חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

עבודות זכוכית ברמה אחרת מכולם

 

תחום עבודות הזכוכית כולל לא מעט אופציות שמאפשרות משחק עיצובי, לצד מענה פרקטי ואף בטיחותי. מכאן שניתן למצוא עבודות זכוכית שמייצרות מעקות מרשימים ויוקרתיים, ניתן למצוא עבודות זכוכית שעושות שימוש באלמנט החיפוי עבור מגוון מקטעי קירות וארונות

 

אוריון גלאס כמה טיפים חשובים על עבודות זכוכית

כיום הקדמה מצליחה להביא את חומר הזכוכית כמה צעדים קדימה, כך שאם עד לפני כמה עשורים היה נהוג להתייחס אל זכוכית כאל חומר שנשבר יחסית בקלות, הרי שכיום ניתן למצוא את הזכוכית כאלמנט ייעודי עבור מגוון תפקידים חשובים, תפקידים שבין היתר גם אמורים לאבטח ולספק בטיחות (למשל למנוע נפילה). כמו כן, כיום גם ניתן לשלוט באופן מרבי על נראות הזכוכית, כך שניתן להשיג זכוכית שקופה לחלוטין וניתן להדפיס על זכוכית כל מה שעולה על הדעת. מכאן שללא ספק מדובר בחומר מדהים, ועל כן אין זה מפתיע לראות שנעשה בו שימוש רב במגוון היבטים שנוגעים לעיצוב מתחמים מפוארים.  

שלל מוצרים שעשויים מזכוכית

תחום עבודות הזכוכית כולל לא מעט אופציות שמאפשרות משחק עיצובי, לצד מענה פרקטי ואף בטיחותי. מכאן שניתן למצוא עבודות זכוכית שמייצרות מעקות מרשימים ויוקרתיים, ניתן למצוא עבודות זכוכית שעושות שימוש באלמנט החיפוי עבור מגוון מקטעי קירות וארונות, ניתן למצוא מקלחונים איכותיים שמחברים בין טיפות המים הזעירות לחומר הזכוכית השקוף, ניתן למצוא מחיצות זכוכית שמצליחות להגדיר טריטוריות מבלי להעמיס על העין, ניתן לייצר דלתות זכוכית שמציעות רמות אטימות שונות ועוד, כך שללא ספק הזכוכית כיום שולטת במגוון מישורים, וניתן להיעזר באיכויות הייחודיות שלה עבור מגוון צרכים.

לפרטים ומידע נרחב על עבודות זכוכית לחצו: http://www.orionglass.co.il

 מגוון סוגי זכוכיות

אין לדבר על מגוון עבודות זכוכית, מבלי לציין שניתן להשיג מגוון סוגים, ולו כי סוגים שונים אידאלים עבור מטרות שונות. כך למשל ניתן למצוא זכוכית מחוסמת שחזקה פי 5 מזכוכית רגילה, זכוכית אורנמט שמתהדרת בטקסטורות מרהיבות, זכוכית רפלקטיבית שמשמשת רבות בתחום הבניה ובכוחה להחזיר אור ולמנוע חשיפה של הצד השני, זכוכית קליר נטולת ברזל שידועה בגוונה הנקי נטול הירקרקות, זכוכית תרמית חכמה שמצליחה למנוע אפקט חממה, וכמובן זכוכית טריפלקס מחוסמת שבעצם עשויה משתי שכבות זכוכית, שכולאות בתוכן שכבת PVC פנימית, כך שהתוצאה חזקה במיוחד ומאפשרת לזכוכית לשמש כמעקה שעומד בתקנים המחמירים ביותר.

הבחירה של המעצבים

כל היופי שחומר הזכוכית מאפשר משחק בלתי נגמר של אפשרויות מרתקות, ועל כן מעצבי פנים יודעים שאם הם עובדים על פרויקט של בית מודרני, או מקום מפואר, כדאי להם לחבור אל מקום שמתמחה בעבודות זכוכית, וזאת על מנת להכיר את מגוון האופציות שחומר הזכוכית מאפשר לייצר. מדוע? כיוון שכל תוספת של זכוכית משפיעה רבות על התוצאה הכללית באופן חיובי, כך ששילוב מושכל עשוי להקפיץ מראה יוקרתי, לחדד מראה מודרני ולחזק עיצוב אלגנטי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות