשוך צופים רבים, בהם גם קהל צעירים גדול, הוא מופע הדואטים הקסום והרומנטי של דניאל סלומון ודנה עדיני, "לשיר איתך", בו יבצעו את שיריהם המשותפים, הישנים והחדשים. בין שירי המופע, שיתקיים ביום שישי בהיכל התרבות העירוני בשעה 14:00, יהיו "אהובי", "קרן שמש מאוחרת", "לשיר איתך", "צער לך וצער לי" ועוד רבים.

בשעה 16:30 יוכלו תושבי העיר ליהנות ממופע שייקח אותם לסיבוב בעולם. בהופעה של תזמורת הביג בנד של "עולם המוזיקה", בניהולה של רונית דר, ישתתפו נגנים רבים, ארבע זמרות ומנצח אחד שינעימו את יום שישי, כשיבצעו שירים מכל העולם ובכל הסגנונות. הכניסה למופע, אשר יתקיים בפארק המים ברעות, הינה חופשית.

מאוחר יותר באותו היום, בשעה 21:30, יגיע אחד היוצרים המוערכים ביותר ברוק הישראלי, שלום חנוך, להיכל התרבות העירוני, ויבצע מופע שיכלול שירים מכל הרפרטואר העצום, הכולל שירים אהובים שהפכו לנכס צאן ברזל בעולם התרבות הישראלי. 

גם יום שבת, יום הפסטיבל האחרון, יהיה עמוס באירועים ומופעים, שמרביתם יהיו פתוחים לקהל הרחב. לאורך כל היום יהיו ברחבי העיר אירועי מוזיקת עולם, בסגנונות שונים, שהכניסה אליהם חופשית. כבר בשעה 10:30 יחל מופע של שירי הקאנטרי הידועים והמפורסמים ביותר וקטעים וירטואוזיים בגרסאות אותנטיות. המופע יתקיים במגרש הספורט שבבית החינוך כרמים, ברחוב עמק חרוד 29.

בשעה 11:30, במדשאה שבכניסה לרעות, תחנה משאית מוזיקה שתבצע מוזיקה לטינית קצבית ושמחה, מסמבה ועד בוסה נובה, מפופ לטיני ועד ג’אז. ביום גשום המופע יתקיים באולם הספורט של בית ספר "עמית".

בשעה 12:30, במדשאת בית האמנים שברחוב חצב 3, יציגו לקהל שישה נגני ג’אז מוזיקה שמחה ותוססת בסגנון דיקסילנד, סגנון שמקורו בניו אורלינס שבלואיזיאנה. ביום גשום האירוע יתקיים באולם הספורט של תיכון מכבים רעות מו"ר.

בשעה 15:00 יתקיים המופע "מרקש אקספרס", בו יופיע הרכב מוזיקה מרוקאית בניחוח אנדלוסי, על משאית שהיא במה. המופע יתקיים בפארק יצחק רבין, מול בית מספר 22. ביום גשום האירוע יתקיים במגרש המקורה של בית ספר "ניצנים".

בשעה 16:30, באמפי עמק האלה מול בית מספר 13, יבוצע המופע "צלילי סאן הדרוזי ולהקתו", מופע של שירים ישראליים, לבנוניים, מצריים וסוריים בשפה הערבית. ביום גשום האירוע יתקיים באולם סחלבים שבעמק האלה.

בהמשך היום, בשעה 18:00, יתקיים המופע "סתיו מקומי" של הקונסרבטוריון למוזיקה "תיתורה", בניהולו של אלי רייכלין. אלה יבצעו את מיטב היצירות הקלאסיות האהובות של מלחינים מוכרים: צ’ייקובסקי, פרוקופייב, חאצ’טוריאן ועוד. במופע, אשר יתקיים בבית הספר מעוף ברנקו וייס, שברחוב ערבי נחל 51, ישתתפו גם תלמידי מגמת המוזיקה של בית הספר.

בשעה 19:00 יופיעו בבית ספר עירוני ה’, שברחוב אבני החושן, שלישיית הרמוניקה, הרכב ייחודי של שלוש מפוחיות פה שונות היוצר אפקט מוזיקלי מרגש, ביחד עם תזמורת התלמידים של איציק בלס. שלישיית הרמוניקה מופיעה בארץ ובעולם עם רפרטואר מגוון בכל הסגנונות, החל ממוזיקת כליזמרים, מוזיקת עולם, בלוז ועוד.

בנוסף לכל האירועים הפתוחים, בשעה 20:30 תופיע בהיכל התרבות העירוני התזמורת הסימפונית אשדוד, בניצוחו של גיל שוחט, בקונצרט גאלה חגיגי "על החיים ועל המוות". התזמורת תבצע יצירות קלאסיות מוכרות כמו הרקוויאם של מוצרט והסימפוניה החמישית של בטהובן.

בשעה 20:45, באולם עינן שבקניון עזריאלי, יארח ההרכב "הלב והמעיין" את שלמה גרוניך למופע של ניגון ושירה מחצרות חסידים ושירת חלוצים עבריים.

סוף השבוע החגיגי של "צלילי סתיו" ייחתם עם תזמורת הביג בנד של מודיעין "צינורות הג’אז" שתבצע להיטי סווינג של נטלי קול ופרנק סינטרה לצד קטעי פאנק כמו ״ליל קיצי אחד״ של פט מטיני ו״כשהיינו צעירים״ במקצב לטיני ובעיבוד חדש. באירוע זה, בו אחראי על הניצוח והעיבודים אלי בנאקוט, תשתתף גם זמרת הבית של התזמורת נעה ענווה. המופע יתקיים בשעה 22:30 בלובי היכל התרבות ופתוח לציבור הרחב.                                                                                                                                       

על מנת לצפות בסידורי הנגישות לאירועים, ניתן להיכנס לדף של קהילה נגישה באתר העירייה. עדכונים ופרטים נוספים ניתן לראות באפליקציה העירונית "מודיעין מכבים רעות", באתר העירייה ובמוקד העירוני 106. לרכישת כרטיסים למופעים בהיכל התרבות העירוני ובאולם עינן, יש לפנות להיכל התרבות בטלפון 08-9737333 או להיכנס לאתר האינטרנט של ההיכל.

ראש העיר, חיים ביבס: "פסטיבל "צלילי סתיו", האירוע המוזיקלי הגדול ביותר בעיר, הוא למעשה הדרך הטובה ביותר לקדם את פני הסתיו והחורף עם מופעים מגוונים ואיכותיים. הצלחת הפסטיבל נובעת מכך שההיצע המוזיקלי מאפשר לכל אחד ואחת למצוא בו מגוון רחב של סגנונות ומופעים המתאים לטעמו האישי, ובנוסף להיחשף לסגנונות מוזיקליים חדשים. אני מזמין אתכם התושבים להצטרף אלי וליהנות מחוויה מוזיקלית ייחודית."

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "פסטיבל "צלילי סתיו" הוא מסורת שממשיכה וגדלה משנה לשנה. הפסטיבל הקרוב מביא לעיר אמנים מהשורה הראשונה, ובראשם שלום חנוך, ללא ספק אחד מגדולי הזמרים בישראל. לצדם מתקיימות הופעות מיוחדות, רובן ללא תשלום, עם גווני מוסיקה מתרבויות שונות בעולם."

מנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט: "פסטיבל צלילי סתיו הינו מסורת בת 17 שנים המתקיימת במודיעין מכבים רעות, פסטיבל איכותי הנוגע בכולנו והמוסיקה מדברת בעד עצמה. השנה אנו נותנים במה גם למרכזי המוזיקה בעיר ובכך עוזרים לקדם ולעודד את פעילותם רבת השנים. גם השנה אנחנו עושים כבוד לאמנים יוצרים ישראלים מן השורה הראשונה והפעם ניתן כבוד ליוצר, המלחין והמנצח קובי אשרת, שיארח את אילנית ואת להקת חלב ודבש. כמו כן, יופיעו השנה שלום חנוך, דניאל סלומון ודנה עדיני ועוד מופעים לרווחת התושבים. אני מזמין אתכם, תושבי העיר, משפחות ילדים ואורחיהם, להגיע לסופ"ש מוזיקלי ולחוות עמנו את צלילי הסתיו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות